• Äldre 14 Jul 09:06
    735723 visningar
    4926 svar
    4926
    735723

    Syjunta för gravida!

    Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

    Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

    Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

     

  • Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • Äldre 27 May 08:51

    Åh ja! Hennes tyger är underbara! Till min son sydde jag ett spjälskydd av hennes tyg med krokodilfamiljen på rad -jättefint.

    Skulle definitivt satsa på jack-idén, det kommer bli toppen.

    Återkom med bild för oss nyfikna

  • Äldre 21 Jun 22:17

    Jag var lite mer aktiv här i min förra graviditet men fick då tvillingar och till slut fick jag inte sytt något alls! Nu väntar vi ett småsyskon och jag tänkte börja sy upp alla mina tyger som jag hann köpa sist!

    Tvillingarna ska nu börja med stl 98 och jag vill sy lite nattlinnen till dem! Töänkte helt enkelt rita av en t-shirt och sen bara förlänga den lite utåtsvängd! Vill nog sy i stl 104 så de kan ha dem längre! Någon som vet hur långa ungefär de bör vara?

  • Äldre 26 Jun 13:04

    Babynest klara! Jag syr även på beställning efter eget önskemål. :)

  • MyRoun­dabout
    Äldre 27 Jun 10:25

    Är det nån som sitter på en bra beskrivning till ett babynest och en amningskudde? =)

  • Äldre 30 Jun 21:21

    Oj vilka grymma babynests ni syr!!

    Jag är inte så bra med symaskinen, är det svårt?

    Är dom dyra att köpa färdiga? ????

  • Äldre 30 Jun 21:23

    Hm mm... såg att det blev en massa frågetecken, det var ju en smiley ju.

  • Äldre 26 Jul 23:11

    Har sytt massor men inte lagt in bilder.

    Här är senaste projektet - en sommarklänning med rynk i kjolen både fram och bak.. Kantat med marinblått även om det nästan ser svart ut på bilden..

    Kika gärna in på @prinsenavsaxtorp på instagram om ni vill se mer..

  • Äldre 28 Jul 22:32

    Nu är den virkade babyfilten klar :)

  • Äldre 4 Aug 12:41


    Jag har varit liite produktiv. Nu ska jag vara ledig, så kanske det blir mer ????
  • lantli­vet
    Äldre 4 Aug 17:33
    Minxy skrev 2015-07-28 22:32:52 följande:

    Nu är den virkade babyfilten klar :)

    php0ycCfv68330.jpg


    Åh va fin!! Baby alpacka silk mönstret? Liknar mina ja gjort :)
Svar på tråden Syjunta för gravida!