• Anonym (Melod­y)
    Äldre 6 Apr 14:06
    699542 visningar
    1824 svar
    -1 +8
    1824
    699542

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Anonym (pingl­an)
    Äldre 31 May 11:35
    Neol skrev 2015-05-31 11:21:47 följande:
    Sant, men för mig brukar det passa bra att ta han dom det under morgonduschen. Sen kan kåtheten i och för sig bita sig kvar bra mycket längre än så. Fast jag tycker det är en skön känsla när kåtheten sitter kvar i kroppen och man kan känna hur man överreagerar på lite allt möjligt i ens närhet under dagen hehe. Det bästa är ju alltid när det landar i något skönt, passionerat äventyr med någon som går omkring med samma gnagande frustration. Tänk om alla hade en liten kåthetsindikator i pannan. Undrar hur det hade sett ut haha
    Kåthetsindikator...ja, med olika färger på en skala. Jag går gärna omkring och är småkåt hela dan och fantiserar om hur andra har det, speciellt andra som också är singel. Tanken på hur de kommer att få sitt behov tillfredsställt är spännande.
  • Äldre 31 May 11:40
    Anonym (pinglan) skrev 2015-05-31 11:35:04 följande:
    Kåthetsindikator...ja, med olika färger på en skala. Jag går gärna omkring och är småkåt hela dan och fantiserar om hur andra har det, speciellt andra som också är singel. Tanken på hur de kommer att få sitt behov tillfredsställt är spännande.
    Jag är inte singel men tankarna finns ju där ändå. Hade gärna varit en fluga på väggen i privata rum lite då och då för att titta och förundras . Nyfikenheten ger sig aldrig. Tror min indikator hade lyst klarrött idag. Lätt bakis och sugen är en jobbig kombination.
  • Anonym (NOELL­E75)
    Äldre 31 May 11:45
    Neol skrev 2015-05-31 10:42:04 följande:

    Hehe ja man sover ju ofta bättre efter en orgasm... Brukar köra det knepet ibland när jag har svårt att sova för att jag har för mycket i huvudet...


    Sköter du det diskret så du inte stör sambon?
  • Äldre 31 May 12:17

    Ja, otroligt eggande.

  • Anonym (Stina­)
    Äldre 31 May 12:20

    Tänder också på det! min kille brukar runkar bredvid mig när jag har somnat gör att han vet att han får igång mig då ;) Sen gillar jag att titta när tjejer pillar också ;)

  • Äldre 31 May 12:20
    Illusion skrev 2015-05-31 12:17:10 följande:

    Ja, otroligt eggande.


    Titta men inte röra är sjukt frustrerande och galet upphetsande. Älskar att se tjejer som "klittrar"...
  • Anonym (klitt­ran)
    Äldre 31 May 12:31
    Neol skrev 2015-05-31 10:06:20 följande:

    Klittra!! Låter inte så tokigt faktiskt. Då har man återigen lärt sig något nytt. Någon som klittrat idag tro?


    Mm, visst är det ett bra ord?

    Jag har precis gjort det

    Dags att gå upp och göra lite nytta nu!?
  • Äldre 31 May 12:33
    Anonym (klittran) skrev 2015-05-31 12:31:24 följande:
    Mm, visst är det ett bra ord?

    Jag har precis gjort det

    Dags att gå upp och göra lite nytta nu!?
    Mmm skönt!! Well done Skål! Hoppas resten av dagen flyter på lika tillfredställande
  • Anonym (klitt­ran)
    Äldre 31 May 12:37

    Tack, den har börjat väldigt skönt och avslappnat. Sovmorgon, frukost, tillbaka till sängen och klittra. Kidsen leker snällt i rummet. En riktigt bra Mors Dag med andra ord


    Neol skrev 2015-05-31 12:33:37 följande:

    Mmm skönt!! Well done ! Hoppas resten av dagen flyter på lika tillfredställande


  • Äldre 31 May 12:39
    Anonym (klittran) skrev 2015-05-31 12:37:12 följande:

    Tack, den har börjat väldigt skönt och avslappnat. Sovmorgon, frukost, tillbaka till sängen och klittra. Kidsen leker snällt i rummet. En riktigt bra Mors Dag med andra ord


    Inte illa att ha barn som vet hur man gör mors dag till något lite extra och att det är så enkelt som att hålla sig undan en liten stund Glad
Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!