• Anonym (Tuff-­Fia)
    Äldre 21 Apr 01:00
    9399 visningar
    67 svar
    67
    9399

    Är rädd att killar bara vill ha mig för mina bröst

    Jag har D-kupa och det syns verkligen, vet att jag sk fina bröst med bra form och så.. jag gillar dom själv men ibland blir jag så osäker.. jag har fått två barn men det har snarare bara påverkat mina bröst positivt. Men alla män stirrar ju på mina bröst hela tiden...  Fast det kanske dom/ni gör på alla kvinnor/tjejer..

    Jag har svårt att gå i säng med någon utan att tänka att det enda han är ute efter är att få se mina bröst eller ha ihop det med någon med stora bröst..

  • Svar på tråden Är rädd att killar bara vill ha mig för mina bröst
  • Äldre 21 Apr 01:06
    #1

    Alla kan vara paranoida. Vill hon vara med mig för pengarna, för mitt utseende, för kommande arv, för min intelligens? Man märker ganska snart om det är något seriöst på gång dock.

  • Anonym (Tuff-­Fia) Trådstartaren
    Äldre 21 Apr 01:17
    #2

    Det är faktiskt lite så jag känner mig, paranoid, blir fan galen. Försöker tänka "so what" men det blir svårt ändå. Nu ligger det inte för mig att ragga upp någon för ett ligg (vilket inte är fel men inte just för mig) så när jag hamnar i säng med någon är det jätteviktigt att det ska finnas något mer, åtminstone känslan av möjlighet till något mer.

  • Äldre 21 Apr 01:18
    #3

    Om du har stora, iögonfallande rattar så drar de blickarna till sig, säkert inte bara mäns utan även många kvinnors. Det läget får du nog köpa om du inte vill börja karva i dem.

    Om jag antar att ditt problem och din frågeställning gäller när du hittat någon du är intresserad av att ha ett seriöst förhållande med och inte bara sex för natten.
    En seriös man med något mellan öronen borde i mina ögon släppa dina tuttar med blicken mer och mer
    ju mer ni umgås (hur vackra han än tycker de är) och istället titta på andra kroppsdelar eller dina ögon samt kunna prata sammanhängande med innehåll.
    Hur lång tid detta ska ta är väldigt inviduellt men jag tycker väl att man ska kunna märka lite skillnad redan efter några timmar. Det kan alltså vara första dejten. Observera skillnad, inte att han slutar med att snegla på rattarna helt och hållet.

    Egentligen gäller det väl att hitta alla ömsesidiga kvalitéer, precis som vanligt, vilket fall som helst och helst åtminstonde till viss del innan det kommer till sex.

  • Äldre 21 Apr 01:19
    #4

    Alltså det finns säkert män och kvinnor som bara ser dig som ett par bröst. Men jag antar att det är med dig som med de flesta andra, när du öppnar munnen så är det mer än bara brösten som rör sig och talar.


    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
  • nord
    Äldre 21 Apr 01:20
    #5
    Anonym (Tuff-Fia) skrev 2011-04-21 01:17:48 följande:
    Det är faktiskt lite så jag känner mig, paranoid, blir fan galen. Försöker tänka "so what" men det blir svårt ändå. Nu ligger det inte för mig att ragga upp någon för ett ligg (vilket inte är fel men inte just för mig) så när jag hamnar i säng med någon är det jätteviktigt att det ska finnas något mer, åtminstone känslan av möjlighet till något mer.
    mmm, min typ av flicka. förutom då att du hamnat i säng med män.
  • nord
    Äldre 21 Apr 01:21
    #6
    HäxanSurtant skrev 2011-04-21 01:19:48 följande:
    Alltså det finns säkert män och kvinnor som bara ser dig som ett par bröst. Men jag antar att det är med dig som med de flesta andra, när du öppnar munnen så är det mer än bara brösten som rör sig och talar.
    ja just det. vi tänker ligga med henne för hennes röst också. just det.
  • Anonym (Tuff-­Fia) Trådstartaren
    Äldre 21 Apr 01:25
    #7

    P E: Ja du har ju helt rätt såklart och jag vet ju det egentligen. Allt det här bottnar ju i dåliga erfarenheter.. Det är klart det är jättehärligt att den jag är med tycker om mina bröst, det gör ju jag också. Och jag skulle bara vilja få bort den rädslan...  och ja, både kvinnor och män fastnar med blicken och då är jag inte så att jag går med värsta urringningarna heller. Men jag trodde aldrig att jag skulle börja uppleva min bröst som ett *problem*..  och det stör mig. Men något ingrepp blir det nog inte.. även om jag tänkt tanken ibland..  jag menar,.. det är ju inget fel på dom.. Jag vill bara vara mer än just dom. .. Jag hör hur osäker jag låter, dåligt dåligt..

  • nord
    Äldre 21 Apr 01:47
    #8
    Anonym (Tuff-Fia) skrev 2011-04-21 01:25:07 följande:
    P E: Ja du har ju helt rätt såklart och jag vet ju det egentligen. Allt det här bottnar ju i dåliga erfarenheter.. Det är klart det är jättehärligt att den jag är med tycker om mina bröst, det gör ju jag också. Och jag skulle bara vilja få bort den rädslan...  och ja, både kvinnor och män fastnar med blicken och då är jag inte så att jag går med värsta urringningarna heller. Men jag trodde aldrig att jag skulle börja uppleva min bröst som ett *problem*..  och det stör mig. Men något ingrepp blir det nog inte.. även om jag tänkt tanken ibland..  jag menar,.. det är ju inget fel på dom.. Jag vill bara vara mer än just dom. .. Jag hör hur osäker jag låter, dåligt dåligt..
    är du inte rädd att de ska bli attraherade av din taskiga inställning till livet och dess möjligheter då?

    kom över det. att vara attraktiv är väl inget att gnälla över.
  • Lollo3­6
    Äldre 21 Apr 01:49
    #9

    Jag har också stora tuttar och visst kollar väl folk på dem men i övrigt instämmer jag i det P E sagt. Tråkigt om du har råkat ut för idioter innan, men de flesta killar funkar nog så att de ser kvinnan främst och brösten är bara ett plus så att säga, även om de kan råka stirra på dem ovanligt mycket i början .


    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • Äldre 21 Apr 02:01
    #10

    Det ligger nog lite av "nyhetens behag" i detta att stirra på ett par stora, fina tuttar. Inte så att man ledsnar men har man sett dom tillräckligt många gånger är det lättare att släppa dom med blicken och koncentrera sig på annat.
    Jag menar inte att du ska "flasha" dem det första du gör för att få det överstökat, men kanske ha lite tålamod.

    Det är klart det är svårt att veta om han är seriös under tiden.

    Sedan ligger det ju lite i killens intresse om han vill visa respekt och ge ett seriöst intryck, då tvingar han sig själv att så snart som möjligt sluta stirra.

Svar på tråden Är rädd att killar bara vill ha mig för mina bröst