• Anonym (Kvinn­a 40+)
    Äldre 4 Apr 12:47
    184733 visningar
    206 svar
    206
    184733

    Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva

    Stilla min nyfikenhet!

    Ni killar som är 18-30 år tex. och vill ha sex med en kvinna som är äldre, som i mitt fall 40-45 år.  Vad går det ut på?

    Jag opponerar mig inte mot det men jag har däremot börjat fundera på varför då jag får såna förslag ganska ofta av så unga killar efter att jag passerat 40.

    Tror yngre killar att en kvinna på 40+ är en sexguru som kastar sig över en man som ett vilddjur och vet exakt vad hon vill ha och älskar ohämmat, högljutt  i flera timmar eller vad sitter nyfikenheten i?

  • Svar på tråden Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva
  • Äldre 24 Jul 20:33
    Anonym (UngKåtBock) skrev 2015-07-24 20:22:57 följande:
    Det är erfarenhet, självsäkerhet, livserfarenhet och självinsikt.
    Allt sammantaget gör att det blir nästan alltid fantastiskt att knulla med en äldre kvinna. Hämningslöst, spontant och sjukt hett 99% av gångerna. Sen är det alltid smickrande att höra hur hårt och länge ens kuk står oavsett om det är vita lögner eller sant. Hahaha.
    Så ser jag på saken :)
    Ah där var ärliga ord, såna gillar jag iaf Min bästa vän påstår lite samma sak, alltså att äldre kvinnor är mer hämningslösa och bara ger sig hän rakt av utan krusiduller och han älskar verkligen äldre kvinnor min vän.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (UngKå­tBock)
    Äldre 24 Jul 20:38
    HäckHäxan skrev 2015-07-24 20:33:14 följande:
    Ah där var ärliga ord, såna gillar jag iaf Min bästa vän påstår lite samma sak, alltså att äldre kvinnor är mer hämningslösa och bara ger sig hän rakt av utan krusiduller och han älskar verkligen äldre kvinnor min vän.
    Gillar ärlighet och jag tackar för din kommentar.
    Jag instämmer i din kloka väns åsikt och älskar äldre kvinnor!
    Puss och kram!
  • Äldre 24 Jul 20:48
    Anonym (UngKåtBock) skrev 2015-07-24 20:38:32 följande:
    Gillar ärlighet och jag tackar för din kommentar.
    Jag instämmer i din kloka väns åsikt och älskar äldre kvinnor!
    Puss och kram!
    Han är för det mest inte riktigt klok alls utan galen som fan men jag älskar honom ändå

    Kram på dig med och ha en fin helg!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 24 Jul 21:50

    Kanske har det *lite* att göra med att det blir så jävla komplicerat att uppfylla alla krav och konkurrera med ett fåtal alfahannar om alla de jämnåriga kvinnorna på en marknad helt dominerad av kvinnorna.

    Jag skriver inte detta med brist på respekt, men dagens "spel" är komplicerat.
    Hellre då en kvinna som inte utvärderar en som trofe / pappa / försörjare.

  • Äldre 24 Jul 21:57
    euro12 skrev 2015-07-24 21:50:33 följande:
    Kanske har det *lite* att göra med att det blir så jävla komplicerat att uppfylla alla krav och konkurrera med ett fåtal alfahannar om alla de jämnåriga kvinnorna på en marknad helt dominerad av kvinnorna.

    Jag skriver inte detta med brist på respekt, men dagens "spel" är komplicerat.
    Hellre då en kvinna som inte utvärderar en som trofe / pappa / försörjare.
    Jag vill hävda att jag som kvinna som redan har barn klart inte letar efter någon varke trofe, försörjare elelr farsa, jag har redan flera pappor än de flesta har under livstid det räcker gott och barnet mitt har också en pappa så

    Om jag vill ha en man så beror det på att jag ett är attreherad av honom, två förmodligen vill ligga med honom mkt och länge och massor om sexet funkar som jag vill. Ibland vill jag dock äta och dricka vatten och duscha också samt få i mig något ärbart. När min barnlediga helg är över så kan han åka hem, utan att ha spenderat en spänn på mig alls och definitivt fått mat i sig han också, blev jag vips hans mamma då Förvånad 

    Annars håller jag med dig dagens spel är komplicerat just därför avstår jag spel, jag gillar inte pel, jag gillar raka puckar och enkelhet utan massor av trassel och drama.

    alla vill inte ha en jämårig partner heller, finns ju massor av människor som har åldersskillnad som kink har jag lärt mig
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 24 Jul 22:05
    HäckHäxan skrev 2015-07-24 21:57:05 följande:
    Jag vill hävda att jag som kvinna som redan har barn klart inte letar efter någon varke trofe, försörjare elelr farsa, jag har redan flera pappor än de flesta har under livstid det räcker gott och barnet mitt har också en pappa så

    Om jag vill ha en man så beror det på att jag ett är attreherad av honom, två förmodligen vill ligga med honom mkt och länge och massor om sexet funkar som jag vill. Ibland vill jag dock äta och dricka vatten och duscha också samt få i mig något ärbart. När min barnlediga helg är över så kan han åka hem, utan att ha spenderat en spänn på mig alls och definitivt fått mat i sig han också, blev jag vips hans mamma då Förvånad 

    Annars håller jag med dig dagens spel är komplicerat just därför avstår jag spel, jag gillar inte pel, jag gillar raka puckar och enkelhet utan massor av trassel och drama.

    alla vill inte ha en jämårig partner heller, finns ju massor av människor som har åldersskillnad som kink har jag lärt mig
    Men, det jag skrev syftade väl inte på dig? Du är ju inte osäker på vem du vill beblanda dig med, så därför är det väl inte krångligt för en ung man att få till det med dig om du vill? Och du kan välja enbart på din lust? Eller, förstår jag fel?
  • Äldre 24 Jul 22:39
    euro12 skrev 2015-07-24 22:05:02 följande:
    Men, det jag skrev syftade väl inte på dig? Du är ju inte osäker på vem du vill beblanda dig med, så därför är det väl inte krångligt för en ung man att få till det med dig om du vill? Och du kan välja enbart på din lust? Eller, förstår jag fel?
    Nej du syftade såklart inte på mig, jag bara gav min åsikt om dagens marknad och hur en kvinna absolut kan tänka ggällande pappa / trofe delen då.

    Jodå ibland är jag osäker på vem jag vill beblanda mig med och kan förhala det i en halv evighet faktiskt. Men oftast inte nej, mitt problem är mer att jag sällan är barnledig och därför inte kan ha sex som jag vill. Men ja man kan nog säga att jag kan välja lite som jag har lust. Men fortfarande handlar det ju om att den andre måste attraheras av mig också och inte bara tvärtom.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 24 Jul 22:43

    Okey Häckhäxan,

    Jag trodde du invände då du citerade mig, men vi verkar vara rätt överens....

    Hils

  • Anonym (Kille 22)
    Äldre 19 Dec 01:16

    "Tror yngre killar att en kvinna på 40+ är en sexguru som kastar sig över en man som ett vilddjur och vet exakt vad hon vill ha och älskar ohämmat, högljutt  i flera timmar eller vad sitter nyfikenheten i? "


    Lite så ja. Men framförallt för att äldre tjejer/kvinnor i den åldern är betydligt trevligare att umgås med, generellt - och inte är lika blyga av sig, mer tydliga med vad de vill ha. Sen kan man ju helt enkelt bli lite attraherad av idén av att ha en sugar mom, som är överlägsen erfarenhetsmässigt och ekonomiskt, vara hennes ägodel typ. :D

  • Äldre 28 Jan 23:04

    Hej vänner Jag är bisexuell och en dag medan du surfar på en webbkamera kontakt sida jag hittade en kvinna mycket äldre än mig och efter en chatt en stund hade vi webcam sex och det var jättebra

Svar på tråden Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva