• Anonym
    Äldre 13 Jun 00:21
    11482 visningar
    50 svar
    50
    11482

    Sög av en fransman på toaletten!

    Jag var på en klubb i min stad. Jag var ute med en killkompis och "råkade" bli väldigt full. Jag var i stort sätt på varenda kille på dansgolvet. Hånglade upp alla osv. Min killkompis stod och dansade för sig själv och undrade så klart vad jag höll på med. Men han såg hur full jag var och visste att det inte var så mycket att göra åt saken.

    jaha ja..

    rätt som det var hittade jag en ung och snygg kille på dansgolvet. Vi började strula och han drog iväg mig i ett hörn så inte vakterna skulle se oss. Så där ville han stå och hångla. För jag hade börjat ta av honom skjortan på dansgolvet...

    Men ist för att stå där och hångla släpade jag med honom in på toaletten fall ner på knä och sög av honom. Sen kom vakten och slog upp dörren och släpade med mig ut. han stod och skällde ut mig och sa att jag kunde ha blivit våldtagen. och blabla

    sen blev vi utkastade bägge två. Jag gick men killen kom efter.. han tjatade om att få följa med mig hem med det fick han inte. Då ville han ha mitt nummer, vilket han fick.

    jag visste inget om den här killen

    en vecka senare hör han av sig och vill ses igen. Varpå han säger att han bor i frankrike och var på vistelse i sverige. Nu ska han hit igen och vill ses.

    varför? :O :S

  • Svar på tråden Sög av en fransman på toaletten!
  • Anonym (eh)
    Äldre 13 Jun 00:25
    #1

    Varför? Du menar varför han vill ses? Har du frågat honom?

  • thomas­55
    Äldre 13 Jun 00:25
    #2

    Säg åt honomn att du var full och att det var därför du föll för honom

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 13 Jun 00:25
    #3
    Anonym (eh) skrev 2011-06-13 00:25:07 följande:
    Varför? Du menar varför han vill ses? Har du frågat honom?
    Nej jag har inte frågat honom.. jag frågar er:D Varför kan han tänkas åka hit igen för att täffa mig? Han säger att han vill träffa mig igen. Finns det en baktanke?
  • Äldre 13 Jun 00:27
    #4

    Troligtvis ska han väl hit, känner att han vill ha sex och dig "känner" han ju sen tidigare så då tycker han att ni kan ha sex! :P

  • thomas­55
    Äldre 13 Jun 00:28
    #5
    Anonym skrev 2011-06-13 00:25:49 följande:
    Finns det en baktanke?
    Baktanke - han vill bli avsugen så klart - vad annars ??????
  • Anonym (eh)
    Äldre 13 Jun 00:28
    #6
    Anonym skrev 2011-06-13 00:25:49 följande:
    Nej jag har inte frågat honom.. jag frågar er:D Varför kan han tänkas åka hit igen för att täffa mig? Han säger att han vill träffa mig igen. Finns det en baktanke?
    Jamen då så. Nej, det finns såklart ingen baktanke. Han vill enbart träffas över en kopp kaffe och prata lite.
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 13 Jun 00:29
    #7

    Men jag har frågat vart ska du sova? Känner du någon här. Ja dig svarar han då :O:O

  • Anonym (full)
    Äldre 13 Jun 00:30
    #8
    Anonym skrev 2011-06-13 00:25:49 följande:
    Nej jag har inte frågat honom.. jag frågar er:D Varför kan han tänkas åka hit igen för att täffa mig? Han säger att han vill träffa mig igen. Finns det en baktanke?
    Det är väl inte så svårt att fatta. Han är inte intresserad av dig som person, däremot vill han ha en ny avsugning.
  • thomas­55
    Äldre 13 Jun 00:31
    #9

    Klart han har baktankar


    Han tänker på din bak

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 13 Jun 00:36
    #10
    Anonym (full) skrev 2011-06-13 00:30:29 följande:
    Det är väl inte så svårt att fatta. Han är inte intresserad av dig som person, däremot vill han ha en ny avsugning.
    Ska en snygg fransman åka till sverige för att få en avsugning av mig? Jag måste vara jävligt bra
Svar på tråden Sög av en fransman på toaletten!