• Anonym (Melod­y)
    Äldre 6 Apr 14:06
    698226 visningar
    1824 svar
    -1 +8
    1824
    698226

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Anonym (yespl­s)
    Äldre 5 Aug 01:18

    Älskar också att se det.. När jag var yngre och singel vart de en hel del cam med några killar. Enda som sög var att man ville ju ha riktigt sex som avslut.

    Min pojkvän verkar inte vilja göra det framför mig. De mesta har varit lite försiktigt när de är mörkt.

    Vill se han riktigt ta för sig och tillåta sig själv att stöna. Drömmen hade varit att se någon som riktigt tar ögonkontakt och runkar och stönar... helst att man "kliver in på honom", åh.

  • Äldre 5 Aug 09:04
    Anonym (yespls) skrev 2015-08-05 01:18:09 följande:

    Älskar också att se det.. När jag var yngre och singel vart de en hel del cam med några killar. Enda som sög var att man ville ju ha riktigt sex som avslut.

    Min pojkvän verkar inte vilja göra det framför mig. De mesta har varit lite försiktigt när de är mörkt.

    Vill se han riktigt ta för sig och tillåta sig själv att stöna. Drömmen hade varit att se någon som riktigt tar ögonkontakt och runkar och stönar... helst att man "kliver in på honom", åh.


    Jag kan stöna vid sex men inte så mycket när jag runkar själv. Men visst, skulle man lägga på en show får man väl bjuda till lite. ;)
    Tittar du nåt på cam nu eller har du slutat helt?
  • Äldre 5 Aug 09:22

    Runkade framför tvn efter att vi tittat på en deckare. Varit kåt hela dagen och kunde inte låta bli när den reste sig under morgonrocken. Hon satt kvar en stund men reste sig och sa hon var trött

  • Anonym (yespl­s)
    Äldre 5 Aug 11:43
    pickaxe skrev 2015-08-05 09:04:44 följande:

    Jag kan stöna vid sex men inte så mycket när jag runkar själv. Men visst, skulle man lägga på en show får man väl bjuda till lite. ;)

    Tittar du nåt på cam nu eller har du slutat helt?


    Va bra det! Nej inte nu, jag håller mig till min kille.
  • Äldre 5 Aug 13:16
    Anonym (yespls) skrev 2015-08-05 11:43:38 följande:
    Va bra det! Nej inte nu, jag håller mig till min kille.
    Synd då att han inte vill visa dig.
  • Äldre 12 Aug 13:25

    Har en fantasi om att bli upptäckt när jag står med kuken framme i tex en skog. Finns i närheten av mjölby i östergötland om det finns några tjejer som vill förverkliga den ;)

  • Anonym (Kr10)
    Äldre 12 Aug 14:09
    Kingoface skrev 2015-08-12 14:03:23 följande:

    Jag brukar köpa billigt potensmedel och sen köra på som fan!


    Häftigt med brudar som gillar att titta på!


     


    Vad brukar du köpa? Vad går du bäst igång på?
  • Äldre 27 Dec 13:11

    Hur kan jag komma i kontakt med en kvinna som dig? ;)

    Jag har drömt om att runka för en tjej jag inte känner och bara låta henne sitta bredvid och få vara med!

  • Äldre 29 Dec 03:04

    Älskar se på när min partner runkar, är sjuk sexigt och hur han kollar på mig under tiden han gör det :)

  • Äldre 29 Dec 10:26

    Skulle gärna runka för någon kvinna nu. Så kåt..
    Sitter med cam och lite leksaker ... Flört


    Skype: kinkym36
Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!