• Anonym (Melod­y)
    Äldre 6 Apr 14:06
    698126 visningar
    1824 svar
    -1 +8
    1824
    698126

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Äldre 27 Jul 15:24

    Senast idag fick jag förmånen att runka framför en kvinna som tittade på och gillade det hon såg.. Runkade tills jag sprutade.. Sjukt kåt av det :) 

  • Anonym (Nice.­)
    Äldre 28 Jul 08:33

    Tycker om runkande män.Men kräsen.Ingen rugguggla.Blä.Ska var en snygg man.Stor/Grov.Ådrig.Svullet stort ollon.Kuk utan ollon inte fint.En kvinna vill se stort ollon.Sen är det mycket skönare att vara med stor krovkukad med ett härligt stort ollon .

  • Anonym (Nice.­)
    Äldre 28 Jul 08:35

    Gillar stora på samma sätt som män gillar rumpor och bröst.Gillar the big one.Sen det där med svullna stora ollon . så mycket skönare att bli smekt i öppningen utav ett jätte ollon.;)

  • Pentra
    Äldre 29 Jul 23:22

    Mmm..., att möta en helrakad killes djupvarma blick och samtidigt se och känna honom utstråla en form av manlig, sensuell och varm kåthet när han greppar om sin stake; det är verkligen såå upphetsande. :-P Mums... ... /Pentra

  • Äldre 30 Jul 22:56
    Pentra skrev 2016-07-29 23:22:23 följande:

    Mmm..., att möta en helrakad killes djupvarma blick och samtidigt se och känna honom utstråla en form av manlig, sensuell och varm kåthet när han greppar om sin stake; det är verkligen såå upphetsande. :-P Mums... ... /Pentra


    Gud, så gott det lät då! Får nog be Lover om en liten föreställning nästa gång. Samtidigt som jag fingrar på mig...
  • Äldre 31 Jul 08:11
    Pussan skrev 2016-07-30 22:56:52 följande:

    Gud, så gott det lät då! Får nog be Lover om en liten föreställning nästa gång. Samtidigt som jag fingrar på mig...


    Finns inget finare än att se en tjej fingra på sig själv och njuta mm

    Du är skön tjej Pussan ...
  • Äldre 9 Aug 09:15

    Min största dröm att få klä av mig framför en anonym tjej och runka tills jag sprutar framför henne. Gärna i ett övergivet hus eller liknande.

  • Äldre 14 Aug 08:03

    Du får gärna se på mig

  • Anonym (Krydd­ig.)
    Äldre 16 Aug 16:10
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-06 14:06:52 följande:

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??


    Jag är likadan.
  • SE7801
    Äldre 14 Sep 14:20

    tjejer ni som gillar det i i lägget jag finns till hands , visar dock inte ansiktet ???? Namn på kik SE7801

Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!