• Anonym (Frust­rerad)
    Äldre 11 Apr 12:49
    7456 visningar
    12 svar
    12
    7456

    Ingen sexlust

    Jag vet inte vad som hänt... på senaste tiden har jag ingen sexlust alls. Jag blir aldrig k*t längre. Förut kunde jag och sambon göra det jämt och ständigt (varit tillsammans i tre år) men så plötsligt bara försvann min lust. Jag blir inte upphetsad, inte ens när jag är själv och har tillfälle att onanera, jag känner absolut INGENTING när han tar på mig och är snustorr där nere. Om vi försöker ändå så gör det ont och vi får sluta.

    Vet inte vad jag ska göra Gråter min sambo vill ha sex, och jag vill också det, men fysiskt så går det inte. Vet inte vad det beror på heller, har inte bytt p-piller, är inte stressad (vad jag vet), är inte gravid (testade för 2 veckor sen), tar inga mediciner förutom mineraltillskott och vitaminer. Vi har inte haft sex på säkert två veckor nu, och det är jäkligt mycket med tanke på att vi gjorde det ca varannan dag förut. Hur ska jag få lusten tillbaka??

  • Svar på tråden Ingen sexlust
  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 11 Apr 19:52
    #1

    *Puffar*

  • Sabbi
    Äldre 11 Apr 19:56
    #2

    Är du nöjd med ert sexliv? Blir du tillfredsställd?

  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 11 Apr 20:01
    #3
    Sabbi skrev 2011-04-11 19:56:00 följande:
    Är du nöjd med ert sexliv? Blir du tillfredsställd?
    Just nu har vi ju inget sexliv så jag är verkligen inte tillfredsställd. I vanliga fall är jag det ja, vill så gärna ha sex men det går ju inte, kan ju inte trycka in den när det är snustorrt och jag inte känner nåt Rynkar på näsan
  • Sereni­ty2011
    Äldre 11 Apr 20:18
    #4

    Jag har inte haft någon sexlust sedan 2009. Den försvann över en natt.
    2 veckor är ingenting. Det är normalt. Det händer alla någon gång.
    Mitt tips är verkligen att ni slutar försöka ha sex ett tag. Tänk inte på när och hur det ska hända igen. Låt det vara. Prata me din kille och be honom att inte försöka ha sex med dig. Bestäm ingen tidsperiod. Tror att när pressen släpper så kommer du bli dig själv igen och då får det vara du som tar initiativet till sex. Försök att inte gå å tänka på det.

    Ifall det inte blir bättre till sommaren så tycker jag att du ska kontakta en kurator eftersom det är skönt att prata med någon annan än sin partner om detta.  Hoppas däremot verkligen att det har löser sig snart :)

    Lycka till

  • Anonym (40-år­ing)
    Äldre 13 Apr 08:12
    #6

    Till sommaren?!?
    Vad tusan, ska inte folk få mer lust såhär års? Var kommer uttrycket "vårkänslor" ifrån?

  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 13 Apr 11:54
    #7
    Anonym (40-åring) skrev 2011-04-13 08:12:10 följande:
    Till sommaren?!?
    Vad tusan, ska inte folk få mer lust såhär års? Var kommer uttrycket "vårkänslor" ifrån?
    Precis, håller på att bli helt galen Rynkar på näsan har haft lite sextorka tidigare men då har det varat max en vecka vilket är ganska länge eftersom vi pippar som kaniner annars. Nu är vi inne på tredje veckan, skjut mig någon Skrikandes
  • Anonym
    Äldre 13 Apr 12:35
    #8

    Har du övervägt att prova tex L-Argiplex?
    Jag tappade min sexlust helt när vårt första barn föddes i slutet av 2008 och har väl lite smått börjat komma tillbaka nu efter 2½ år och ännu en unge. Plovade en kur för ca ½-år sedan och kände en markant skillnad medan jag åt dom, sen tog dom slut och jag beställde inga nya just nu men kände att nånting hade förändrats iaf... Inte att jag blev superkåt och våt som tidigare, men jag kände NÅNTING iaf. Nu har jag käkat det i ca 1½ vecka och sen slutat igen och nu börjar det faktiskt hända lite mer Jag tänker på sex och blir både upphetsad och våt, även fast jag inte längre äter tabletterna. Det är som att dom har kickat igång det hela lite igen

  • Anonym
    Äldre 20 Apr 23:43
    #9

    Prov  SLUTA ett tg med mneral itaminner!   I öst europa pratas mycket  man tappar lust m an anäemeineral itammne eller vatten    Jag provade sjl.


     

  • Äldre 21 Apr 02:07
    #10
    Anonym skrev 2011-04-20 23:43:17 följande:

    Prov  SLUTA ett tg med mneral itaminner!   I öst europa pratas mycket  man tappar lust m an anäemeineral itammne eller vatten    Jag provade sjl.


     


    Prova att skriva ordentligt så folk förstår eller fungerar inte alla tangenterna på ditt tangentbord?Solig
  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 21 Apr 12:08
    #11
    Tom Araya skrev 2011-04-21 02:07:15 följande:
    Prova att skriva ordentligt så folk förstår eller fungerar inte alla tangenterna på ditt tangentbord?Solig
    Fattade nånting med mineraler och vitaminer? Tungan ute men det är ju onödigt att sluta med dem eftersom jag har brist på sånt, kanske är zinkbristen som spökar eller nåt. Ska i alla fall försöka på nytt nu, har just avslutat min mens och ska försöka komma till... Obestämd
  • Äldre 7 Mar 06:54
    #12

    Tabletter för ökad sexlust för kvinnor - http://sv.feminil.com/?a_aid=518d1582054df&a_bid=5538fab4 Jag har mottagit beställningen och den kom i tid och pillerna fungerar jättebra.

Svar på tråden Ingen sexlust