• ohbaby

    Syjunta för gravida!

    Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

    Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

    Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

     

  • Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • Lowika



    Blev en amningsklänning inför sommaren i helgen. kommer väl få en lite annan passform när magen krymper

  • Lowika
    SophiaI skrev 2014-02-14 21:19:54 följande:
    Fem små set i storlek 44, om denna bebisen blir lika liten som min första. Annars får de nog gå till någon prematur-insamling.

    blog.isthisdesire.com
    åå vad fina! färgglada!
    Får snart veta om jag också ska satsa på 44..... :-/
  • tulip79
    Heobea skrev 2014-02-17 15:58:57 följande:
    Mitt lilla gudbarn, tillika min bästa väns dotter, fick detta lilla paket när hon föddes. Nu fem månader senare passar både byxor och mössa. Mössan är vändsydd med super mario på insidan. Fordonstyget kommer från kamelont och super mario från Ixat. Båda päronen är väldigt genusmedvetena och gillar båda data- och tv-spel. Kändes som en gjuten kombo!



    Jättefina! Gillar tygerna du valt!
  • Bambusa

    nån som är bra på att sy om? ja har en babyoverall som inte har övervik på händer och fötter, men de vill ja gärna ha.. kan man fixa de på nå snyggt sett??

  • SophiaI
    PimStjärna skrev 2014-02-18 07:54:38 följande:

    Tänkte sy ett Babynest. Nån som har ett bra mönster? Är det svårt?


    anastasias.se/

    Jag syr efter detta. Har en söm kvar och jag tror det blir bra. Kan visa bild sen!
Svar på tråden Syjunta för gravida!