• Anonym (inte nöjd)
    Äldre 21 Mar 12:39
    14951 visningar
    22 svar
    22
    14951

    Mina inre blygdläppar är fula och för stora, min pojkvän kalla dom groteska..Vill förminska dom!

    Hej!

    Jag har varit tillsammans me min kille i flera år nu, bor ihop..

    Jag har nu börjat störa mig mer och mer på mina inre blygdläppar! Jag tycker dom e fula och för stora =( mätte med en linjal intill där dom börjar och uppåt,höjden 2.7 cm är läpparna =(
    Jag känner mig inte längre normal faktiskt när man ser på porr med sin kille och dom flesta, typ alla, har små blygdläppar ..  Min kille sa en gång " kan jag få bita och suga på dina groteska blygdläppar ikväll?" jag blev sårad och sa "groteska?" det har han aldrig sagt innan liksom..det va först efter jag sa att jag inte är nöjd med dom..
    då log han och sa "men jag skoja ju", men jag kände inte det va något skämt.. kände mig helt sårad..
    Jag stör mig på dom för varje dag..önska att dom var mindre..jag vågar knappt sära med benen för att det ser så fult ut..inte helt bekväm me dom..
    Förutom blygdläpparna så ser fittan bra ut.....

    Nu funderar jag på att göra en förminskning av dom...

    Någon som gjort det? Är ni nöjda med era?

  • Svar på tråden Mina inre blygdläppar är fula och för stora, min pojkvän kalla dom groteska..Vill förminska dom!
  • Anonym
    Äldre 21 Mar 12:42
    #1

    Risken med en sådan operation är att de kommer på någon nerv som gör att du tappar känseln.....inget att rekomendera!

    Lär dig att acceptera dig själv!

  • Äldre 21 Mar 12:43
    #2

    Om någon är grotesk så är det väl din kille som kan häva ur sig en sådan sak när han säkert vet att du har komplex. Du är bra som du är.

  • Anonym (varia­tion tack!!­)
    Äldre 21 Mar 12:54
    #3

    Du kan inte jämföra hur de ser ut i porrfilmer, det är en mycket skev bild av hur kvinnor ser ut normalt.  Stora inre blygdläppar är jätte vanligt lika vanligt som små.

    Hade min kille sagt groteskt om mina blygdläppar (som för den delen också är stora och hänger utanför de yttre och är mörka blåaktiga) skaulle jag bli flörbannad. Han skulle nog inte bli så glad om du hånade hands utseenda på sin kuk. Min man tycker det är skönt med större lite större blygläppar.

    Nej, klart du inte ska operera detta kan förstöra din sexuella njutning. Det viktiga är att det funkar och du kan njuta av sex, spelar roll hur det ser ut, alla fittor ser så olika ut. Bara ett få tal som har små och så där ljus rosa som de kan se ut i porrfilmer.

  • Anonym
    Äldre 21 Mar 12:56
    #4

    Jag är en heterotjej som älskar lesbisk porr. Letar som en galning efter bra porrklipp med snygga fittor. I porr har ju nästan alla så där smala blygdläppar som du säger, och det tilltalar inte alls mig. Min man och jag pratade om det för ett tag sen, och han håller också med om att det är snyggare med lite större inre blygdläppar.

    Jag såg en tråd här för inte så länge sen där det var en tjej som kände som du och jättemånga skrev till henne att de tycker att stora inre blygdläppar är det sexigaste som finns. Sen finns det så klart de som föredrar små också. Men alla ser olika ut och alla gillar olika saker. Kolla på dinmus.com så får du se hur olika fittor kan se ut. 

    Din pojkväns kommentar var däremot väldigt taskig. Fast det låter som att han försökte vara rolig snarare än menade att vara elak. Lite märligt sätt att skämta dock. Men om han inte gillade din fitta skulle han nog inte fråga om han får bita och suga på den heller.

  • Anonym (Idiot­)
    Äldre 21 Mar 12:58
    #5

    Byt pojkvän istället. Min fd sa alltid att min fitta såg ut som en ros med blomblanden ibland slutna runt knoppen och ibland öppna för att släppa in honom i härligheten

  • Anonym (seriö­st)
    Äldre 21 Mar 13:10
    #6

    Tror din kille allvarligt att brudarna i p-rullarna utgör något slags mått så är han dum!
    Tror visst inte att det är något fel på dig o din mus, han däremot verkar ha en skev bild av hur man behandlar sin flickvän!
    Hoppas att han skärper sig annars tycker iallafall ja att du är värld bättre, utseendet på kvinnors könsorgan varierar lika mycket som utseenden på kukar o allt annat och han skulle säkert inte tycka det var kul om du kallade hans kuk grotesk! 

  • Anonym (Idiot­)
    Äldre 21 Mar 13:17
    #7
    Anonym (seriöst) skrev 2011-03-21 13:10:28 följande:
    Tror din kille allvarligt att brudarna i p-rullarna utgör något slags mått så är han dum!
    Tror visst inte att det är något fel på dig o din mus, han däremot verkar ha en skev bild av hur man behandlar sin flickvän!
    Hoppas att han skärper sig annars tycker iallafall ja att du är värld bättre, utseendet på kvinnors könsorgan varierar lika mycket som utseenden på kukar o allt annat och han skulle säkert inte tycka det var kul om du kallade hans kuk grotesk! 
    Njo, hade han kanske ;-.) Grotesk om en mans könsorgan är på nåt vis mer positivt än om en kvinnas könsorgan.
    Om hon däremot kallat den tunn eller spinkig så hade han nog ogillat det i allra högsta grad.
  • Anonym (seriö­st)
    Äldre 21 Mar 13:40
    #8
    Anonym (Idiot) skrev 2011-03-21 13:17:40 följande:
    Njo, hade han kanske ;-.) Grotesk om en mans könsorgan är på nåt vis mer positivt än om en kvinnas könsorgan.
    Om hon däremot kallat den tunn eller spinkig så hade han nog ogillat det i allra högsta grad.
    Oki jag förtydligar, ful, krokig, FÖR LITEN brukar killar definitivt inte gilla *s*
  • Stårsc­ha
    Äldre 21 Mar 13:44
    #9

    Din kille slänger ur sig en okänslig och otrevlig kommentar, och din reaktion är att du ska operera dig för att han ska tycka att du är snygg? Ser du inte det skeva i hela situationen?

    Skulle du måla om huset också om en granne går förbi och säger att färgen är ful? Ta tillbaka din självkänsla istället för att försöka tvinga in dig i en låtsasvärld av plastmänniskor!


    Demokrati innebär inte en rätt att aldrig känna sig kränkt, men däremot en rätt att inte bli berövad sina medborgerliga friheter
  • Anonym
    Äldre 21 Mar 13:46
    #10
    Anonym skrev 2011-03-21 12:56:25 följande:

    Jag är en heterotjej som älskar lesbisk porr. Letar som en galning efter bra porrklipp med snygga fittor. I porr har ju nästan alla så där smala blygdläppar som du säger, och det tilltalar inte alls mig. Min man och jag pratade om det för ett tag sen, och han håller också med om att det är snyggare med lite större inre blygdläppar.

    Jag såg en tråd här för inte så länge sen där det var en tjej som kände som du och jättemånga skrev till henne att de tycker att stora inre blygdläppar är det sexigaste som finns. Sen finns det så klart de som föredrar små också. Men alla ser olika ut och alla gillar olika saker. Kolla på dinmus.com så får du se hur olika fittor kan se ut. 

    Din pojkväns kommentar var däremot väldigt taskig. Fast det låter som att han försökte vara rolig snarare än menade att vara elak. Lite märligt sätt att skämta dock. Men om han inte gillade din fitta skulle han nog inte fråga om han får bita och suga på den heller.


    Har läst samma tråd tror jag nog . Överhängade antal föredrog stora blygläppar, blev nästan förvånad fatist .-)

    Själv har jag också en "fladdermus" . Har aldrig haft omplex och min man älskar den
Svar på tråden Mina inre blygdläppar är fula och för stora, min pojkvän kalla dom groteska..Vill förminska dom!