• Anonym (kissa­n)
    Äldre 14 Jun 14:17
    8963 visningar
    13 svar
    13
    8963

    Kisslekar i ensamhet

    Jag är en alldeles vanlig kvinna i lägre medelåldern med ordnat jobb och allt. Till det yttre en tråkig, knubbig kontorsråtta. Men under ytan bubblar det av skamfylld njutning - jag kissar på mig. Och njuter av det. Ibland i blöja för att det är skönt och praktiskt, men ibland skvätter jag i byxan lite nu och då under dagen. (Nej, det luktar inte.) Jag tycker också om att kissa ute eller offentligt med risk att bli upptäckt. På tunnelbaneperrongen stående över en golvbrunn t ex. Med lång kjol och utan trosor blir det fullt möjligt, men ändå spännande. Just nu sitter jag på jobbet, sprickfärdig i blåsan och vill bara släppa en liten stråle i trosan innan jag går och kissar.

    Finns det fler som jag? Det är ju inget jag diskuterar med vänner och bekanta precis, så jag undrar hur vanligt/ovanligt det egentligen är? Till saken hör att jag är inte alls intressserad av att kissa på någon eller bli kissad på, det gör mig bara avtänd, medan mina våta drillar i byxan gör mig vrålkåt.

  • Svar på tråden Kisslekar i ensamhet
  • Anonym
    Äldre 14 Jun 14:36
    #1

    Nej, jag delar inte dina erfarenheter eller din tjusning. Vet dock en och annan kille som blir riktigt kåt av att se en kvinna kissa och tanken att kissa inför honom kan ju vara uppkåtande i sig. Men om jag skulle göra något mer än så i verkligheten vet jag inte. Precis som du säger tänder jag inte på tanken att kissa på någon eller bli kissad på. Tror inte heller att jag skulle tycka det var så spännande om han slickade min kissvåta fitta som han säger att han skulle vilja göra.

  • Anonym (kissa­n) Trådstartaren
    Äldre 14 Jun 14:50
    #2

    Du kan ju prova och se. Annars vet man inte. Jag har provat och känt att det inte är för mig.

  • Anonym
    Äldre 14 Jun 15:00
    #3

    Njae, även om det sägs att man aldrig ska säga aldrig tror jag mig känna mig själv tillräckligt bra för att kunna säga med stor säkerhet att jag inte skulle gilla det.

  • Ermene­gildo
    Äldre 14 Jun 15:05
    #4

    Ju mer jag läser om sex på FL, desto vanligare och tråkigare känner jag mig. Varken kiss, bajs eller djur tänder mig. Jag kanske borde gå med i frikyrkan.

  • Lollo3­6
    Äldre 14 Jun 15:08
    #5
    Ermenegildo skrev 2011-06-14 15:05:01 följande:
    Ju mer jag läser om sex på FL, desto vanligare och tråkigare känner jag mig. Varken kiss, bajs eller djur tänder mig. Jag kanske borde gå med i frikyrkan.
    Haha, det är inget fel på att vara vanlig och tråkig. Det är en liten klick som sticker ut ju, som med allt annat. Och det som diskuteras mest är kanske inte det som utövas mest
  • Anonym (kissa­n) Trådstartaren
    Äldre 14 Jun 15:29
    #6
    Ermenegildo skrev 2011-06-14 15:05:01 följande:
    Ju mer jag läser om sex på FL, desto vanligare och tråkigare känner jag mig. Varken kiss, bajs eller djur tänder mig. Jag kanske borde gå med i frikyrkan.
    Sexuellt är jag världens vaniljtjej vanligtvis. Eller vaniljtant kanske. Det är bara just den här biten som lockar mig så. Och bara i ensamhet.
  • Ermene­gildo
    Äldre 14 Jun 16:17
    #7
    Anonym (kissan) skrev 2011-06-14 15:29:20 följande:
    Sexuellt är jag världens vaniljtjej vanligtvis. Eller vaniljtant kanske. Det är bara just den här biten som lockar mig så. Och bara i ensamhet.
    Jaha men kissa på då. Det är ju ett både billigt och oskyldigt nöje. När du blir äldre blir du kanske naturligt inkontinent, måste ju vara paradiset Skrattande
  • FoxMul­der
    Äldre 14 Jun 17:42
    #8

    hahaha Knappast att en kvinna ens kan vara så pervers som du TS. Du är säkert en man som sitter och låtsas.


    Kvinnor kan inte vara så "kinkiga".

  • Ermene­gildo
    Äldre 14 Jun 17:53
    #9
    FoxMulder skrev 2011-06-14 17:42:52 följande:

    hahaha Knappast att en kvinna ens kan vara så pervers som du TS. Du är säkert en man som sitter och låtsas.


    Kvinnor kan inte vara så "kinkiga".


    Själv har jag svårt att tro att du är på riktigt. Om du nu är det och inte bara ett ovanligt trist troll funderar jag på vad en frigid människa som du gör på det här forumet överhuvudtaget.
  • Anonym (kissa­n) Trådstartaren
    Äldre 15 Jun 21:59
    #10
    FoxMulder skrev 2011-06-14 17:42:52 följande:

    hahaha Knappast att en kvinna ens kan vara så pervers som du TS. Du är säkert en man som sitter och låtsas.


    Kvinnor kan inte vara så "kinkiga".


    Du är naturligtvis fri att tro vad du vill.
  • Äldre 16 Jun 00:55
    #11

    Jag är en till det yttre sansad (nåja) man som ibland längtar efter något åt det hållet. Det jag fantiserar om är att en kvinna som du sätter sig ner på huk över min kuk och släpper fördämningarna. Och när du gör det så vill jag stöta min kuk in i dig samtidigt. Väldigt kinky känner jag mig. Jag som är så normal.

  • Anonym (kissa­n) Trådstartaren
    Äldre 17 Jun 09:06
    #12
    lejon 789 skrev 2011-06-16 00:55:06 följande:
    Jag är en till det yttre sansad (nåja) man som ibland längtar efter något åt det hållet. Det jag fantiserar om är att en kvinna som du sätter sig ner på huk över min kuk och släpper fördämningarna. Och när du gör det så vill jag stöta min kuk in i dig samtidigt. Väldigt kinky känner jag mig. Jag som är så normal.
    Det är ju det som är så udda! Att vara så svennig och vanlig och ändå ha det här bubblande härliga intresset. Märkligt. Men fint att det finns iallafall NÅN mer.
  • KalleK­n
    Äldre 17 Jun 09:34
    #13
    Ermenegildo skrev 2011-06-14 15:05:01 följande:
    Ju mer jag läser om sex på FL, desto vanligare och tråkigare känner jag mig. Varken kiss, bajs eller djur tänder mig. Jag kanske borde gå med i frikyrkan.
    Åh, dom är ju allra mest kinky där.
Svar på tråden Kisslekar i ensamhet