• Anonym (Kvinn­a 40+)
    Äldre 4 Apr 12:47
    184156 visningar
    206 svar
    206
    184156

    Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva

    Stilla min nyfikenhet!

    Ni killar som är 18-30 år tex. och vill ha sex med en kvinna som är äldre, som i mitt fall 40-45 år.  Vad går det ut på?

    Jag opponerar mig inte mot det men jag har däremot börjat fundera på varför då jag får såna förslag ganska ofta av så unga killar efter att jag passerat 40.

    Tror yngre killar att en kvinna på 40+ är en sexguru som kastar sig över en man som ett vilddjur och vet exakt vad hon vill ha och älskar ohämmat, högljutt  i flera timmar eller vad sitter nyfikenheten i?

  • Svar på tråden Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva
  • Äldre 24 Jul 18:52

    Jag undrar vad det är som lockar de unga herrarna. Är det erfarenheten ? Eller att de tror äldre kvinnor är enklare att få omkull? 

    Fast jag har ju själv varit i den sitsen. Jag hade ett ONS (två ggr dock) när jag var typ 23-25 som säkert var över 40. Det var innan begreppet MILF fanns. Men det var inte att hon var äldre som lockade. Bara att hon var kvinna och hon ville ha sex med mig. Det var helt ok sex men jag var van vid mer avancerat sex än vad jag hade med henne. 

    Självsäkerheten är nog en sak som attraherar. Till skillnad från yngre flickor så vet den äldre kvinnan vad hon vill.


    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Äldre 24 Jul 19:11
    PrimitivMan skrev 2015-07-24 18:52:14 följande:
    Jag undrar vad det är som lockar de unga herrarna. Är det erfarenheten ? Eller att de tror äldre kvinnor är enklare att få omkull? 

    Fast jag har ju själv varit i den sitsen. Jag hade ett ONS (två ggr dock) när jag var typ 23-25 som säkert var över 40. Det var innan begreppet MILF fanns. Men det var inte att hon var äldre som lockade. Bara att hon var kvinna och hon ville ha sex med mig. Det var helt ok sex men jag var van vid mer avancerat sex än vad jag hade med henne. 

    Självsäkerheten är nog en sak som attraherar. Till skillnad från yngre flickor så vet den äldre kvinnan vad hon vill.
    Jag kan inte tala för alla, men eftersom jag konstant får mail överallt från yngre så brukar jag helt kallt fråga För sån är jag helt enkelt. Men det verkar vara så att vissa helt enkelt går igång rent estetiskt på att den andre är äldre, mognare i kropp och själ. Vilket får mig att ofta förklara att de raggar på fel kvinna om de söker någon som är mogen eftersom jag nog är dem mest omogna 35 åring som västkusten har att erbjuda och mentalt är mer som en tonåring än någon lugn trygg och sansad kvinna på 35.

    Sen finns den delen som tror att äldre är lättare att få i säng och tror att det där med muskler och ungdom får alla tanter på fall, de påminner en hel del till sättet av de som tror att tjocka kvinnor per automatik är enklare att få omkull, de har liksom samma stil och sätt, rätt hjärndöda med andra ord och de är väldigt dåliga på att ta ett tack men nej tack och maler helt på om vad fan de själva vill och sen är jag en fet hora eller ful eller ja vad deras nu ringa ordförråd kan komma på för ord, de tål inte att bli ratade särskilt bra iaf. 

    Sen finns de där som är ute efter erfarenheten och jag tror lite av lugnet som EH beskriver tidigare, en kombination av erfarenhet och avslappning och trygghet med sig själv rent sexuellt om inte annat. De där brukar se en som en människa och inte som ett hål, för det mesta iaf.

    Tror den där självsäkerheten kan locka, men det kan också bli dumt, för precis som du skriver så innebär inte högre ålder alltid större erfarenhet eller mer avancerad sex. Finns ju olika människor oavsett åldern. Kan ju bara gå på mig själv, en del av mig är tryggare, men med det kommer också att jag är lugnare och absolut mer tråkig sexuellt till viss del. Jag ser liksom ingen mening med att jaga ett knull i naturen bara för att minsann ha sex ute, sånt där gjorde jag som ung i mängder när bristen på ställen inomhus var större och man bodde hemma och inte hade samma privatliv och möjligheter till en säng som jag har idag, det var kul då, men jag kommer aldrig bli en fan av insekter och barr och löv i håret oavsett hur charmigt det än må se ut i andras ögon. Jag skulle aldrig kunna slappna av med det idag, det skulle bli kort och rått sex och jo visst funkar det ibland, men det är inte vad just jag vill ha eller behöver, det mättar inte mig sexuellt på långa vägar, det är bara snäppet trevligare än onani fast med nackdelen insekter och barr och skit. Men avslappnat nope inte alls. tror jag fan hellre blir knullad sådär på mitt köksgolv eller diskbänk än ute i naturen ändå haha. En bil är fan att föredra även om jag fortfarande hellre befinner mig inomhus alltså och min säng fungerar fint liksom.

    Så självsäkerheten kan vara en illusion, jag är nervösare idag än jag någonsin var förr. Förr gick jag all in på att ge bra sex och jag blev bra på det. Men jag fick aldrig på långa vägar tillbaka vad jag gav. Så idag gör jag tvärtom, tränar på att ta emot njutning och att utnyttja någon yngre för det där känns bara fel, mkt bättre med en absolut fullvuxen man som gillar att ge bara för njutningen av att ge just njutning.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 24 Jul 19:28
    HäckHäxan skrev 2015-07-24 19:11:57 följande:
    Tror den där självsäkerheten kan locka, men det kan också bli dumt, för precis som du skriver så innebär inte högre ålder alltid större erfarenhet eller mer avancerad sex. Finns ju olika människor oavsett åldern. Kan ju bara gå på mig själv, en del av mig är tryggare, men med det kommer också att jag är lugnare och absolut mer tråkig sexuellt till viss del. Jag ser liksom ingen mening med att jaga ett knull i naturen bara för att minsann ha sex ute, sånt där gjorde jag som ung i mängder när bristen på ställen inomhus var större och man bodde hemma och inte hade samma privatliv och möjligheter till en säng som jag har idag, det var kul då, men jag kommer aldrig bli en fan av insekter och barr och löv i håret oavsett hur charmigt det än må se ut i andras ögon. Jag skulle aldrig kunna slappna av med det idag, det skulle bli kort och rått sex och jo visst funkar det ibland, men det är inte vad just jag vill ha eller behöver, det mättar inte mig sexuellt på långa vägar, det är bara snäppet trevligare än onani fast med nackdelen insekter och barr och skit. Men avslappnat nope inte alls. tror jag fan hellre blir knullad sådär på mitt köksgolv eller diskbänk än ute i naturen ändå haha. En bil är fan att föredra även om jag fortfarande hellre befinner mig inomhus alltså och min säng fungerar fint liksom.

    Så självsäkerheten kan vara en illusion, jag är nervösare idag än jag någonsin var förr. Förr gick jag all in på att ge bra sex och jag blev bra på det. Men jag fick aldrig på långa vägar tillbaka vad jag gav. Så idag gör jag tvärtom, tränar på att ta emot njutning och att utnyttja någon yngre för det där känns bara fel, mkt bättre med en absolut fullvuxen man som gillar att ge bara för njutningen av att ge just njutning.
    Haha håller med om det där med uteknull. Hade ett sådant pga av andra omständigheter än önskan att bedriva uteliv förra sommaren. Det började dessutom åska och var beläget nära en fyr som ligger högt så jag hann inte riktigt komma till mållinjen.Nej det är ingen hit. Det var stickigt och jävligt. 

    Har dock varit med om värre miljöer än ute att ha sex på. Nöden har ingen lag.

    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Äldre 24 Jul 19:30
    PrimitivMan skrev 2015-07-24 19:28:08 följande:
    Haha håller med om det där med uteknull. Hade ett sådant pga av andra omständigheter än önskan att bedriva uteliv förra sommaren. Det började dessutom åska och var beläget nära en fyr som ligger högt så jag hann inte riktigt komma till mållinjen.Nej det är ingen hit. Det var stickigt och jävligt. 

    Har dock varit med om värre miljöer än ute att ha sex på. Nöden har ingen lag.

    Haha nej nöden har ingen lag är benägen att hålla med dig och jag har bara i år hamnat i en bil två gånger, shit happens liksom. Men jag hade föredragit sängen eller iaf inne om så bara på hallgolvet om så är.

    Själv älskar jag nästan tanken där på åskväder och sex i en fyr, det där hade jag nog kunnat gå igång på rejält, men så älskar jag storm och åska och blixtrar och känner mig lite extra levande just då hehe Tungan ute
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 24 Jul 19:32

    Jag kan berätta att stora säckar med mjöl är en absolut intressant plats att ha sex på bland massa korvar och kött på tork på jobbet hahahaha

    Fan mjöl överallt, lagom kul att smita ner efteråt och jaga fatt på nya kläder att jobba i resten av dagen Tyst Diskret som fan jajjemen!


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 24 Jul 19:36
    HäckHäxan skrev 2015-07-24 19:30:45 följande:
    Haha nej nöden har ingen lag är benägen att hålla med dig och jag har bara i år hamnat i en bil två gånger, shit happens liksom. Men jag hade föredragit sängen eller iaf inne om så bara på hallgolvet om så är.

    Själv älskar jag nästan tanken där på åskväder och sex i en fyr, det där hade jag nog kunnat gå igång på rejält, men så älskar jag storm och åska och blixtrar och känner mig lite extra levande just då hehe Tungan ute
    Inte sex i en fyr. Bredvid en fyr. Det området är dessutom där bögarna brukar knulla i buskarna fast det var folktomt då. Inte så levande om blixten slår ned. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Äldre 24 Jul 19:37
    PrimitivMan skrev 2015-07-24 19:36:18 följande:
    Inte sex i en fyr. Bredvid en fyr. Det området är dessutom där bögarna brukar knulla i buskarna fast det var folktomt då. Inte så levande om blixten slår ned. 
    Ahh fan nä inne i fyren inte jämte hahaha Jag hade velat vara inne i fyren helt klart!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 24 Jul 19:48
    HäckHäxan skrev 2015-07-24 19:37:52 följande:
    Ahh fan nä inne i fyren inte jämte hahaha smile2.gif Jag hade velat vara inne i fyren helt klart!
    Ja då hade det varit häftigt. Jag gillar när elementen brakar loss.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Äldre 24 Jul 20:19
    PrimitivMan skrev 2015-07-24 19:48:51 följande:
    Ja då hade det varit häftigt. Jag gillar när elementen brakar loss.
    Jag med, det är mäktigt och underbart, om jag har någon form av romantisk ådra i mig så är den aktiv just då om aldrig annars typ hahaha explosiv romantik finns det något som heter så
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (UngKå­tBock)
    Äldre 24 Jul 20:22

    Det är erfarenhet, självsäkerhet, livserfarenhet och självinsikt.
    Allt sammantaget gör att det blir nästan alltid fantastiskt att knulla med en äldre kvinna. Hämningslöst, spontant och sjukt hett 99% av gångerna. Sen är det alltid smickrande att höra hur hårt och länge ens kuk står oavsett om det är vita lögner eller sant. Hahaha.
    Så ser jag på saken :)

Svar på tråden Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva