• Äldre 19 Apr 20:04
    10954 visningar
    6 svar
    6
    10954

    Trädgårdsmöbler Jysk?

    Hej!

    Någon av er som provat Jysks möbler från Jutlandia Hardwood 

    Tittar på 2 olika grupper i nya jyskbladet jag fick igår.
    2 grupper var av den ena med runt bord och 4 karmstolar och en amen rakt bord och 6 klaffstolar.

    Pris ca 3500:-
    Är de rangliga? 

  • Svar på tråden Trädgårdsmöbler Jysk?
  • Äldre 19 Apr 20:09
    #1

    Japp, de håller samma kvalitet som priset.... Vi köpte och ångrar att vi var dumsnåla! 

    Spjälorna i ryggstöden bångnade nästan omgående och "färgen" som de är målade med  flagar, nu efter 2 säsonger ser de ut som skit rent ut sagt. Och jo, vi har faktiskt skött dem enligt de skötselråd som vi fick, dvs olja in dem två gånger om året och ta in dem över vintern.

    De känns helt enkelt billiga och rangliga. Köp ordenlitgt på en gång! Det borde vi ha gjort...

  • Snabel­drake
    Äldre 19 Apr 20:13
    #2

    Mamma har sådana stolar och bord. Not so good om du frågar mig. Man får vad man betalar för helt enkelt. De är vingliga, lätta att välta och känns inte sådär jättebekväma. Jag själv tänkte köpa sådana, ångrade min tanke senare och nu sparar vi ihop till riktigt bra möbler istället som håller några år.

  • Äldre 19 Apr 20:36
    #3

    okej, tips på andra ställen att köpa billiga trädgårdsmöbler på?

    Vi har tidigare haft plastmöbler men tycker de är så klumpiga o tråkiga 

  • Äldre 19 Apr 20:38
    #4
    leias skrev 2011-04-19 20:36:48 följande:
    okej, tips på andra ställen att köpa billiga trädgårdsmöbler på?

    Vi har tidigare haft plastmöbler men tycker de är så klumpiga o tråkiga 
    Det kanske inte är så kul, men kolla Blocket? Många vill ju byta helst varje säsong.
    Då kan du ju provsitta och se hur du tycker möblerna känns, du får fräscha grejer utan att betala fullpris!
    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • ullis8­3
    Äldre 19 Apr 20:38
    #5

    Vi köpte ett caféset, alltså runt glasbord med två stolar, på jysk och det har varit jättbra..man kan ju köpa till fler stolar om så önskas, men ni kanske vill ha större bord också


    Lukas 070410 och Tilde 090501
  • Suzy QX
    Äldre 24 Apr 16:42
    #6

    Jutlandia är mer kvalite (även de finns att köpa på jysk).


    Förolämpningar är argument som används av folk som har fel
Svar på tråden Trädgårdsmöbler Jysk?