• Anonym (Melod­y)
    Äldre 6 Apr 14:06
    698127 visningar
    1824 svar
    -1 +8
    1824
    698127

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Äldre 8 Apr 16:16
    Anonym (2407) skrev 2016-04-08 16:13:19 följande:
    Det är också nice. Eller hångla o tafsa på varandra i en hiss och när den öppnas så ska man se till att de som står utanför hinner uppfatta vad man har gjort men helt nonchalant går man bar förbi. Rättar till håret och kjolen och låtsas som ingenting
    Ja precis <3 

    Jag kan även ha pullat en tjej på full buss och vi blev härligt nästan påkomna ;)
  • Äldre 13 Apr 19:00

    Jag tycker om att runka. Enda sexet jag har nu. Min fru vill inte ha sex. Har aldrig tagit i initiativ. Att runka när man har lust är skönast. Att runka när hon ligger bredvid eller kan se att jag leker med min kuk gör det mera upphetsande. Hon verkar lättad över att jag tillfredsställt mig själv.

  • Äldre 13 Apr 20:13
    +1

    Är nog få saker som är så vackert och upphetsande som att se en man runka.

  • Äldre 13 Apr 20:21
    Arbor skrev 2016-04-13 20:13:01 följande:

    Är nog få saker som är så vackert och upphetsande som att se en man runka.


    Jag tycker ju att en kvinna som tillfredställer sig är jävligt nice att titta på :)
  • Anonym (Lite skoj)
    Äldre 13 Apr 20:24

    Älskar också att se killar runka, och gärna medan de tafsar på mig under tiden. Klämmer på brösten eller rumpan.
    Sen så hjälper jag gärna till i sluttampen

  • Äldre 13 Apr 20:27
    Anonym (Lite skoj) skrev 2016-04-13 20:24:19 följande:

    Älskar också att se killar runka, och gärna medan de tafsar på mig under tiden. Klämmer på brösten eller rumpan.
    Sen så hjälper jag gärna till i sluttampen


    Vad synd att du inte är hör med mig då ;) Skulle älska att göra det där :)
  • Äldre 13 Apr 20:58
    Arbor skrev 2016-04-13 20:13:01 följande:

    Är nog få saker som är så vackert och upphetsande som att se en man runka.


    Tycker iofs att det är skönaste som finns är att se en kvinna smeka sig själv. Min blir inte upphetsad av att jag runkar utan lättad över att inte behöva vara med.
  • Anonym (Lite skoj)
    Äldre 13 Apr 21:27
    Meatballsurgery skrev 2016-04-13 20:27:31 följande:
    Vad synd att du inte är hör med mig då ;) Skulle älska att göra det där :)
    Mycket synd... Och sen så bor du ju långt ifrån också såklart :-/
    Du verkar vara en riktigt rolig kille
  • Äldre 13 Apr 21:31
    Anonym (Lite skoj) skrev 2016-04-13 21:27:37 följande:
    Mycket synd... Och sen så bor du ju långt ifrån också såklart :-/
    Du verkar vara en riktigt rolig kille
    Det är så synd att skype inte har en touch filter för jag är inte bara lite hot and bothered nu ;)
  • Äldre 13 Apr 22:49

    Meatballsurgery skrev 2016-04-13 20:21:12 följande:
    Jag tycker ju att en kvinna som tillfredställer sig är jävligt nice att titta på :)
    6forfun skrev 2016-04-13 20:58:02 följande:
    Tycker iofs att det är skönaste som finns är att se en kvinna smeka sig själv.

    Är nog en fråga om preferenser :)
    6forfun skrev 2016-04-13 20:58:02 följande:
     Min blir inte upphetsad av att jag runkar utan lättad över att inte behöva vara med.
    Beklagar :(

Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!