• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (skäms)

    Tänker aldrig erkänna att jag haft nån konstig ätstörning sen jag var 17 år..både att jag svält mig själv och spytt upp maten. Slutade dock under graviditeten och gick upp 26 kilo..något jag har sån ångest över att jag inte vill ha fler barn. Har gått ner 24 av dem och det med viss hjälp av spyor.

    Har aldrig fått orgasm.

    Tänder sjukt mycket på bröst även fast jag inte är biesexuell.

  • Anonym (ängsling)

    Jag skulle aldrig erkänna hur många har jag legat med inför min kille, jag skulle aldrig erkänna att min syster inte kan uppfostar barnen sina, inte häller att jag flirtar med andra (se men inte röra) Jag skulle inte häller erkänna att jag har velat göra slut med han sen månader tillbaka.

  • Anonym (:-))
    Anonym (Elak) skrev 2011-04-04 19:30:22 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag önskar att svärföräldrarna inte ska leva så länge eftersom dom har två stora gårdar med massa skog värda flera miljoner.

    Väntar bara på den lyckliga dagen jag och sambon ska få ärva, sälja, tjäna miljoner och sen bygga vårt drömhus och skaffa vår drömgård med djur!!!

    Båda är ganska gamla eftersom dom skaffade barn sent, dessutom är dom ohälsosamma så jag hoppas på det bästa.

    Fan vad jag är elak! Men dom är inte heller vidare snälla om jag ska vara ärlig!
    dom kanske inte ens låter er ärva
  • Anonym (Haha)

    Skulle aldrig erkänna hur många jag har legat med, är nog över 100 st..

    Skulle aldrig erkänna att jag är bisexuell för vissa i familjen

    Skulle aldrig erkänn att jag har varit otrogen några ggr med olika killar, och även legat med en som är 50+.

    och myyycket mer, ska bara komma på de :p

  • annasingelmamma
    snorkan skrev 2011-04-04 18:08:59 följande:
    vilken BÄST tråd! man känner sig ju faktiskt ganska nomalKyss
    Hahahaha! Jag har också vissa grejer som jag aldrig skulle erkänna men de är inte ens i närheten av vissa saker här!! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • 3barnsmor
    Anton Chigurh skrev 2011-04-04 19:35:33 följande:
    Kommer aldrig erkänna att jag fiser i sömnen. Aldrig.
    nä vem skulle det!!

    pinsamt ju 
  • leia83
    Anton Chigurh skrev 2011-04-04 19:35:33 följande:
    Kommer aldrig erkänna att jag fiser i sömnen. Aldrig.
    ha ha ha vad gör du om din partner spelar in dig?? It wasnt me!!! eller?
  • Anonym (L)
    Anonym (mjiff) skrev 2011-04-04 19:24:23 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker min eltandborste är det bästa som finns att onanera med!
    Haha word to that! Men sen jag skaffade en riktig vibrator blir det inte lika mycket eltandborstning. Flört

    Ja, här kommer min lista då:

    -Jag kommer aldrig erkänna att jag ser ner på tjocka och/eller otränade, "förfallna" människor.

    -Jag kommer aldrig erkänna att jag "hatar" dem som får kejsarsnitt beviljat pga rädsla. jag tycker att de är fega idioter som borde adoptera om de nu måste ha barn...samtidigt är jag själv sjukt förlossningsrädd efter min första och skulle kunna gråta mig till ett snitt men törs inte eftersom jag samtidigt tycker som jag tycker. :(

    -Jag kommer aldrig erkänna att om en bekants förlossning har slutat i kejsarsnitt blir jag sur och avundsjuk för att de "slapp" det hemska utdrivningsskedet.

    -Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker att dyslektiker framstår som ointelligenta människor. Och att jag tror att alla som särskriver är WT.

    -Jag kommer aldrig erkänna att jag plötsligt började upptäcka att folk var WT efter jag tagit universitetsexamen.

    -Jag kommer aldrig erkänna att jag ibland önskar mina vänner olycka, fetma, håravfall, fattigdom, arbetslöshet, acne, herpes och celluliter om det går bra för dem men dåligt för mig.

    Men usch vad pinsamt det kändes att skriva detta! Tyst
  • Anonym

    Har jag ingenstans att lägga snorkråkan jag nyss petat ut så fäster jag den under strumpan, de byter man ju dagligen. Snuskigare tycker jag de som bara skjuter ut dem på golvet och damsuger sällan.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!