• Bebbeprinsen

    Rea barnvagnar?

    Någon som vet när det brukar vara rea i butikerna på barnvagnar, efter midsommar?

  • Svar på tråden Rea barnvagnar?
  • mimi2011

    hi

    jag har en barnvagn och vill säljer den  därför jag väntar en barn till och vill köpa en syskon vagn.

    barnvag är nästan helt nytt jag köpte den 2010  använd max 8 månaden märke leviroo den är barn bilstol,  liggkorgen sittdelen och sköt vätska är helt nytt.

  • Helle333
    Bebbeprinsen skrev 2011-05-30 17:54:34 följande:
    Någon som vet när det brukar vara rea i butikerna på barnvagnar, efter midsommar?
    En kompis köpte deras när de reade ut förra årets modell. När kan det ha varit? Maj? De tär nog lite olika beroende på vilken butik tror jag
  • Mumin80

    Tyvärr så brukar butikerna inte ha några samlade reor. Olika barnvagnsmärken släpper sina nya årsmodeller vid olika tidpunkter på året, och det är då som dom brukar rea ut äldre modeller av det märket. Så kolla upp vilken vagn/vilket märke du är intresserad av, och kolla sedan upp när just det märket släpper sina nya modeller. 

  • L inda

    Jag undrar också. Men som det skrivs här över, efter att ha letat lite, förstår jag att det brukar vara runt augusti :)

Svar på tråden Rea barnvagnar?