• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Ernst Hugo
    Anonym (ny) skrev 2011-07-31 23:35:46 följande:
    Förslag på bra första dejt och varning på dejter man INTE ska ge sig på ;)

    Menar du aktiviteter eller män?Drömmer
    Sofia1970 skrev 2011-07-31 23:36:26 följande:
    Glädje58, hur skulle jag nånsin kunna svara på meddelanden utan lite hjälp från er här. Tack, jag tar ditt svar, Baloou, min förra verkar inte gilla nakenbadare för han har inte svarat.

    Visste det - Dr Djungelbjörn tar emot och ger gratis nätråd (ang knäppisar)
    Come on katten - det svänger ju...
  • HäckHäxan

    Gjorde ett tillägg i min press, bra eller bajs?
    --------------------------------------------------------------------------------

    Jag har sjuk humor, jag älskar ironi och sarkasm, kan gnabbas i timmar, hårt, brutalt men hjärtligt. Är inte av naturen särskilt kramig, sover gärna under eget täckte. Behöver ingen man för att bekräfta mig, hjälpa mig eller dalta och ta hand om mig. Men jag vill gärna ha en man att dela livets jävligheter med, för att vi vill och gillar om varandra, inte för att vi behöver och måste ha varandra.


    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Anonym (nybörjare) skrev 2011-08-01 00:24:52 följande:
    Jag har varit på dejt ikväll!
    Åhhhh Vad roligt. Hur gick det?
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym (nybörjare)

    Tja, jag tänkte väl mig 1 tim för att "känna på" men det blev drygt 4 tim... Glad

    Hade väldigt trevligt och kunde drunkna i hans ögon men jag är kluven inför en fortsättning. 
    Kritikern i mig har rullat igång...

  • Glädje58
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-31 23:47:07 följande:
    Berätta mer! Blev det en andra dejt då? Kyss
    Efter två veckor flyttade hon in hos mig.
    Vi gifte oss året därpå
    Fick två barn
    Skilde oss efter nästan tvugo år.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (nybörjare) skrev 2011-08-01 00:34:54 följande:
    Tja, jag tänkte väl mig 1 tim för att "känna på" men det blev drygt 4 tim... Glad

    Hade väldigt trevligt och kunde drunkna i hans ögon men jag är kluven inför en fortsättning. 
    Kritikern i mig har rullat igång...

    Luta dig tillbaka och låt honom ta nästa steg så får du ta beslut då. Så gör jag ibland när jag är osäker. För om jag inte är riktigt säker så behöver jag få bekräftelse på första att han är intresserad, annars är det inte värt det tänker jag. Om jag är intresserad helt säkert så kan jag å andra sidan ta första steget.
    Eller också så skiter du i mitt råd och kör på ändå. Bära eller brista, det kan bli bra trots dina kritiska tankar. 

    Men kul med en trevlig dejt i vilket fall. 
  • Anonym (Mia)
    Glädje58 skrev 2011-08-01 00:38:06 följande:
    Efter två veckor flyttade hon in hos mig.
    Vi gifte oss året därpå
    Fick två barn
    Skilde oss efter nästan tvugo år.

    Häftigt!
    Det är väl lite knepigare än andra gång när man har en del ungar att slänga in i det hela också.
  • Anonym (nybörjare)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-01 00:39:22 följande:

    Luta dig tillbaka och låt honom ta nästa steg så får du ta beslut då. Så gör jag ibland när jag är osäker. För om jag inte är riktigt säker så behöver jag få bekräftelse på första att han är intresserad, annars är det inte värt det tänker jag. Om jag är intresserad helt säkert så kan jag å andra sidan ta första steget.
    Eller också så skiter du i mitt råd och kör på ändå. Bära eller brista, det kan bli bra trots dina kritiska tankar. 

    Men kul med en trevlig dejt i vilket fall. 

    Tack för tipset!
    Jag avvaktar att han hör av sig med förslag.
    Han sa visserligen att han gärna ses igen och jag sa lite svepande att jag hade haft en trevlig kväll. Men det var inget konkret "du eller jag hör av mig" så jag ligger lågt.
       
  • Anonym (Loser)
    Anonym (nybörjare) skrev 2011-08-01 00:34:54 följande:
    Tja, jag tänkte väl mig 1 tim för att "känna på" men det blev drygt 4 tim... Glad

    Hade väldigt trevligt och kunde drunkna i hans ögon men jag är kluven inför en fortsättning. 
    Kritikern i mig har rullat igång...
    Varför kluven?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!