• Anonym (Tuff-­Fia)
    Äldre 21 Apr 01:00
    9388 visningar
    67 svar
    67
    9388

    Är rädd att killar bara vill ha mig för mina bröst

    Jag har D-kupa och det syns verkligen, vet att jag sk fina bröst med bra form och så.. jag gillar dom själv men ibland blir jag så osäker.. jag har fått två barn men det har snarare bara påverkat mina bröst positivt. Men alla män stirrar ju på mina bröst hela tiden...  Fast det kanske dom/ni gör på alla kvinnor/tjejer..

    Jag har svårt att gå i säng med någon utan att tänka att det enda han är ute efter är att få se mina bröst eller ha ihop det med någon med stora bröst..

  • Svar på tråden Är rädd att killar bara vill ha mig för mina bröst
  • Thomas 66
    Äldre 23 Apr 18:35
    #51

    Tror att du överskattar dina bröst, killar vill nog vara med dig bara för att du är tjej : )

  • Äldre 23 Apr 22:54
    #52
    Apocalypso skrev 2011-04-22 01:26:18 följande:
    Jag skäms inte ett dugg av mina G, är bara irriterad för att mina BH:a kostar mellan 650-1250 för att få ett par snygga eller att jag bara kan ha tröjor och t-shirts. Skrikandes
    www.change.se   där finns det stora bhar som är snygga och  till bra pris OM du är medlem!!
    Gratis att bli medlem så du vet.
  • Lollo3­6
    Äldre 23 Apr 23:01
    #53
    kexkille skrev 2011-04-23 22:54:37 följande:
    www.change.se   där finns det stora bhar som är snygga och  till bra pris OM du är medlem!!
    Gratis att bli medlem så du vet.
    Är du säker på det?

    "En mötesplats på nätet för allt om ledarskap"...Vi är ett gäng erfarna konsulter som har hjälpt stora företag som Axfood, Göteborgs kommun och Volvo i flera år. Men i grund och botten är det samma problem som uppstår även i mindre företag – företag som kanske
    inte har råd att hyra in konsulter för att utbilda sin
    personal. Därför kommer vi framöver att börja sälja
    kursmaterial på nätet,så att ert företag kan hamna
    på rätt köl till en låg kostnad. Välkommen tillbaka!
  • Jäjd
    Äldre 23 Apr 23:03
    #54
    Lollo36 skrev 2011-04-23 23:01:05 följande:
    Är du säker på det?

    "En mötesplats på nätet för allt om ledarskap"...Vi är ett gäng erfarna konsulter som har hjälpt stora företag som Axfood, Göteborgs kommun och Volvo i flera år. Men i grund och botten är det samma problem som uppstår även i mindre företag – företag som kanske
    inte har råd att hyra in konsulter för att utbilda sin
    personal. Därför kommer vi framöver att börja sälja
    kursmaterial på nätet,så att ert företag kan hamna
    på rätt köl till en låg kostnad. Välkommen tillbaka!
    Det är fel webbadress. Men butiken existerar, dansk om jag ej missminner mig. Mycket bra utbud, snygga underkläder i större kupstorlekar men definitivt inget tantig bara för det. Glad
  • Lollo3­6
    Äldre 23 Apr 23:12
    #55

    Aah. Hittade just

    www.shop.change.com


    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • Anonym (75F)
    Äldre 24 Apr 00:34
    #56

    Lite ot kanske, men det finns mängder av underklädesbutiker på nätet som ofta har bra erbjudanden på dyrare märken som man kan prova ut i butiker. Jag har sällan betalat mer än 500kr för en bh och brukar passa på när jag får erbjudanden.

  • Anonym (Tuff-­Fia) Trådstartaren
    Äldre 24 Apr 01:42
    #57
    HäxanSurtant skrev 2011-04-23 03:07:37 följande:
    Och låtsas att han är en rumpman på första dejten
    Haha
  • Anonym (kkk)
    Äldre 24 Apr 02:02
    #58

    D är väl inte så stort? Ja, det beror på övrig kroppsform förstås och hur de presenteras.

    Har sett flera omröstningar här på FL, där C och  D varit den vanligaste.

    Jag tror också du tillskriver dina bröst något som inte finns utom kanske i enstaka fall.

  • Anonym (R)
    Äldre 24 Apr 20:39
    #59

    Jag ÄLSKAR stora bröst, i princip över allt annat...men inte f-n blir jag tillsammans med ett par bröst!! Jag har varit på date med ett par riktiga "bystdrottningar", men ändå valt att inte "gå vidare", trots min bröstfixering...så jag tror knappast att du behöver vara orolig! (Tror nog de flesta snubbar resonerar likadant, såvida du inte försöker träffa dina män på krogen vill säga, för därifrån kanske man går hem med ngn enbart p.g.a. brösten.)

  • Anonym (Tuff-­Fia) Trådstartaren
    Äldre 25 Apr 11:39
    #60

    Alltså, en D-kupa kan ju se ut precis hur som helst (och i vissa märken har jag även E och F), både mindre och större, jag är smaaaal och därför syns mina bröst väldigt tydligt eftersom det inte finns speciellt mycket annat som är lite rundare på mig. Och nej jag  ÖVERSKATTAR inte mina bröst, går inte själv och tycker att dom är så himla speciella och märkvärdiga även om jag gillar dom, dvs skäms inte för dom. Men det ÄR märkligt hur folk stirrar och man behöver inte ha urringning för det. Även kvinnor stirrar, om inte annat först på mig och de mina och sen på sin man. Jag tycker det är skitirriterande att i första hand bli sedd för sina bröst. Oavsett om man blir ett objekt eller ett hot.

    Träffar jag en man som jag har sex med så är det såklart jättehärligt om han gillar hela min kropp inklusive mina bröst så jag har inte emot det så..

  • Anonym (bysto­man)
    Äldre 25 Apr 14:10
    #61
    Anonym (R) skrev 2011-04-24 20:39:15 följande:
    Jag ÄLSKAR stora bröst, i princip över allt annat...men inte f-n blir jag tillsammans med ett par bröst!! Jag har varit på date med ett par riktiga "bystdrottningar", men ändå valt att inte "gå vidare", trots min bröstfixering...så jag tror knappast att du behöver vara orolig! (Tror nog de flesta snubbar resonerar likadant, såvida du inte försöker träffa dina män på krogen vill säga, för därifrån kanske man går hem med ngn enbart p.g.a. brösten.)
    Håller helt med...jag älskar bröst...men det är ju inte allt..det måste ju stämma också...Har träffat fler tjejer som vill framhäva sina stora bröst och dom går bort....Har man stora bröst och är bara trevlig och inte gör en stor grej av det så är det mycket bättre....man ska ju älska hela kroppen...Men vissa tjejer tror man tänker med bösten..Skrattande
  • Anonym
    Äldre 25 Apr 15:57
    #62
    Anonym (Tuff-Fia) skrev 2011-04-21 01:00:28 följande:

    Jag har D-kupa och det syns verkligen, vet att jag sk fina bröst med bra form och så.. jag gillar dom själv men ibland blir jag så osäker.. jag har fått två barn men det har snarare bara påverkat mina bröst positivt. Men alla män stirrar ju på mina bröst hela tiden...  Fast det kanske dom/ni gör på alla kvinnor/tjejer..

    Jag har svårt att gå i säng med någon utan att tänka att det enda han är ute efter är att få se mina bröst eller ha ihop det med någon med stora bröst..


    Tja, såna är ju män...grisar i allmänhet.  Har du sött, fint ansikte och fin kropp också?  I så fall så kan ju helheten vara nåt som attraherar dom, men män är tuttgalna, så är det bara och allt med snygga tuttar är knulldugligt, det är bara paperbag over the head som gäller.  Tyvärr...
  • Äldre 25 Apr 16:36
    #63
    Anonym skrev 2011-04-25 15:57:10 följande:
    Tja, såna är ju män...grisar i allmänhet.  Har du sött, fint ansikte och fin kropp också?  I så fall så kan ju helheten vara nåt som attraherar dom, men män är tuttgalna, så är det bara och allt med snygga tuttar är knulldugligt, det är bara paperbag over the head som gäller.  Tyvärr...
    Nejnej, ska det bara knullas behöver hon inte alls ha snygga tuttar, en tjej kan vara "knullduglig" ändå!
  • Anonym (75F)
    Äldre 25 Apr 18:33
    #64

    Jag känner ärligt talat inte igen mig i det du beskriver trots att även jag är rätt späd och ser bra ut i övrigt.
    Det är som jag skrev tidigare, enbart på stranden eller badhus som jag ser hur andra kvinnor tittar och hur män håller på att gå in i väggar.
    På stan eller i jobbsammanhang - never.
    När jag går ut brukar jag inte gå runt i djupa urringningar eftersom jag inte vill verka som en person som vill ha uppmärksamhet pga brösten. För visst skulle jag få det om jag klädde mig slampigt! Det skulle även de mest saggiga tuttarna få..

  • Anonym (Jonna­)
    Äldre 25 Apr 19:00
    #65

    Jag har alltid upplevt att män är mer intresserade av mig än mina kompisar, fast jag bara har B-kupa och dom andra mellan D och F. Antagligen för att jag har snyggare kropp i övrigt och överlag ser bättre ut. Jag kollar också på tjejers bröst, fast bara om dom visar dom mycket, inte för att det är iögonfallande utan för att det dallrar när dom går. Precis som man blir helt hypnotiserad när man går bakom en tjej med en begafet röv i typ tajta byxor, det dallrar och far åt alla håll. 

  • Anonym
    Äldre 26 Apr 15:51
    #66
    Anonym (Jonna) skrev 2011-04-25 19:00:26 följande:
    Jag har alltid upplevt att män är mer intresserade av mig än mina kompisar, fast jag bara har B-kupa och dom andra mellan D och F. Antagligen för att jag har snyggare kropp i övrigt och överlag ser bättre ut. Jag kollar också på tjejers bröst, fast bara om dom visar dom mycket, inte för att det är iögonfallande utan för att det dallrar när dom går. Precis som man blir helt hypnotiserad när man går bakom en tjej med en begafet röv i typ tajta byxor, det dallrar och far åt alla håll. 
    Hm låter som du har komplex och är avis.
  • Anonym (Jonna­)
    Äldre 26 Apr 18:06
    #67
    Anonym skrev 2011-04-26 15:51:49 följande:
    Hm låter som du har komplex och är avis.
    Hm, jo det lät nog så :/  Men det är faktiskt sant att jag är mer poppis, har aldrig tänkt att det är konstigt heller innan jag läste här. Hur som helst, avis är jag inte, det man inte har kan man ju köpa för pengar och då dallrar dom inte. 
Svar på tråden Är rädd att killar bara vill ha mig för mina bröst