• Anonym (Melod­y)
    Äldre 6 Apr 14:06
    698219 visningar
    1824 svar
    -1 +8
    1824
    698219

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Äldre 6 Apr 14:25
    #1

    Räcker upp handen

  • Anonym (Gladr­unkare­)
    Äldre 6 Apr 14:53
    #2
    +1

    Det är kan vara riktigt läckert att runka inför åskådare, nuför tiden min fru, men under singelåren fanns det andra som var åskådare. Både frivilliga och ofrivilliga. 

  • Anonym (Melod­y) Trådstartaren
    Äldre 6 Apr 15:08
    #3
    Cristally skrev 2011-04-06 14:25:10 följande:
    Räcker upp handen
    Mmmm visst är det underbart, blir helt varm i kroppen så fort jag tänker på det =)
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 6 Apr 15:11
    #4
    +1

    Jag går igång otroligt mycket på att visa upp mig faktiskt, har haft en tjejkompis som gillar att kolla på så det har vart en perfekt kombination

  • Anonym (Cam)
    Äldre 6 Apr 15:56
    #6

    På en tjänsteresa satt jag och surfade på hotellrummet på kvällen, tänkte att jag skulle testa någon av camsajterna. Har aldrig gjort det förut men det var faktiskt grymt upphetsande. Valde att inte visa mitt ansikte men det poppade upp både den ena och andra tjejen. Däremellan en dj-la massa runkande killar som inte var så intressant för mig. Dock fastnade en tjej och vi skrev lite till varandra, sen ville hon se mig runka. Hon gjorde inget själv (vad jag kunde se) utan hon satt bara och tittade. Det var upphetsande och befriande att bli reducerad till en kuk, inget annat. Det kommer säkert hända igen när tillfälle ges.

  • Anonym (Melod­y) Trådstartaren
    Äldre 6 Apr 16:11
    #7
    Anonym (Gladrunkare) skrev 2011-04-06 14:53:29 följande:
    Det är kan vara riktigt läckert att runka inför åskådare, nuför tiden min fru, men under singelåren fanns det andra som var åskådare. Både frivilliga och ofrivilliga. 
    Låter riktigt härligt, kan tänka mig att din fru gillar det =)
  • Pärlan
    Äldre 6 Apr 16:14
    #8
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-06 16:11:30 följande:
    Låter riktigt härligt, kan tänka mig att din fru gillar det =)
    vi ska inte ta och utveckla det här? ;)
  • Anonym (Gladr­unkare­)
    Äldre 6 Apr 16:15
    #9
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-06 16:11:30 följande:
    Låter riktigt härligt, kan tänka mig att din fru gillar det =)
    Ja, som tur är har jag en fru som verkligen går igång på det. Särskilt då man "smygrunkar" och hon kommer på en och kanska hjälper till med avslutningen. 
  • Anonym (ladyl­ike)
    Äldre 6 Apr 16:18
    #10

    Håller med dig helt TS.
    Finns få saker som är så upphetsande som att se en man runka.
    Brukar se på klippen som finns, där en man runkar och blir påkommen, t ex ute av en förbipasserande tjej.
    Det allra bästa är att se en man titta på porr och runka. Men vet inte var jag kan få utlopp för denna smärre fetish Drömmer

  • Anonym (honey­)
    Äldre 6 Apr 16:30
    #13

    Ja, det är upphetsande att se på.  Älskar att se min sambo runka, men det händer inte ofta. Ser så skönt ut, och så lär man sig vad som är skönt så jag kan göra så på honom. ;P

Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!