• Anonym (Melod­y)
    Äldre 6 Apr 14:06
    698130 visningar
    1824 svar
    -1 +8
    1824
    698130

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Äldre 11 May 14:10

    Önskar åxå att någon vill se. Inboxa?

  • Äldre 13 May 01:42

    Jag har aldrig provat men sjukt skönt att spruta så varför inte lixom när någon tittar.

    Kanske blir för nervös att någon tittar har jag tänkt så det har aldrig blivit av.

    Skicka gärna ett pm så kan vi ta det därifrån och det kanske blir av men hoppas inte på för mycket då jag är blyg.

  • Äldre 13 May 19:53
    Anonym (Sandra) skrev 2016-05-04 23:03:53 följande:

    Klart vi finns... :)


    Var hittar man såna som du? Har letat med ljus och lykta efter någon som vill se mig runka.... Själv tycker jag on att titta på när tjejer smeker sig och kommer framför mig...
  • Äldre 4 Jun 01:23

    Inboxa mig, är sugen på att prova.

  • Äldre 4 Jun 02:58
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-06 14:06:52 följande:

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??


    Ställer upp om du är busig tjej ;)
  • Anonym (Gemen­sam onnani­)
    Äldre 4 Jun 23:44
    Joohann skrev 2016-06-04 02:58:59 följande:
    Ställer upp om du är busig tjej ;)
    jag är man som tänder fruktansvärt mycket
    på att runka inför en kvinna.....

    men då skall det vara en kvinna......
    tyvärr finns det ingen kvinna i Sverige som tänder på det
    därför vet jag att du har en feikad profil och är en man............
  • Anonym (Allti­d redo)
    Äldre 5 Jun 08:45

    Min fru älskar när killar runkar framför henne.....

  • Äldre 5 Jun 09:58

    Det är ju jättesexigt när en man runkar men inte vem som helst.

  • Anonym (1312)
    Äldre 23 Jun 21:19

    Har du snapchat? :)

  • Anonym (Hehe)
    Äldre 24 Jun 02:07

    Här är en till :)

Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!