• Anonym (Melod­y)
    Äldre 6 Apr 14:06
    698223 visningar
    1824 svar
    -1 +8
    1824
    698223

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Äldre 31 May 12:58

    Ja det har hänt att man har suttit och lekt med sig själv där man kan bli sedd. Har blivit iakttagen några gånger också!

    Sen har man lekt via webbkameran några gånger också. Men då har man samtidigt haft en tjej på andra sidan som då har lekt med sig själv också!

  • Anonym (klitt­ran)
    Äldre 31 May 13:02
    Neol skrev 2015-05-31 12:39:05 följande:

    Inte illa att ha barn som vet hur man gör mors dag till något lite extra och att det är så enkelt som att hålla sig undan en liten stund 


    Plötsligt händer det!

    Fick en teckning också....
  • Äldre 31 May 13:12
    Anonym (klittran) skrev 2015-05-31 13:02:51 följande:
    Plötsligt händer det!

    Fick en teckning också....
    Haha! Perfekt!
  • Äldre 31 Jul 05:45
    +1

    hej skulle vilja runka när du tittar på.har stor kuk

  • Äldre 31 Jul 08:28

    Jag sitter ofta och pillar på mig själv och hoppas på att frun ska komma på mig. Eftersom hon aldrig vill måste jag få mina utlösningar och tanken på att hon ser gör mig bara kåtare. Har runkat bredvid henne när hon sovit och hon har vaknat till ibland. Förra veckan satt vi och tittade på tv när kuken reste sig under morgonrocken. Jag började runka medans vi båda satt kvar och det kändes skönt.

  • Äldre 31 Jul 16:56
    +1

    Trist om hon aldrig vill. Verkligen aldrig?
    Jag blir i varje fall bra kåt om killen tar fram staken och runkar upp den så att jag ser. Det blir alltid jag som tar över, med händer eller mun

  • Äldre 1 Aug 07:17
    Pussan skrev 2015-07-31 16:56:41 följande:

    Trist om hon aldrig vill. Verkligen aldrig?

    Jag blir i varje fall bra kåt om killen tar fram staken och runkar upp den så att jag ser. Det blir alltid jag som tar över, med händer eller mun


    Inte ens en gång om året. Det är väl därför man går ock är småkåt hela tiden och fantiserar. Nu börjar jag runka inför henne för att det gör mig kåtare. Sist satt hon uppe senare ön mig och kolla porrfilm.
  • Äldre 4 Aug 09:44
    Pussan skrev 2015-07-31 16:56:41 följande:

    Trist om hon aldrig vill. Verkligen aldrig?
    Jag blir i varje fall bra kåt om killen tar fram staken och runkar upp den så att jag ser. Det blir alltid jag som tar över, med händer eller mun


    Låter ju trevligt, varför krångla till det för att bli kåt ...
  • Äldre 4 Aug 10:00

    Har runkat på skype ne gång för en tjej som ville att jag gjorde det så hon njöt nog med. Det var lite eggande och upphetsande. :)

  • Äldre 4 Aug 13:16

    Det är alltid eggande att få visa upp och/eller om ens partner lyssnar över tel när man runkar och kommer... :)

Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!