• Anonym

    Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?

    Som rubriken lyder : Vilket är det mest udda föremål du använt dig av vid onani?
    Här pratar vi allt som inte är regelrätta dildos och massageprylar!
    Har ni kanske upptäckt att en rumstempererad gurka funkar bra som substitut? Är det skönt att gnida sig mot knopparna på sänggaveln? Hemmet är fullt av prylar som går att använda, vad har NI använt?

    Själv har jag använt handtaget på en skruvmejsel, perfekt form upptäckte jag!

  • Svar på tråden Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?
  • Ulf Harrys Farsa
    Anonym skrev 2011-06-21 19:04:07 följande:
    Allvarligt stoppar ni in en elvip i fittan och låter den vispa? Kan ju inte vara ett dugg skönt och går inte man sönder där inne i då?
    ett tips, klitoris sitter på utsidan.
  • Anonym
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-06-22 10:39:39 följande:
    ett tips, klitoris sitter på utsidan.
  • Anonym
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-06-22 10:39:39 följande:
    ett tips, klitoris sitter på utsidan.
    Ja men sätter ni på elvipen, jag skulle vara rädd att den skulle skadas av sån behandling och måste man få ett taskigt svar när man frågar alla kanske inte njuter av klitorisstimulering utav G punkts orgasm.
  • Ulf Harrys Farsa
    Anonym skrev 2011-06-22 12:35:30 följande:
    Ja men sätter ni på elvipen, jag skulle vara rädd att den skulle skadas av sån behandling och måste man få ett taskigt svar när man frågar alla kanske inte njuter av klitorisstimulering utav G punkts orgasm.
    hade du läst några av inläggen alls hade du inte behövt att fråga :)
  • Anonym
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-06-22 12:39:57 följande:
    hade du läst några av inläggen alls hade du inte behövt att fråga :)
    Käkat citron idag eller? Du ger väldigt bitchiga svar och ingen trevlig prick att prata med så jag ignorerar dig totalt from nu.
  • Ulf Harrys Farsa

    oh no!
    jag är på ett utmärkt humör, sen får man vänta sig sånna svar när man ställer en fråga som om man är en femtonårig kille utan den minsta koll på hur en kvinna ser ut anatomiskt.
    Tror minsann det är du som har käkat citron eller vaknat på fel sida, seså upp med hakan nu.

  • Anonym (Härligt!!)
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-06-22 13:03:16 följande:
    oh no!
    jag är på ett utmärkt humör, sen får man vänta sig sånna svar när man ställer en fråga som om man är en femtonårig kille utan den minsta koll på hur en kvinna ser ut anatomiskt.
    Tror minsann det är du som har käkat citron eller vaknat på fel sida, seså upp med hakan nu.
    Bra svarat!! =)
  • Anonym

    Skaftet på hårborste, ljus, en fet gurka var det jag förde in i mig igår.

  • Anonym

    Minns ni Fenjals gamla flaskor som var formade som en säl (spole)? De satt som berget inuti medan man hade två händer fria till att leka med.


    Det var spännande när det gick för mig av bubblorna i bubbelpoolen i en allmän bubbelpool. De kom i en strid ström mot klittan. Hoppas ingen fattade...

  • Anonym (vänsterhänt)
    giftfri skrev 2011-04-03 12:20:24 följande:
    Vänsterhänta är alltid mer eller mindre dubbelhänta, vilket jag åxå är, inte fullt ut tyvärr, men vissa saker gör jag med högern, som t.ex hanterar dotormusen..
    Är också vänsterhänt och hanterar musen med höger, både den till datorn och den andra... Flört
Svar på tråden Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?