• Anonym

    Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?

    Som rubriken lyder : Vilket är det mest udda föremål du använt dig av vid onani?
    Här pratar vi allt som inte är regelrätta dildos och massageprylar!
    Har ni kanske upptäckt att en rumstempererad gurka funkar bra som substitut? Är det skönt att gnida sig mot knopparna på sänggaveln? Hemmet är fullt av prylar som går att använda, vad har NI använt?

    Själv har jag använt handtaget på en skruvmejsel, perfekt form upptäckte jag!

  • Svar på tråden Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?
  • Anonym (Horny)
    Ni är för härliga! Vilken kreativitet...

    Nåja, ska bidra med mitt strå till stacken...

    1.Vänsterhanden
    2.Duschslangen (utan munstycke)
    3.Högerhanden
    4.En tjockare mascara

    Uppmärksamma att jag har skrivit det här i orningen hur ofta jag använder metoden, vänsterhanden är den mest förekommande för mig. Var egentligen inte så många och säkert inte udda, men ändå =^_^=
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-27 21:15:52 följande:
    det fanns/finns faktiskt en tråd om just isdildo här nånstanns på FL.. läste den för ett tag sen, o tyckte det lät intressant, har inte hunnit testa själv ännu men är lite småsugen. Stod att man  måste ta fram den lite före, så den inte är helt iskall..
    En variant på det är att göra nr2 i en kondom, använder man den direkt så är den perfekt varm och känns som den lever när man har den i sig Skäms
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-09 11:01:25 följande:
    En variant på det är att göra nr2 i en kondom, använder man den direkt så är den perfekt varm och känns som den lever när man har den i sig Skäms
    måste ju vara enklare att fixa till lite tjock havregrynsgröt
  • LarsS
    Anonym (DK) skrev 2011-07-12 10:45:53 följande:
    eltandborste, fjärrkontroll, dammsugare
    FJÄRRKONTROLL?

    -Ehh, kan du byta kanal?
    - Aaaa ssssnaaaart!
    - Äh, jag kan gå fram till TV'n istället.
  • Anonym (vispfan!)

    ÅÅÅHhhh my GOD! JAg vibrerar hela jag efter elvispen!!!!

    Måste ju erkänna att jag onanerar sjukt sällan.... (lite periodare emellanåt). Har aldrig kommit utan att gnida klitoris med fingrarna när jag onanrat förut (har försökt med dusch och annat) men detta var ju gudomligt! Visst, kanske inte den skönaste orgasmen jag haft, men shit vad snabbt det gick! Och inte var jag ens kåt när jag började... Då brukar det ta lång stund innan orgasmen bahagar infinna sig! Var mest nyfiken om det verkligen kunde vara skönt...

    Provade denna gång med att bara hålla vispen rakt upp och ner mot klittan, men förstod att andra gjort på andra sätt...  Får prova de andra imorgon... hahhaha! Nu längtar jag tills lillan ska sova middag i morgon! Nä, shit... kom på att jag inte är hemma då! När fan ska jag då få vispa nästa gång! Hahhaha! KOmmer ju aldrig mer kunna baka... kommer ju trycka klittan mot visparna direkt...

  • Anonym (eeh)

    Onanerade åt frun mha en vattenfylld ballong. Lite drygt kroppsvarmt vatten. Finns ju i olika storlekar och former. (Och färger )

    Testade kondom på samma sätt, men den exploderade så del blev vattenstänk över hela soffan och i mitt ansikte ...

  • Anonym (Hihi)

    Provade med vispen..
    Kan ju direkt säga att jag tyckte det var otroligt skönt. Men jag kom inte.

    Blev rädd att vispen skulle krascha!  Hahaha!
    Den blev ju jättevarm och jag trodde helt allvarligt att den skulle gå sönder. =D

    Men summan av kardemumman är:: Jag fick inte till det!
    FAN då! ;)

    Får säga åt mannen när han kommer hem, att här ska minsan sexas.. för nu är jag Kåt som ett djur!! :D 

Svar på tråden Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?