• gbgkil­le
    Äldre 18 Jun 17:36
    64765 visningar
    27 svar
    27
    64765

    Wandas Swing

    Någon som varit på Wandas Swing här i gbg? Hur var det och vad är det för besökare, ålder etc?

    Någon tjej som vill ta sällskap med mig, tror det är svårt att komma in som ensam kille. Skicka meddelande isåfall så stämmer vi av personkemin sedan innan vi går ihop :)

  • Svar på tråden Wandas Swing
  • Anonym (swing­ers par)
    Äldre 7 Dec 13:20
    #11

    Hej

    Trevligt att ni är nyfikna på Swinger klubbar..
    Tror att folk skulle må bra av att våga njuta mer och inte vara så fördömmande.
    Sex är nyttigt och man mår bra av att ha sex.

    Många förstår dock inte att man kan älska någon och låta denne ha sex med en annan för att njuta.
    Men tänk om man skulle låta sin partner göra det då skulle många ha ett mycket bättre förhållande.

    Vi är swingers par drygt 30 år och träffar andra par tjejer och killar.
    Killen hetro men inte rädd för killar. Tjejen bi och njuter av båda könen.

    Vi besöker Wandas Swing den skönaste klubben i landet vi besökt.

  • Anonym
    Äldre 7 Dec 13:28
    #12

    Undrar, är alla rakade på Wandas swingersfester? Jag och min sambo gillar orakat men vi är rädda för att ses som ufon?

  • MsMart­elin
    Äldre 8 Dec 13:30
    #13

    I min fantasi har jag ibland tänkt att gå på swingerklubb och bli ordendligt påsatt...få vara ehlt anonym och bara bli tagen..;)

  • Anonym
    Äldre 12 Dec 13:15
    #14
    Anonym skrev 2012-12-07 13:28:42 följande:
    Undrar, är alla rakade på Wandas swingersfester? Jag och min sambo gillar orakat men vi är rädda för att ses som ufon?

    Antar att det är en rätt öppen inställning, dvs, att man inte mobbar varandra för utseendet. Tror, utan att veta, dock att de flesta är rakade.
  • Äldre 12 Dec 13:39
    #15
    MsMartelin skrev 2012-12-08 13:30:30 följande:
    I min fantasi har jag ibland tänkt att gå på swingerklubb och bli ordendligt påsatt...få vara ehlt anonym och bara bli tagen..;)

    Låter mer som att du är intresserad av en gangbang träff och inte en swingersklubb *S*
  • Anonym
    Äldre 12 Dec 14:01
    #16
    DrJekyl skrev 2012-12-12 13:39:06 följande:

    Låter mer som att du är intresserad av en gangbang träff och inte en swingersklubb *S*

    På tal om det, skulle det anses ok om man hade någon form av mask på sig under hela kvällen?
  • Äldre 12 Dec 14:04
    #17
    Anonym skrev 2012-12-12 14:01:55 följande:

    På tal om det, skulle det anses ok om man hade någon form av mask på sig under hela kvällen?

    Som kille eller tjej vid ett Gangbang? 

    Kille - Tror nog tjejen som är hon som ska ta emot som får uttala sig om det.
    Tjej - Hon får väl ha på sig vad hon vill. Sen är det upp till killarna om dom vill ha sex med henne. :)

    Om du menar med att gå på swingersklubb så är nog en mask definitivt NEJ såvida det inte är maskerad tema..
  • Anonym (Ackis­)
    Äldre 12 Dec 14:21
    #18

    Addar denna tråd, vill gärna besöka en klubb någon gång i framtiden

  • Äldre 1 Feb 13:15
    #19

    grinig personal. den sämsta swingerklubben jag varit på. och jag har besökt många, ta en annan klubb det finns ju fler att välja på...tjurig grinig misstänksam personal...,, annars mkt nysvenskar där killar

  • Anonym (MrW)
    Äldre 1 Feb 17:47
    #20
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-06-23 15:21:05 följande:
    Vad härligt att höra. Att det funkar trots man är blyg =) Har tagit upp det här lite försiktigt m min kille och jag tror inte han är helt ointresserad... däremot verkar han tro att ingen kommer vilja ha honom  och bara jag kommer ha sex... vilket jag tror han har heelt fel i. Ja, det är nog helt rätt att hålla sig ifrån varann... Jag vet inte hur jag reagerar om jag ser han m en annan tjej...förmodligen lite svartsjuk i början*s* Men man får påminna sig om varför man är där då.

    Kan ni inte gå dit tillsammans med tanken att bara se hur det är alt enbart ha sex med varandra? Då behöver ni ju inte fundera på svartsjuka att bli lämnad utanför etc. Börja sedan med att bjuda in någon gör en trekant med er för att sedan utöka om det känns rätt ända upp till gangbang om ni önskar :) viktigaste är att ni inte gör något som känns fel för då kan det vara början till slutet för ert förhållande så skynda långsamt och stoppa om det inte känns bra. Ni kanske aldrig ska gå då långt att ni är med andra utan att den andra också är med? Det finns inga måsten så ta det dit ni önskar och lycka till.
  • Anonym (MrW)
    Äldre 1 Feb 17:55
    #21
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-06-23 14:56:54 följande:
    Verkligen tack för svaret. Häftigt att det finns såna ställen... Synd att man är så blyg bara... hade gärna testat... Bra ändå att det finns en del regler. Det är ju viktigt att den som inte vill, ska slippa...och att det är ok med ett nej. Är du där m din sambo då el som singel? Förstått det som så att det finns många par... Skum känsla o se sin sambo ha sex m nån annan... men jag skulle nog helst försöka va så upptagen själv så jag slipper se*s*

    Anonym (nyfiken) skrev 2011-06-23 15:21:05 följande:
    Vad härligt att höra. Att det funkar trots man är blyg =) Har tagit upp det här lite försiktigt m min kille och jag tror inte han är helt ointresserad... däremot verkar han tro att ingen kommer vilja ha honom  och bara jag kommer ha sex... vilket jag tror han har heelt fel i. Ja, det är nog helt rätt att hålla sig ifrån varann... Jag vet inte hur jag reagerar om jag ser han m en annan tjej...förmodligen lite svartsjuk i början*s* Men man får påminna sig om varför man är där då.

    Du har nu flera ggr återupprepat att det ska vara jobbit att se sin sambo vara med någon annan och funderar på om swingersklubb verkligen är något för er. Det handlar inte om att bara få ut något själv och försöka avskärma sig från vad partnern gör utan man måste gilla hela konceptet tror jag för att få ut något av det dvs även att gilla att se sin partner njuta med en annan person annars ska ni hålla er till er själva.
  • Anonym (Man 43)
    Äldre 2 Jul 22:55
    #22

    Jag har inte skrivit här förut (alltså på familjeforum) men måste skriva av mig nu. När jag såg inlägget om gangbang klubb i Madrid blev jag aktiv, eftersom jag ofta åker dit i jobbet. Har inte hittat en klubb av det slaget, men mitt research gjorde att jag hamnade på en hemmagjord gangbang (hemmagjord gangbang är ett uttryck som jag själv hittat på och jag vet inte om det finns ett bättre uttryck för erfarna). 

    Jag har med 100% säkerhet aldrig varit så full av adrenalin i hela mitt liv. Rädsla, skam, blygsel och aggressivitet blandade sig med ett blod som aldrig förr har pumpat så hårt i mitt stånd. Egentligen är inte detta er sak, men jag måste skriva något någonstans för att få ur mig lite adrenalin. Så jag skriver mest för min egen skull.

    Min spanska är halvbra, men jag förstod vissa saker. Kvinnan hade permission från ett långt fängelsestraff. Kvällens gangbang var organiserat av hennes kompis, som jag tror var hennes syster för de var väldigt lika och hade exakt samma märkliga båge på sina ögonbryn. Systerkompisens pojkvän var kvällens vakt. Den enda regeln var att man var tvungen att stanna minst två timmar och delta. Detta lät konstigt för mig, men när en kille försökte lämna tidigare fattade jag att fängelsetjejen hade bestämt detta för att slippa män som bara knullade och drog. 

    Jag har sett några gangbang scener i porrfilmer, och dum som jag var trodde jag att verkligheten regisseras på samma sätt. Nu har jag upplevt sex på ett sätt som jag aldrig, verkligen verkligen aldrig, kunnat ana existerar och jag vet inte var jag ska göra av alla känslor och hormoner. Nu blev det så att jag skrev här. Vet som sagt inte varför. 

  • Äldre 18 Jul 11:10
    #23

    Jag och min tjej är mellan 20 och 30 och vi besökte Wandas swing för första gången för några veckor sedan.


    Det är förvånansvärt många unga och snygga (en dryga handfull iaf) av ca 30 pers. Vi var där på en "par och tjej"-kväll. Singelkillar var alltså ej välkomna. Ganska bra att börja med tänkte vi. 


    Efter kvällen hade vi sett 4 par som alla var mellan 20-35, smala (vältränade till och med!), snygga och allt som vi letar efter. Vi fick väldigt bra kontakt med ett av dessa par som vi spenderade i stort sett hela kvällen med.
    Nu i efterhand kan jag ångra att vi inte "uppvaktade" de andra paren också, men det blev mycket sex och trevligt med det andra paret flera gånger under kvällen. 


    Ett nej är alltid ett nej. Vi upplevde aldrig att någon försökte tränga sig på och var obehaglig. Och vill man inte av någon anledning så säger man "nej tack" bara, så är det bra. Ingen förklaring, ingenting annat behövs. 
    Men enligt min erfarenhet håller man sig till "sina egna" om man får vara lite osmidig och förklara det så. 


    Alltså, jag som ung, vältränad kille hade inga problem med kåta damer som hängde sig på mig, och tjejer som ännu yngre späd flicka hade inga problem med gubbar som gjorde närmanden. Kan dock vara annorlunda på kvällar där singelkillar tillåts. Då är tjejen ofta "sockerbiten" som alla följer, enligt vad vi har hört. Men alla respekterar ändå gränser och ett nej. Men tittar gör de.

    Par och tjejkvällar kommer vi besöka många gånger igen, och även under 40 hade vi tänkt gå på. Kanske någon mix-kväll med singelkillar också. 
    Så om du funderar på att besöka Wandas Swing i Göteborg, tveka inte. Det finns unga snygga människor där också, såväl som alla andra former och åldrar. 
    Allt är väldigt bekvämt för alla! Starkt rekommenderat. 


    Ses där!

  • Anonym (Swing­GästWa­ndas)
    Äldre 18 Jul 11:12
    #24

    Tydligen så skapades en profil när jag postade förra inlägget. 


    Tänkte bara nämna att uppgiften om att jag är 44 stämmer inte och jag kommer inte använda profilen igen. 


    Meningen var att skriva ett anonymt inlägg. Som nu detta blev. 

  • Anonym (swing­erspar­et)
    Äldre 29 Jul 12:26
    #25

    Hej vi vill bara upplysa om att Wandas swing har
    öppet hus på lördag för alla nyfikna par,tjejer
    även singelkillar som inte är medlemmar

    är ni nyfikna på en av Sveriges bästa club
    enligt oss så passa på man behöver inte
    bli medlem men man får betala entre 

    varför inte gå dit och bilda sig en egen
    uppfattning om det är något för er

    vi ska dit ska ni? 

  • Äldre 29 Jul 12:50
    #26

    ADRESS?

  • Anonym (swing­erspar­et)
    Äldre 29 Jul 13:08
    #27
    +1

    du får googla den själv
    och anmäla att du kommer 

Svar på tråden Wandas Swing