• Äldre 14 Jul 09:06
    735718 visningar
    4926 svar
    4926
    735718

    Syjunta för gravida!

    Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

    Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

    Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

     

  • Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • Äldre 14 Oct 11:48

    Jag behöver hjälp med en sak..

    Ska köpa lappar att märka upp mina egensydda/designade mössor med och vill ha ganska små lappar.. Bara en bokstav på den i stort sätt.. Kan ni ge förslag på vart jag kan beställa? Vad heter det? Designlapp? Namnlapp? Ver inte ens hur jag ska söka på det.. Tack på förhand!

  • Äldre 14 Oct 12:45

    jag köper mina lappar från www.ikastetiket.dk/ och är mycket nöjd. 
    googla annars på vävda namnband. Lycka till1


  • Äldre 16 Oct 08:11

    Ett väldigt simpelt syprojekt till en väldigt lycklig "superhjältare"!

  • Äldre 16 Oct 08:11
  • Äldre 17 Oct 12:41

    [quote=74177871][quote-nick]Ja82 skrev 2014-10-16 08:11:20 följande:[/quote-nick][/quote]

    Vilken cooling! Själv håller jag på att sy en drakkappa (huva med cape) till sonen som fyller 3 nästa vecka.

    Någon som vet om det finns nån "sytråd" för småbarnsföräldrar?

  • Äldre 3 Nov 18:28

    Hej på er. Finns det någon som fortfarande hänger här?

    Har en son på 13 mån och är gravid i v 26 med lillebror.

    Har en hemsk graviditet och är sjukskriven sedan v 17. Syr nu en del för att ha något produktivt att göra när jag är ordinerad vila och stillhet.

    Fick en ny maskin av sambon för en vecka sedan en husqvarna Viking opal 670, när min gamla gav upp.

    Detta har jag hunnit med än så länge (+ haremsbyxor och dregglis som jag ej fotat än).

  • Äldre 3 Nov 18:29
  • Äldre 3 Nov 18:30

    Till sonen och kompisens dotter

  • Äldre 3 Nov 18:34

    Babynest, tyvärr var jag seg i skallen när jag sydde och upptäckte efteråt att ugglorna inte var på rätt håll. Dock så har jag sytt ett tunt matchande täcke med ugglor på rätt håll ;)

  • Äldre 3 Nov 18:48

    Vad fina saker nu gör! Jag har sytt två gravid- och amningsklänningar. En i grått och en i svart. Ritat av en gammal klänning från hm.

Svar på tråden Syjunta för gravida!