• Anonym (elak)
    Äldre 10 May 12:49
    37931 visningar
    240 svar
    240
    37931

    Tycker ni jag ska avslöja min svåger fru???

    Min svågers fru är sjukskriven pga påhittad orsak vill inte gå in på det för att avslöja henne eller mig här, men nu när hon är sjukskriven så jobbar hon på ett ställe svart och för att sedan eventuellt börja jobba där heltid och säga upp sig på det andra stället.

    Jag tycker att det är moraliskt fel och tyvärr så känner jag ingen empati för en människa som henne som kan hitta på en sån otrolig historia för att förstöra en annans människa och bli sjukskriven.

    Vad anser ni???

    Jag tänkte ta kontakt med försakringskassa anonymt

    Ja jag kanske är elak men ni har inte hela historian så döm inte , för det hon har gjort är väldigt elakt och fult för att bli sjukskriven. 

  • Svar på tråden Tycker ni jag ska avslöja min svåger fru???
  • Anonym
    Äldre 10 May 12:51
    #1

    Vi får inte döma dig och får inte hela bakgrunden ändå ber du om vår åsikt!

  • Anonym (elak) Trådstartaren
    Äldre 10 May 12:53
    #2
    Anonym skrev 2011-05-10 12:51:41 följande:
    Vi får inte döma dig och får inte hela bakgrunden ändå ber du om vår åsikt!
    ja jag vet låter knepigt...men kan inte avslöja oss för jag vill inte ta den konflikten med henne utan jag drar mig sakta men säkert ifrån henne...

    För man vill inte ha såna människor i sin omgiving  
  • Anonym
    Äldre 10 May 12:55
    #3

    Varför inte bara bryta kontakten med henne? Eller ska ni fortsätta umgås efter att du satt dig henne?

  • Anonym
    Äldre 10 May 12:56
    #4

    Jag har ju bara fått din version av det hela, men det låter ju som att det hon gör är väldigt fel så jag tycker du kan anmäla henne, om du har tillräckligt med information för det. Låter ju väldigt märkligt dock, att hon genom sitt ljugande har förstört för en annan människa...

  • Anonym (elak) Trådstartaren
    Äldre 10 May 12:56
    #5
    Anonym skrev 2011-05-10 12:55:08 följande:
    Varför inte bara bryta kontakten med henne? Eller ska ni fortsätta umgås efter att du satt dig henne?
    Det är inte så lätt att bryta kontakten det är trots allt min svågers fru, kan inte bli av med henne så lätt jo enbart om jag avslöjar hennes fula hemlighet....
  • Äldre 10 May 12:57
    #6

    jag hade nog försökt sköte mitt och strunt ai vad andra gör... speciellt inom familjen

  • Äldre 10 May 12:57
    #7

    Min åsikt är att det är människor som hon som förstör sjukförsäkringssystemet. Det är ju för jösse namn jag och alla andra skattebetalare som betalar hennes fusk! Alla hårda regler som alliansen har infört som gör att människor som är sjuka på riktigt inte får sjukersättning har ju också sin grund i att vissa fuskar. Så för min del så får du gärna anmäla henne!

  • Anonym (elak) Trådstartaren
    Äldre 10 May 12:58
    #8
    Anonym skrev 2011-05-10 12:56:30 följande:
    Jag har ju bara fått din version av det hela, men det låter ju som att det hon gör är väldigt fel så jag tycker du kan anmäla henne, om du har tillräckligt med information för det. Låter ju väldigt märkligt dock, att hon genom sitt ljugande har förstört för en annan människa...
    Det finns många sätt man kan förstöra för en människa men det finns bara ett sätt att förstöra för en MAN, resten kan ni plusa ihopa....
  • Anonym
    Äldre 10 May 12:58
    #9
    Anonym (elak) skrev 2011-05-10 12:56:43 följande:
    Det är inte så lätt att bryta kontakten det är trots allt min svågers fru, kan inte bli av med henne så lätt jo enbart om jag avslöjar hennes fula hemlighet....
    Klart att man kan bryta kontakten med någon man inte tycker om! Det skulle jag kunna göra lätt. Jag skulle kunna anmäla någon som gör något väldigt fult också, men om jag gjort det anonymt så skulle jag aldrig fortsätta umgås med människan och se den i ögonen igen.
  • Anonym (elak) Trådstartaren
    Äldre 10 May 12:59
    #10
    NizzY skrev 2011-05-10 12:57:14 följande:
    jag hade nog försökt sköte mitt och strunt ai vad andra gör... speciellt inom familjen
    ja så tänkte jag oxå tills jag fick höra hennes skit och vilka konsekvenser det har gett! även om det hade varit min syster hade jag dragit mig undan och tänkt på att anmäla...
Svar på tråden Tycker ni jag ska avslöja min svåger fru???