• Anonym (Kvinn­a 40+)
    Äldre 4 Apr 12:47
    184727 visningar
    206 svar
    206
    184727

    Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva

    Stilla min nyfikenhet!

    Ni killar som är 18-30 år tex. och vill ha sex med en kvinna som är äldre, som i mitt fall 40-45 år.  Vad går det ut på?

    Jag opponerar mig inte mot det men jag har däremot börjat fundera på varför då jag får såna förslag ganska ofta av så unga killar efter att jag passerat 40.

    Tror yngre killar att en kvinna på 40+ är en sexguru som kastar sig över en man som ett vilddjur och vet exakt vad hon vill ha och älskar ohämmat, högljutt  i flera timmar eller vad sitter nyfikenheten i?

  • Svar på tråden Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva
  • Anonym (Färga­d man på moped)
    Äldre 9 Aug 18:44

    Ni killar som är 18-30 år tex. och vill ha sex med en kvinna som är äldre, som i mitt fall 40-45 år.  Vad går det ut på?

    - Det är roligt 

  • Äldre 9 Aug 18:52
    Anonym (Färgad man på moped) skrev 2014-08-09 18:44:52 följande:

    Ni killar som är 18-30 år tex. och vill ha sex med en kvinna som är äldre, som i mitt fall 40-45 år.  Vad går det ut på?

    - Det är roligt 


    Det går ut på att knulla, på att lära sig lite tips och trix och garantin är att det inte blir några känslomässiga band eller krav. Rent krasst då.

    Sex är sex finns ingen mening med att lägga in mer än det i det.

    Det är iaf skälet till att jag har sex oavsett ålder på killen.

    Varför har du själv sex?
  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 9 Aug 18:58

    När man var yngre var det hela grejen med att stöta på och bjuda ut en äldre kvinna. Sedan ofta hennes bättre förmåga att prata öppet om sex, både önskemål och lite milda tillrättavisningar. Min erfarenhet säger att det fanns en sorts moderlig omsorg där man (läs jag) kände sig trygg utan att den unga manligheten fick stryka på foten, snarare tvärtom.


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Rex)
    Äldre 10 Aug 15:15

    ...och milf-porr är ju bara bäst!

  • Äldre 3 Sep 22:44
    ErnstHugo skrev 2014-08-09 18:58:46 följande:
    När man var yngre var det hela grejen med att stöta på och bjuda ut en äldre kvinna. Sedan ofta hennes bättre förmåga att prata öppet om sex, både önskemål och lite milda tillrättavisningar. Min erfarenhet säger att det fanns en sorts moderlig omsorg där man (läs jag) kände sig trygg utan att den unga manligheten fick stryka på foten, snarare tvärtom.
    Låter faktiskt helt logiskt och bra!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Anonym
    Äldre 3 Sep 22:54
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 22:44:51 följande:

    Låter faktiskt helt logiskt och bra!


    Sedan efter 40 hände något med perspektivet
  • Äldre 3 Sep 22:56
    Anonym skrev 2014-09-03 22:54:01 följande:
    Sedan efter 40 hände något med perspektivet smile2.gif
    Med ditt perspektiv?

    Lovar att informera om mitt ändras efter 40 men du får vänta några år på det bara
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 3 Sep 22:59
    Anonym skrev 2014-09-03 22:54:01 följande:

    Sedan efter 40 hände något med perspektivet


    Autoanonym där
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Äldre 3 Sep 23:01
    ErnstHugo skrev 2014-09-03 22:59:01 följande:
    Autoanonym där smile1.gif
    hehe FL yeah!

    Så ditt perspektiv ändrades efter 40 eller menar du att mitt kommer göra det?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 3 Sep 23:10
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 23:01:11 följande:

    hehe FL yeah!

    Så ditt perspektiv ändrades efter 40 eller menar du att mitt kommer göra det?


    Menar att mitt eget perspektiv ändrades Upptäckte något vackert och bländande men ändå inte allmängiltigt. Men jo jag fattar historiens lovsång till alla "Fredrik Åkare med sin Cecilia Lind".
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
Svar på tråden Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva