• Anonym (Melody)

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • legolas666
    Anonym skrev 2011-05-11 09:51:25 följande:
    Har exakt samma svaghet för att titta på när män runkar! Något av det mest upphetsande jag vet. Älskar att se och höra min partner runka.
    behöver hitta mig en sådan kvinna
  • Anonym (Melody)
    Anonym (Älskarsperma) skrev 2011-05-08 22:05:24 följande:
    Tror visst att vi har någon gemensamt Melody :P
    Jag älskar att se killar runka MUMS ;)
    Pirrar direkt i musen då! *L*
    Ja det är sjuuuukt underbart =)
  • Anonym (Melody)
    Anonym skrev 2011-05-11 09:51:25 följande:
    Har exakt samma svaghet för att titta på när män runkar! Något av det mest upphetsande jag vet. Älskar att se och höra min partner runka.
    Ja altså det är fantastiskt, går igång på EN GÅNG =)
  • Anonym (putte)
    Anonym (Melody) skrev 2011-05-11 16:30:07 följande:
    Ja altså det är fantastiskt, går igång på EN GÅNG =)
    Var hittar man så trevliga kvinnor som du då?
    inte något man bara råkar ta upp...mitt x åt medicin som sänkte hennes libido....1 gång i månaden.....rätt jobbigt i längden. 
  • Anonym (Melody)
    Anonym (putte) skrev 2011-05-11 16:41:30 följande:
    Var hittar man så trevliga kvinnor som du då?
    inte något man bara råkar ta upp...mitt x åt medicin som sänkte hennes libido....1 gång i månaden.....rätt jobbigt i längden. 
    Haha, ingen aning men vi finns därute.. bara att luska lite=)
  • Zoggie

    Min tjej älskar tydligen att se mig runka och speciellt spruta... vi kan exempelvis sitta på balkongen så kan hon bara säga... "runka för mig..." och det är rätt kul. Man vet ju att man får mysa lite senare så det är värt det

  • bystoman

    Min kvinna älskar att se mej runka.....Hon kan ibland få orgasm bara att se mej runka och spruta...Hur skönt som helst....vi har sex också...men en helt annan tråd det.

  • Anonym (Tjuvkik)

    Haha! Såg just grannen runka i badrummet! Mörkt ute och upptänt badrum, men tyvärr disigt glas. Siluetten räkte dock gott ;) Blev förvånad över hur upphetsad jag blev och kul att bläddra förbi den här tråden!

    Ursexigt! 

  • bystoman
    Anonym (Tjuvkik) skrev 2011-05-11 22:27:16 följande:
    Haha! Såg just grannen runka i badrummet! Mörkt ute och upptänt badrum, men tyvärr disigt glas. Siluetten räkte dock gott ;) Blev förvånad över hur upphetsad jag blev och kul att bläddra förbi den här tråden!

    Ursexigt! 
    har själv gjort det utan att veta att min gran-tant tittade...kom på det sen och gjorde det flera gånger för henne. Kul!!
Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!