• Äldre 25 Jul 13:57
    5061 visningar
    26 svar
    26
    5061

    Vilken är din kink eller fetish?

    Själv tänder jag väldigt mycket på  tanken att man träffar en kvinna bara för en kväll & hon viskar spruta imig  gör mig gravid..

    Tanken att gå hela vägen & inte hoppa i karusellen...

    Har ett barn redan...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-25 14:22
    Jag tänder på tanken att göra det .

  • Svar på tråden Vilken är din kink eller fetish?
  • Anonym (fjäri­ll)
    Äldre 25 Jul 14:14
    #1

    Men tänk om din dröm går i uppfyllelse men att du råkar göra någon gravid på riktigt vad gör du då? Skrattande

    Bara nyfiken o frågvisGlad

  • Äldre 25 Jul 14:31
    #2

    tjejer med välskötta fina fossingar :P

  • Fandan­go
    Äldre 25 Jul 15:19
    #3

    Klädnypor...

  • Anonym (High Heels)
    Äldre 25 Jul 15:29
    #4

    Jag gillar när min sambo har högklackade skor/stövlar när vi älskar .....
    Klackspetsen nuddar mitt kukhuvud, hon runkar mig till jag sprutar över hennes skor.
    Yummie ..... hon vet hur hon får igång mig .....
    Hon får även runka av mig med handskar.
    Vad jag gör med henne sen det får ni inte veta .....Solig  men hon gillar det iaf.

  • Anonym
    Äldre 26 Jul 03:32
    #5

    jag tänder på karlar som är dominanta!
    tex, om man står o diskar, städar eller liknande och mannen bara kommer bakom en o tar tag i en...
    nått sånt ja! :) har dock försökt få min man att bli lite mer dominant, men icke :/

  • Anonym (dream­)
    Äldre 26 Jul 08:46
    #6

    en dröm är att någon gång utöva bukkake,få inte ge.

    Jag är rätt kinky och gillar att bli påkommen gärna utomhus sex eller så att grannarna hör och ser... gillar även som föregående skribent, dominant man som överraskar en när man står och diskar eller städar och blir tagen...

       

  • Anonym (Q)
    Äldre 26 Jul 10:39
    #7

    Rätt mycket som faller inom begreppet bdsm.. Att domineras och utsättas för vad som än faller den dominante i smaken.. Och att dominera.. Tur jag har möjlighet att leva ut det.. ;)

  • Anonym (High Heels)
    Äldre 26 Jul 14:27
    #8
    Anonym (dream) skrev 2011-07-26 08:46:55 följande:
    en dröm är att någon gång utöva bukkake,få inte ge.

    Jag är rätt kinky och gillar att bli påkommen gärna utomhus sex eller så att grannarna hör och ser... gillar även som föregående skribent, dominant man som överraskar en när man står och diskar eller städar och blir tagen...

       
    Låter härligt att du vill pröva bukkake .... mycket kladd överallt ....  vad ska du göra med allt?
  • Anonym (dream­)
    Äldre 31 Jul 21:00
    #9
    Anonym (High Heels) skrev 2011-07-26 14:27:34 följande:
    Låter härligt att du vill pröva bukkake .... mycket kladd överallt ....  vad ska du göra med allt?

    hahhahha, ja... tror bara jag vill känna allt kladd över ansikte och brösten... tror inte jag vill svälja allas sattser iaf...
  • PVeraB
    Äldre 31 Jul 21:02
    #10

    metall
    kedjor. Handbojor. Ja det

Svar på tråden Vilken är din kink eller fetish?