• Anonym (Melod­y)
    Äldre 6 Apr 14:06
    698185 visningar
    1824 svar
    -1 +8
    1824
    698185

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Äldre 13 Apr 22:51
    Arbor skrev 2016-04-13 22:49:03 följande:
    6forfun skrev 2016-04-13 20:58:02 följande:
    Tycker iofs att det är skönaste som finns är att se en kvinna smeka sig själv.

    Är nog en fråga om preferenser :)Beklagar :(

    Helt klart en fråga om preferenser :) 
  • Äldre 13 Apr 23:11
    Anonym (Lite skoj) skrev 2016-04-13 20:24:19 följande:

    Älskar också att se killar runka, och gärna medan de tafsar på mig under tiden. Klämmer på brösten eller rumpan.

    Sen så hjälper jag gärna till i sluttampen


    Ja det är riktigt upphetsande. Ligga och runka med tillgång till bröst och rumpa. Synd det inte finns i närheten av mig.
  • Anonym (Nice.­)
    Äldre 14 Apr 05:30

    Men tycker om större grövre med stora ollon.

  • FIame
    Äldre 14 Apr 05:49
    Meatballsurgery skrev 2016-04-13 20:27:31 följande:
    Vad synd att du inte är hör med mig då ;) Skulle älska att göra det där :)
    Shit vad du verkar desperado som tokraggar med sliskig engelska på 45 åriga damer på familjeliv Foten i munnen.
  • Äldre 14 Apr 08:39
    FIame skrev 2016-04-14 05:49:09 följande:

    Shit vad du verkar desperado som tokraggar med sliskig engelska på 45 åriga damer på familjeliv .


    Haha okay :)
  • Äldre 14 Apr 09:12

    Älskar att ligga bredvid och titta på när tjejer leker med sig själva. Tycker också om att dela bilder på mig med andra när jag runkar

  • Äldre 3 May 19:50

    Älskar det! Adda Min snapchat emilthiborg

  • Äldre 3 May 20:02

    Skulle gärna göradet lydigt för någon kvinna nu. Sitter på Skype och längtar


    .......
  • Pentra
    Äldre 3 May 20:28

    Tycker det är riktigt nice faktiskt , men problemet med mig är att jag både har svårt att låta bli mig själv och svårt inte blanda mig i leken då... ... Fick just upp en bild i huvudet, en bild av en kille som greppar sin härligt styva stake... :-P ... Aj, då...tänkte mig inte för... Nu blev jag kåt...och jag är fast på jobbet ett tag till... :-/ ... /Pentra

  • In troubl­e
    Äldre 3 May 21:52
    Anonym (Nice.) skrev 2016-04-14 05:30:59 följande:

    Men tycker om större grövre med stora ollon.


    Du låter ju trevlig ;)
Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!