• Anonym (inte nöjd)
    Äldre 21 Mar 12:39
    14954 visningar
    22 svar
    22
    14954

    Mina inre blygdläppar är fula och för stora, min pojkvän kalla dom groteska..Vill förminska dom!

    Hej!

    Jag har varit tillsammans me min kille i flera år nu, bor ihop..

    Jag har nu börjat störa mig mer och mer på mina inre blygdläppar! Jag tycker dom e fula och för stora =( mätte med en linjal intill där dom börjar och uppåt,höjden 2.7 cm är läpparna =(
    Jag känner mig inte längre normal faktiskt när man ser på porr med sin kille och dom flesta, typ alla, har små blygdläppar ..  Min kille sa en gång " kan jag få bita och suga på dina groteska blygdläppar ikväll?" jag blev sårad och sa "groteska?" det har han aldrig sagt innan liksom..det va först efter jag sa att jag inte är nöjd med dom..
    då log han och sa "men jag skoja ju", men jag kände inte det va något skämt.. kände mig helt sårad..
    Jag stör mig på dom för varje dag..önska att dom var mindre..jag vågar knappt sära med benen för att det ser så fult ut..inte helt bekväm me dom..
    Förutom blygdläpparna så ser fittan bra ut.....

    Nu funderar jag på att göra en förminskning av dom...

    Någon som gjort det? Är ni nöjda med era?

  • Svar på tråden Mina inre blygdläppar är fula och för stora, min pojkvän kalla dom groteska..Vill förminska dom!
  • Anonym (Idiot­)
    Äldre 21 Mar 13:46
    #11
    Anonym (seriöst) skrev 2011-03-21 13:40:10 följande:
    Oki jag förtydligar, ful, krokig, FÖR LITEN brukar killar definitivt inte gilla *s*
  • Anonym (På TV)
    Äldre 21 Mar 13:52
    #12

    Jag såg ett engelskt TV program med en 17 årig flicka som fick sina inre blygdläppar förminskade. Ohh ingen najs syn. Operationen utfördes inte under narkos utan med lokalbedövning, kan lova att hon grät och ojade sig redan där. Därefter tog doktorn helt sonika en sax och klippte bort "överflödet" och sedan fick hon gå hem.

    Hon hade svårt att gå och blödde kraftigt.

    Ingenting i hela helvete skulle få mig att genomgå något liknande. Byt pojkvän istället för att stympa dig själv.  

  • wager
    Äldre 3 Sep 08:30
    #13

    Hej. Jag vill inte kommentera din kille som många andra verkar göra utan fokusera på det här med stora blygdläppar som alltid återkommer och är mer huvudorsaken varför du skriver. Det finns de män som gillar små blygdläppar och de som gillar stora. Sen finns det en skara killar och män som inte bryr sig om det speciellt mycket, det spelar alltså inte någon roll för dessa killar om tjejen har stora eller inte. JAG tillhör den grupp killar, män som föredrar stora blygdläppar framför små om jag nu själv fick välja. Jag har alltid tyckt så sedan tonåren men har inte förstått förrän i vuxen ålder vad som gör en mus vackrare än andra. Har även upptäckt många andra killar och män på webben som tycker precis som jag att det mest sexiga och tilldragande kan vara synen av lite extra stora och långa där nere på en tjej. Det jag försöker säga är att det finns tio tusentals killar bara i Sverige som verkligen önskar träffa en tjej, kvinna med lite större läppar som syns väl och bara väntar på att få skämma bort dem och deras ägare. Du är vacker och unik och ska absolut inte operera dig. Hitta dig istället en kille som uppskattar dessa så kommer du bli världens lyckligaste tjej. Kram

  • Anonym (Hej!)
    Äldre 3 Sep 08:43
    #14

    Jag har nog ungefär lika stora som dig och det har aldrig bekymrat mig.
    Vet du vad din pojkvän egentligen tycker om dem?

  • Anonym
    Äldre 3 Sep 08:51
    #15

    Om du var nöjd fram tills han kommentar så är det förmodligen inte hos dina blygdläppar felet ligger.

  • Äldre 3 Sep 09:06
    #16
    Anonym (Idiot) skrev 2011-03-21 12:58:17 följande:
    Byt pojkvän istället. Min fd sa alltid att min fitta såg ut som en ros med blomblanden ibland slutna runt knoppen och ibland öppna för att släppa in honom i härligheten
    Nämen, det var väldigt vackert sagt, romantiskt
    Jag tycker TS ska ta till sig den bilden och se sitt kön som något vackert istället

    Har en känskla av att TS lider av sina blygdläppar för att mannen sagt dessa hemska saker.
    Det har nu framkallat en bild av hur hemska dom är, när dom faktiskt är helt normala
  • Anonym
    Äldre 3 Sep 10:46
    #17

    Han låter riktigt oerfaren om han tror porrfilm är norm...

  • wager
    Äldre 6 Sep 07:49
    #18

    Är du singel? Eller har du nåt tips på hur man träffar nån tjej med stora? Man kan ju inte direkt fråga rakt ut innan man haft sex. Och ja, det är viktigt för mig.

  • Hyperd­uttan
    Äldre 6 Sep 07:55
    #19

    Tycker du ska tänka över detta noga. Har du även medicinska problem av dom? Du bör väga riskerna mot problemen, om risken är värld att ta. 

     

  • Anonym
    Äldre 6 Sep 08:04
    #20

    Jag har också för stora inre. Eller egentligen är det bara den ena.
    I tonåren va det fruktansvärt. Varenda ny kille man hade sex med (inte för att det blev så många, men ni fattar vad jag menar) trodde jag han skulle tycka jag va äcklig. Men ingen sa något...
    Nu är jag i fast förhållande sedan ett par år tillbaka och min sambo har inte sagt något om det. Han tycker om mig ändå oavsett hur jag ser ut "där nere".
    Jag förstår hur du känner men jag gjorde ingenting åt det och jag lärde mig acceptera det. 
    Det enda fysiska som detta gör för mig är att jag inte kissar helt rakt ner i toaletten, utan lite på sidan. 
    Och det bryr jag mig verkligen inte om...  

  • Anonym (strun­ta i!)
    Äldre 6 Sep 08:09
    #21

    mina är lite olika i stl men jag har verkligen aldrig brytt mig om det. Är nu 40 + och ingen kille jag varit med har någonsin sagt något om det. Tycker TS ska strunta i vad grabben sa, han har inte rätt på något sätt! Hur många blygdläppar har han sett som gör honom till någon slags "expert"?

    Tolkar ditt inlägg mer som att du fick lite dåligt självförtroende av det han sa, skaka det av dig och var stolt över dig själv. Din person avgörs inte av vad nån annan säger om nån kroppsdel.

  • Hyperd­uttan
    Äldre 6 Sep 08:22
    #22

    Kanske ska tillägga att jag själv har en fladdermus... med även medicinska besvär... men som många här skriver det är inget någon annan brytt sig om :0) Råtta som råtta :0)

Svar på tråden Mina inre blygdläppar är fula och för stora, min pojkvän kalla dom groteska..Vill förminska dom!