• Anonym (Kvinn­a 40+)
    Äldre 4 Apr 12:47
    184135 visningar
    206 svar
    206
    184135

    Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva

    Stilla min nyfikenhet!

    Ni killar som är 18-30 år tex. och vill ha sex med en kvinna som är äldre, som i mitt fall 40-45 år.  Vad går det ut på?

    Jag opponerar mig inte mot det men jag har däremot börjat fundera på varför då jag får såna förslag ganska ofta av så unga killar efter att jag passerat 40.

    Tror yngre killar att en kvinna på 40+ är en sexguru som kastar sig över en man som ett vilddjur och vet exakt vad hon vill ha och älskar ohämmat, högljutt  i flera timmar eller vad sitter nyfikenheten i?

  • Svar på tråden Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva
  • Äldre 3 Sep 23:15
    ErnstHugo skrev 2014-09-03 23:10:32 följande:
    Menar att mitt eget perspektiv ändrades smile1.gif Upptäckte något vackert och bländande men ändå inte allmängiltigt. Men jo jag fattar historiens lovsång till alla "Fredrik Åkare med sin Cecilia Lind".
    Nå det är alldeles för sent för mig att leka Cecilia Lind, mina tonår är definitivt förbi

    Jag tänker att man förändras under hela livet eller det har jag gjort iaf och har som plan att fortsätta göra det också
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Äldre 6 Sep 19:12

    Men varför tar inte moderatorerna bort de jävla spam inläggen när de ändå tar bort användaren hela tiden???


    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Madnes­s82
    Äldre 7 Sep 08:48

    Äldre erfarna kvinnor behöver man oftast inte "instruera" de vet precis vart allt sitter. Och så är de så självsäkra och det gör dem sexiga..... har jag hört Flört
    Yngre tjejer har jag märkt att de vågar aldrig ta insiativ och är så osäkra på sig själva, och det är så avtändande. Det räcker att man säger "penis" typ så blir de röda i ansiktet... har jag hört alltså

  • Äldre 7 Mar 10:39

    hej
        ibland unga killer gillar att ha sex med en gamla kvinna. jag e 26 år o har gjort sex med båda gamla o unga flickor men jag kom att säga det var gamla kvinnor som jag gillade mest. o nu söker jag också en bäst kvinna 30-50 för sex.Tungan ute. mejla mig om ni e intressant. srubest@yahoo.com

  • Äldre 24 May 13:23

    Hej

    Bor ni i Stockholm?

    Här har ni en kille som är 34 år och söker ett par med stil. Jag är oskuld och vill att ni har stil och vill först lära känna er lite innan för känna er först innan det börjas knullas. Om allt känns rätt kanske vi kan köra återkommande träffar :).

    Kram

    Tobias

  • Äldre 25 Jun 04:02

    Hej jag heter nabil jag är 12 år gammal om jag har inte knulat en kvinna jag kommer da kan en en kvinna jälper mig det är min t n +46701492270

  • Yäzz20
    Äldre 19 Jul 17:29

    Så vem e sugen på en19cm nordafrican Dick det e bara och hojta till jag kommer slicka upp era dotter det e bara å komma på alla set ;)

  • Äldre 21 Jul 12:29

    Hahahahaha

    De fyra sista inläggen, och speciellt de två sista, är ju bara för sköna! Desperation de luxe


    Good thoughts-Good words-Good deeds
  • Brygga­n007
    Äldre 21 Jul 12:38
    Velouria skrev 2015-07-21 12:29:52 följande:

    Hahahahaha

    De fyra sista inläggen, och speciellt de två sista, är ju bara för sköna! Desperation de luxe


    Ja det kan man kalla det! Guld i mun
  • Äldre 24 Jul 18:36
    Velouria skrev 2015-07-21 12:29:52 följande:
    Hahahahaha smile2.gif

    De fyra sista inläggen, och speciellt de två sista, är ju bara för sköna! Desperation de luxe smile2.gif
    Mmm och desperation är såå attraherande, ehhhh!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva