• Anonym (Melody)

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Anonym (Runkglad)

    för över ett år sedan hittade jag en kvinna här som så småningom började ganska blygt men som visade sig älska runk, sperma och mkt mer. En mkt bra kvinna helt enkelt.
    Har ni sett henne?

  • Anonym
    Anonym (Runkglad) skrev 2012-10-09 18:11:09 följande:
    för över ett år sedan hittade jag en kvinna här som så småningom började ganska blygt men som visade sig älska runk, sperma och mkt mer. En mkt bra kvinna helt enkelt.
    Har ni sett henne?
    vad heter hon?
  • Anonym (Runkglad)
    Anonym skrev 2012-10-09 19:30:18 följande:
    vad heter hon?
    minns inte
  • Anonym (Runkglad)
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 21:07:13 följande:
    Ja vad heter hon?!
    Nu minns jag det var Ladylike...
    hon är mkt snuskig, en sådan kvinna som alla gubbar här inne skulle uppskatta enormt mkt. Det gjorde jag
  • Anonym (ladylike)
    Anonym (Runkglad) skrev 2012-10-09 21:12:05 följande:
    Nu minns jag det var Ladylike...

    hon är mkt snuskig, en sådan kvinna som alla gubbar här inne skulle uppskatta enormt mkt. Det gjorde jag



    Gjorde?

    Har du slutat uppskatta mig Runkglad?
  • Anonym (Runkglad)
    Anonym (ladylike) skrev 2012-10-09 21:17:24 följande:



    Gjorde?
    Har du slutat uppskatta mig Runkglad?
    här är du!
    det var länge sedan Ladylike....

    den där tråden behöver en runk- och sperma entusiast som du
  • Anonym
    Anonym (Runkglad) skrev 2012-10-09 21:12:05 följande:
    Nu minns jag det var Ladylike...
    hon är mkt snuskig, en sådan kvinna som alla gubbar här inne skulle uppskatta enormt mkt. Det gjorde jag

    Lät spännande vad gör denna kvinna som är så snuskigt då?
  • Anonym (Exhibitionist)
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-06 14:06:52 följande:
    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =) Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

    Finns nog inte så många tjejer som gillar det, men desto mer killar som skulle älska det... . Personligen hade jag nog...ÄLSKAT det.....Att få runka och komma inför någon tjej som VERKLIGEN tänder på det....
  • Anonym

    Hmm blev sugen att runka i cam för någon jag vet uppskattar det

Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!