• Anonym (Melod­y)
    Äldre 6 Apr 14:06
    698227 visningar
    1824 svar
    -1 +8
    1824
    698227

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 17 Dec 08:31
    +1

    Varje sommar och nästan varje semesterresa försöker jag planera så att jag får se kukar och killar/män som runkar.
    (Nåja, jag har också en hel del andra kriterier när jag planerar, men detta är en detalj som ingår i min planering...).
    Jag tycker det är läckert och jag tänder (bland mycket annat...) på att visa upp mig och att killar/män visar upp sig för mig och tillfredsställer sig själva medan de tittar på mig.

  • pojken­81
    Äldre 17 Dec 09:27
    Anonym (quinna i solen) skrev 2014-12-17 08:31:02 följande:

    Varje sommar och nästan varje semesterresa försöker jag planera så att jag får se kukar och killar/män som runkar.
    (Nåja, jag har också en hel del andra kriterier när jag planerar, men detta är en detalj som ingår i min planering...).
    Jag tycker det är läckert och jag tänder (bland mycket annat...) på att visa upp mig och att killar/män visar upp sig för mig och tillfredsställer sig själva medan de tittar på mig.


    Kul att det finns kvinnor som uppskattar detta! Var reser man för att få uppleva sånt förresten?
  • travel­er
    Äldre 17 Dec 09:33
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-06 14:06:52 följande:

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??


    Kan du tända på att själv runka av killen?
  • Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 17 Dec 09:36

    T ex:
    Många svenska naken-/nudiststränder.
    MasPalomas, Cap d Adge och många grekiska (naken-/nudist-) stränder,
    är några av de exempel jag har provat.

  • pojken­81
    Äldre 17 Dec 09:43
    Anonym (quinna i solen) skrev 2014-12-17 09:36:09 följande:

    T ex:
    Många svenska naken-/nudiststränder.
    MasPalomas, Cap d Adge och många grekiska (naken-/nudist-) stränder,
    är några av de exempel jag har provat.


    Låter trevligt! Men är det inte lättare att hitta nån på hemmaplan som vill göra detta för dig?
  • Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 17 Dec 11:01
    +1
    pojken81 skrev 2014-12-17 09:43:39 följande:
    Låter trevligt! Men är det inte lättare att hitta nån på hemmaplan som vill göra detta för dig?
    Jamen jag har ju någon på hemmaplan, som även oftast följer mig på resor!
    Han gör det gärna för mig, både på hemma- och bortaplan.
    Men jag tycker det är kul även med lite omväxling,
    min man gillar det också.
    Och en mycket lycklig kvinna är jag!
    Solig
  • Äldre 17 Dec 23:32

    Tar gärna emot pm från tjejer/kvinnor ????

  • Äldre 18 Dec 12:24
    Anonym (quinna i solen) skrev 2014-12-17 08:31:02 följande:

    Varje sommar och nästan varje semesterresa försöker jag planera så att jag får se kukar och killar/män som runkar.
    (Nåja, jag har också en hel del andra kriterier när jag planerar, men detta är en detalj som ingår i min planering...).
    Jag tycker det är läckert och jag tänder (bland mycket annat...) på att visa upp mig och att killar/män visar upp sig för mig och tillfredsställer sig själva medan de tittar på mig.


    Åh underbart! Jag njuter av att se en kvinna visa upp sig! Försöker hetta ett ställe där min tjej kan få göra det! Skulle vara oerhört tacksam om du har några tips på platser? PMa gärna!
    Nyfiken
  • Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 18 Dec 17:08
    Trunk skrev 2014-12-18 12:24:49 följande:
    Åh underbart! Jag njuter av att se en kvinna visa upp sig! Försöker hetta ett ställe där min tjej kan få göra det! Skulle vara oerhört tacksam om du har några tips på platser? PMa gärna!
    Jag har ju redan gett mina exempel.
    Det är enkelt att finna fler om du bara intresserar dig lite.
    Jag kan ju inte ge dig specifika tips eftersom jag inte känner till vart i världen du kan tänka dig...
    Resten får du fixa själv!

    (Tittare och runkpellar har jag redan tillräckligt många! Så jag hoppas du klarar förstå att jag tänker inte berätta för dig exakt vart jag brukar visa upp mig...).

    Din tjej kan jag dock gärna prata med om hon nu skulle vilja ha kontakt och tips av mig?
  • Anonym (Gemen­sam onnani­)
    Äldre 19 Dec 12:02
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-06 14:06:52 följande:

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??


    Hej
    är en man som tänder på att visa mig när jag runkar, för en kvnna

    Finns i sthlm och ca 10 mil

    maila
    [email protected]

Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!