• Anonym
    Äldre 16 Mar 14:36
    399356 visningar
    598 svar
    598
    399356

    Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?

    Som rubriken lyder : Vilket är det mest udda föremål du använt dig av vid onani?
    Här pratar vi allt som inte är regelrätta dildos och massageprylar!
    Har ni kanske upptäckt att en rumstempererad gurka funkar bra som substitut? Är det skönt att gnida sig mot knopparna på sänggaveln? Hemmet är fullt av prylar som går att använda, vad har NI använt?

    Själv har jag använt handtaget på en skruvmejsel, perfekt form upptäckte jag!

  • Svar på tråden Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?
  • Äldre 14 Apr 03:56
    Kattis O skrev 2013-01-30 02:44:45 följande:
    Du kanske noterar att nappflaskan är full...? Så är ju inte bara kinky att det är en nappflaska utan kanske också tillfället...



    steget från napp flaska till napp e inte särdkilt

    stort. ta en napp och gnugga den mot klitoris så får du garanterat en trevlig överöverraskning ;)
  • Anonym (Ebba9­2)
    Äldre 14 Apr 04:01
    Anonym skrev 2013-04-11 17:49:14 följande:
    Elvisp? de va något nytt.. har aldrig hört talats om det.. 

    Hade gärna testat om jag inte haft en piercing där nere.. vill inte att de händer en olycka hahaha 
    Jag kan rekommendera ett par "hold in" strumpbyxor, det fungerade utmärkt för mig. Eller cykelbyxor :)
  • Äldre 8 May 02:10
    Anonym skrev 2011-03-16 14:36:32 följande:
    Som rubriken lyder : Vilket är det mest udda föremål du använt dig av vid onani?
    Här pratar vi allt som inte är regelrätta dildos och massageprylar!
    Har ni kanske upptäckt att en rumstempererad gurka funkar bra som substitut? Är det skönt att gnida sig mot knopparna på sänggaveln? Hemmet är fullt av prylar som går att använda, vad har NI använt? smile2.gif

    Själv har jag använt handtaget på en skruvmejsel, perfekt form upptäckte jag!
    Har en vän som för mååånga år sedan testade med en urgröpt squash,
    o det var tydligen hur gött som helst.


  • Anonym (Leksa­k)
    Äldre 8 May 02:18

    Mortel!

  • Äldre 8 May 02:21
    Anonym (Leksak) skrev 2014-05-08 02:18:09 följande:
    Mortel!
    Mmm......gottigt värre......tänk vad mkt kul det finns för er tjejer...(eller, om det nu inte var...:P)

    (vilket naturligtvis är precis lika ok)

    {#emotions_dlg.flower}Skål{#emotions_dlg.flower}
  • Äldre 8 May 09:23
    plastkillen skrev 2013-04-14 03:56:58 följande:


    steget från napp flaska till napp e inte särdkilt
    stort. ta en napp och gnugga den mot klitoris så får du garanterat en trevlig överöverraskning ;)
    Är en väldig skillnad i utfyllnad ;) Nappflaskan fyllde ut och va varm och skön... Men en napp kan man väl offra men vad skulle vara speciellt med den? Lite som en rabbit dildo utan dildon...
  • Anonym (Haha oj)
    Äldre 25 May 21:21

    Haha tjejer, provade elvispen nu. Kändes först lite obehagligt men når ja la mig ner gick de bättre. Jävlar i min låda va jag kom, var så jääåvla grymt skönt! Fick min Livs första fontänorgasm dessutom

  • Äldre 16 Jun 18:40
    +1
    Anonym (Haha oj) skrev 2014-05-25 21:21:18 följande:
    Haha tjejer, provade elvispen nu. Kändes först lite obehagligt men når ja la mig ner gick de bättre. Jävlar i min låda va jag kom, var så jääåvla grymt skönt! Fick min Livs första fontänorgasm dessutom smile2.gif
    Hmmmm, ser inte riktigt hur mi lyckas att onanera med en elvisp. Klart, jag har ju hört talas om bullf*tta...men??

    Någon som kan upplysa mig?
  • Anonym (plast e min last)
    Äldre 15 Sep 10:49

    De förstår jag, men pr öva göra en napp nån gång och berätta hur de va :)


    Kattis O skrev 2014-05-08 09:23:40 följande:

    Är en väldig skillnad i utfyllnad ;) Nappflaskan fyllde ut och va varm och skön... Men en napp kan man väl offra men vad skulle vara speciellt med den? Lite som en rabbit dildo utan dildon...


  • Anonym (man 45)
    Äldre 17 Sep 23:56

    Vågar inte använda min nick nu...

    1: Inte onani, men. Jag stoppade in en flaska i min tjej (deo, lotion, conditioner, kommer inte ihåg) och längst inne så lossnade locket! Drog ut den och så bara Neeeej! Hon fick tokpanik och jag också. Såg framför mig hur vi skulle förklara den på akuten. Efter mycket lirkande fick jag ut locket iaf. Klart avtändande.

    2: Sedan en gång så onanerade jag i duschen. Satt på golvet med duschstrålen mot mig och körde fodralet till en spruta man sköljer näsan med in i röven och runkade samtidigt. Efter ett tag blev jag så upphetsad att jag varvade, varannann gång körde jag den djupt i röven, varannan in i munnen, däremellan skrek jag "kör in den i min rövfitta, kör in den i min rövfitta!!!" Har ingen aning om varför jag skrek det eller var jag fick det ordet ifrån men det var bara så upphetsat att jag tappade kontrollen helt tror jag...

  • Anonym (Vilse­nimöss­an)
    Äldre 18 Sep 01:08

    En liten hårspray-flaska körde jag in en gång i brist på annat...Fast det stjälpte mer än vad det hjälpte haha Foten i munnen

    Det blev ganska hårt och kallt.

  • Anonym (En mortel­stöt)
    Äldre 21 Sep 16:31

    Min fru har stor fitta så hon vill ha falukorv som jag knullar henne med och efter att  hon fått barn knullar jag även henne med 1-liters colaflaska. hon njuter av att känna flaskan i fittan och när hon har falukorven brukar även jag knullar  henne ibland i fittan och ibland där bak. jag brukar nästan alltid slicka henne efter vi knullat

  • Anonym (En anonym onani älskar­e)
    Sun 9 Aug 2020 14:01
    Anonym (Haha oj) skrev 2014-05-25 21:21:18 följande:

    Haha tjejer, provade elvispen nu. Kändes först lite obehagligt men når ja la mig ner gick de bättre. Jävlar i min låda va jag kom, var så jääåvla grymt skönt! Fick min Livs första fontänorgasm dessutom


    Hur?
  • Anonym (Ameri­can Pie)
    Sun 9 Aug 2020 14:16

    Inspirerad av filmen American Pie så bakade jag en äppelpaj och försökte ha sex med den. Som en kul grej bara. Fick brännblåsor på både ollon och förhud. Konstigt nog gjorde det inte ont direkt utan först efter några sekunder registrerade hjärnan att det här bränns. Tog nog 2 veckor innan det var läkt.

    Jag var inte så gammal, men inte så ung att jag borde vart så dum. Jag kunde ju ändå läsa ett recept och följa det.

  • Anonym (Gamma­l tråd)
    Sun 9 Aug 2020 14:18
    Kattis O skrev 2014-05-08 09:23:40 följande:

    Är en väldig skillnad i utfyllnad ;) Nappflaskan fyllde ut och va varm och skön... Men en napp kan man väl offra men vad skulle vara speciellt med den? Lite som en rabbit dildo utan dildon...


    Uppvärmd nappflaska blir nog lagom skön att ha i sig, napp kanske bäst att suga på då..
  • Anonym (Gamma­l tråd)
    Thu 13 Aug 2020 11:55

    Använt blöjor att onanera i, men är nog inte så udda ändå.

  • Fri 14 Aug 2020 12:08

    Tja,

    I går var frugan på typ av och när kidsen lagt sig tänkte jag lätta på trycket..
    Tänkte att en lyxrunk med lite lotion kunde jag väl unna mig, sagt och gjort med endast skenen från surfplattan så trodde jag att det var lotion tub jag tog fram.
    MEN det visade sig vara alco gel, typ handsprit... Inte så mycket svid mer lite brännande hetta, faktiskt rätt sköntOskyldig


    Nää om man skulle ta och..
  • Anonym (Coron­a)
    Fri 14 Aug 2020 12:19

    Det konstigaste (och kanske farligaste?) jag har onanerat med är flaskhalsen på en Corona-öl.

    Satt i bastun så glaset var varmt och skönt.

    Sjukt upphetsande, kan berott på också att jag samtidigt fick runkvideor skickat på telefonen.

    Vet inte om detta är att rekommendera dock. Någon som vet hur tåligt glaset är?! ;)

Svar på tråden Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?