• Anonym (besvi­ken)
    Äldre 25 Jul 18:12
    5548 visningar
    66 svar
    66
    5548

    Tappat tron på det manliga släktet!

    Alltså ärligt talat finns det män som inte är otrogna? Som nöjer sig med en kvinna och vill leva med henne resten av sitt liv?!? Är det så jävla svårt för män att hålla picken i styr?

    Kom igår på min man ännu en gång med att ha varit otrogen....Har väl förlåtit ca. fem gånger förut då jag vetat att han haft problem innan men nu två år efter trodde jag verkligen att han hade ändrat sig. Känner mig så jävla blåögd och lättlurad. Äcklad och naiv. Hur kan han ha sex med mig, säga att han älskar mig och vill leva med mig resten av sitt liv och samtidigt bakom ryggen på mig träffa och aktivt söka efter andra tjejer? fy fan jag förstår inte :(  mitt ex lämnade mig för horor i thailand och denna killen har under hela vårt förhållande gått bakom ryggen på mig med allt som man bara kan tänka sig. Fy fan för dig, du har gjort mig så jävla illa.......Fy fan Gråter

  • Svar på tråden Tappat tron på det manliga släktet!
  • Äldre 25 Jul 18:33
    #1

    Eller så är det du som hittar svinen. Ingen av mina pojkvänner har varit otrogna...

  • La Lola
    Äldre 25 Jul 18:35
    #2

    Jag har bara träffat på en endaste som varit otrogen...
    Jag undrar som Lena här ovan.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • giftfr­i
    Äldre 25 Jul 18:38
    #3

    Nää, alla riktiga män behöver flera kvinnor...


    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Anonym
    Äldre 25 Jul 18:38
    #4

    Som ni vet om har varit otrogna ja....

  • Äldre 25 Jul 18:40
    #5

    Bara att kasta ut och börja om... de bra karlarna finns där ute!
    Ge inte upp

     

  • Anonym (besvi­ken) Trådstartaren
    Äldre 25 Jul 18:41
    #6

    Jag kan ärligt då säga att av alla män jag känner är det endast en som vart trogen i alla sina förhållanden och jag känner en hel den män. Detta är ändå den"typen" (om man får lov att säga så) som ingen skulle tro något sådant om. EN ENDA av alla jag känner.......Så då undrar jag vart ni hittat män som är trogna? Jag har tappat tilltron till män totalt.

  • La Lola
    Äldre 25 Jul 18:42
    #7
    Anonym skrev 2011-07-25 18:38:57 följande:
    Som ni vet om har varit otrogna ja....
    Jaha, du tillhör den sorten du som absolut inte kan tro att det finns män som inte är otrogna.
    Okej då vet vi det.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Äldre 25 Jul 18:43
    #8
    Anonym (besviken) skrev 2011-07-25 18:41:41 följande:
    Jag kan ärligt då säga att av alla män jag känner är det endast en som vart trogen i alla sina förhållanden och jag känner en hel den män. Detta är ändå den"typen" (om man får lov att säga så) som ingen skulle tro något sådant om. EN ENDA av alla jag känner.......Så då undrar jag vart ni hittat män som är trogna? Jag har tappat tilltron till män totalt.
    Jag hittade dem på Chalmers när jag pluggade
  • Anonym
    Äldre 25 Jul 18:45
    #9
    La Lola skrev 2011-07-25 18:42:48 följande:
    Jaha, du tillhör den sorten du som absolut inte kan tro att det finns män som inte är otrogna.
    Okej då vet vi det.
    Nej det har jag absolut inte sagt! Jag menar bara att du känner antagligen fler (beroende på hur många karlar du fakiskt känner) fast du inte vet om att de har varit otrogna.. Jag snackar inte om killar som är otrogna en gång i veckan, utan ALLA som faktiskt gjort snedsteg nån gång i livet.
  • La Lola
    Äldre 25 Jul 18:46
    #10
    Anonym skrev 2011-07-25 18:45:53 följande:
    Nej det har jag absolut inte sagt! Jag menar bara att du känner antagligen fler (beroende på hur många karlar du fakiskt känner) fast du inte vet om att de har varit otrogna.. Jag snackar inte om killar som är otrogna en gång i veckan, utan ALLA som faktiskt gjort snedsteg nån gång i livet.
    Nu menade jag de jag varit ihop med såklart.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Tappat tron på det manliga släktet!