• Anonym (kåt)
    Äldre 2 May 15:38
    4267 visningar
    16 svar
    16
    4267

    Hitta kk

    Ensam och kåt i Stockholmsområdet och nu har det varit torka ett tag. Var fan hittar man en kk? (Jag är man)

  • Svar på tråden Hitta kk
  • Anonym
    Äldre 2 May 15:43
    #1

    Gå ut och ragga det vanliga sättet. Via vänner, på krogen, på fester. Föreslå att ni enbart har en sexuell relation när frågan kommer upp.

  • Anonym
    Äldre 2 May 15:48
    #2

    Kolla på internet. Finns sidor med likasinnade som bara vill ha KK. Tex bodycontact.

  • ealing
    Äldre 2 May 20:41
    #3

    Bodycontact och liknande sajter är helt värdelöst om man annonserar som kille. Tjejerna får mängder med svar
    medans killarna får i princip noll.

  • Anonym (kåt) Trådstartaren
    Äldre 2 May 21:06
    #4

    Det finns inga smått desperata kvinnor här på familjeliv då? ;)

  • Lollo3­6
    Äldre 2 May 22:33
    #5
    Anonym (kåt) skrev 2011-05-02 21:06:47 följande:
    Det finns inga smått desperata kvinnor här på familjeliv då? ;)
    Svar nej. Däremot killar, uppenbarligen
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • Anonym
    Äldre 2 May 22:38
    #6
    Anonym (kåt) skrev 2011-05-02 21:06:47 följande:
    Det finns inga smått desperata kvinnor här på familjeliv då? ;)
    Haha...
  • Äldre 6 May 09:02
    #7

    Bodycontact och K6 kan fungera men då måste man som kille sticka ut ur mängden och det är inte många killar som klarar det...de flesta lägger upp en bild av sitt könsorgan och skickar massmail till tjejer där de frågar om de vill ha sex...kom igen! Lite mer fantasifull än så måste man vara!

  • Anonym
    Äldre 11 May 18:00
    #8
    Lollo36 skrev 2011-05-02 22:33:26 följande:
    Svar nej. Däremot killar, uppenbarligen
    klart det finns smådesperata kvinnor med... fast just jag bor inte i Stockholm.. sen är gifta/sambos å liknande inget jag skulle ge mig på... några sådana har ju raggat här.. *suck*

    TS du har ju fått förslag där.. fast det ÄR väldigt mkt killar..
  • Anonym (kåt) Trådstartaren
    Äldre 16 May 15:21
    #9
    Anonym skrev 2011-05-11 18:00:11 följande:
    klart det finns smådesperata kvinnor med... fast just jag bor inte i Stockholm.. sen är gifta/sambos å liknande inget jag skulle ge mig på... några sådana har ju raggat här.. *suck*

    TS du har ju fått förslag där.. fast det ÄR väldigt mkt killar..
    Var finns du då? ;)
  • Lykkor­us
    Äldre 16 May 16:50
    #10
    Anonym (kåt) skrev 2011-05-02 15:38:48 följande:
    Ensam och kåt i Stockholmsområdet och nu har det varit torka ett tag. Var fan hittar man en kk? (Jag är man)
    kk.se
  • Anonym
    Äldre 16 May 19:29
    #11

    kan rekommendera kk.se ,även killar får bra me svar...

  • Anonym (J)
    Äldre 16 May 19:47
    #12
    Anonym (kåt) skrev 2011-05-02 21:06:47 följande:
    Det finns inga smått desperata kvinnor här på familjeliv då? ;)
    Låt oss säga såhär. Nu är jag inte singel men hade jag varit det och intresserad av en kk så skulle jag aldrig våga ta kontakt med en helt okänd människa som jag inte vet något om för sex, speciellt inte om det enda jag vet om honom är att han är desperat efter en kk.

    Bättre då att söka bland krogragg och halvbekanta som har eller kan få en liten hum om vem du är och hur du ser ut innan de väljer om de vill vara kk med dig.
  • Fandan­go
    Äldre 16 May 21:29
    #13

    Det skulle vara trevligt att få veta vad ni som finns på KK har för användarnamn. Mitt är Fandango44

  • Anonym (Sunds­vall)
    Äldre 30 Aug 15:37
    #14

    Jag befinner mig i sundsvsll och söker tjej/kvinna för kk relation.

    Jag själv är helt frisk, stabil och kan vara diskret vid behov.....

    Är Du tjej/ kvinna intresserad av , skriv ett pm.

    Har ju kik;)

    Tack

  • Anonym (G)
    Äldre 30 Aug 19:14
    #15
    Lykkorus skrev 2011-05-16 16:50:19 följande:

    kk.se


    Det är ju en sexnovellsida?
  • Anonym (Lalal­a)
    Äldre 30 Aug 19:26
    #16
    Anonym (J) skrev 2011-05-16 19:47:03 följande:

    Låt oss säga såhär. Nu är jag inte singel men hade jag varit det och intresserad av en kk så skulle jag aldrig våga ta kontakt med en helt okänd människa som jag inte vet något om för sex, speciellt inte om det enda jag vet om honom är att han är desperat efter en kk.

    Bättre då att söka bland krogragg och halvbekanta som har eller kan få en liten hum om vem du är och hur du ser ut innan de väljer om de vill vara kk med dig.


    Men att dejta för en kk är ju samma nästan som att dejta vanligt. Det är ändå en slags relation man måste skapa. Varför skulle det vara negativt att du vet att han vill ha sex? Det är liksom en stor fördel om det är det man söker... Krogragg och bekanta känns inte så smart då det kanske skulle uppstå osäkerhet kring vad för typ av relation man skulle ha...
Svar på tråden Hitta kk