• power
    Äldre 28 Jul 13:10
    14824 visningar
    18 svar
    18
    14824

    VEM är Gossip Girl??

    vem är det??


     


    kom igen då ra
  • Svar på tråden VEM är Gossip Girl??
  • Milton­s Mamma
    Äldre 28 Jul 13:10
    #1

    Puffar!!!!

  • Äldre 28 Jul 13:12
    #2

    Är de inte en serie som går på tv.Eller de va inte de som frågan gällde kanske.

  • Red Velvet
    Äldre 28 Jul 13:16
    #3

    Det vet man väl inte?

  • Äldre 28 Jul 13:18
    #4

    Har ingen anning alls.Har bara hört talas om namnet.trodde att de va en serie som går på tv eller har jag fel.

  • Theta
    Äldre 28 Jul 13:20
    #5

    Det är en serie som går på femman typ kl 15.10 ^^ Den handlar om en grupp ungdomar i de lite finare kretsarna i NY och deras liv. En person kallar sig för Gossip Girl och hon driver en blogg/twitter där hon berättar det senaste och hetaste skvallret om typ alla. Vem hon är vet jag inte. Men en sjukt bra serie :)

  • Welma
    Äldre 28 Jul 16:03
    #6

    Det vet man inte. Gud kanske.

  • power
    Äldre 28 Jul 17:31
    #7

    men nån måste ju ha listat ut det? finns inga usa-kollare eller nån som känner nån läcka?


    kom igen då ra
  • Vroooo­oom
    Äldre 28 Jul 17:35
    #8

    wiki.answers.com/Q/Who_is_%27Gossip_Girl%27


    A room without books is like a body without a soul
  • Snabel­drake
    Äldre 28 Jul 17:37
    #9

    Har du sett Veronica Mars någon gång? Hon är rösten till Gossip Girl, höhö.

  • vap
    Äldre 28 Jul 17:37
    #10

    Rösten tillhör Kristen Bell men ingen vet än så länge vem hon är. Det är med andra ord en anonym person. Tror att det kommer att förändras under nästa sesong pga det som kommer att ske ;)

  • Snabel­drake
    Äldre 28 Jul 17:38
    #11

    Men man får liksom aldrig se henne, ever. Never and ever. kanske sista avsnittet, vem vet.. Drömmer

  • Äldre 28 Jul 21:55
    #12

    Jag vill också veta!

  • power
    Äldre 29 Jul 15:38
    #13

    men alla har precis börjat college, faste de är runt 30 år allihop??


    kom igen då ra
  • power
    Äldre 29 Jul 15:39
    #14
    Vroooooom skrev 2011-07-28 17:35:55 följande:
    wiki.answers.com/Q/Who_is_%27Gossip_Girl%27
    uuuuhh, äcklot!! tack!!
    kom igen då ra
  • etc
    Äldre 29 Jul 15:41
    #15
    Vroooooom skrev 2011-07-28 17:35:55 följande:
    wiki.answers.com/Q/Who_is_%27Gossip_Girl%27
    Åh nej, jag vill titta efter, men ändå inte. Vilket dilemma!!!!
  • kenttj­ej
    Äldre 29 Jul 15:51
    #16

    När jag tittade på serien så tänkte jag hela tiden att Gossip girl inte var en fysisk person utan någon typ av anonym twitter som fått namnet Gossip girl som "alla" kunde posta senaste skvallret anonymt ifrån. Anledningen till att Gossip girl fått en röst i serien är väl i så fall för att det blir så tråkigt för tittare att läsa de senaste uppdateringarna.

    Bara min teori, men jag är redo att ändra min åsikt om någon kommer med något bättre! Tungan ute

  • Fru KM
    Äldre 1 Aug 11:28
    #17
    kenttjej skrev 2011-07-29 15:51:26 följande:
    När jag tittade på serien så tänkte jag hela tiden att Gossip girl inte var en fysisk person utan någon typ av anonym twitter som fått namnet Gossip girl som "alla" kunde posta senaste skvallret anonymt ifrån. Anledningen till att Gossip girl fått en röst i serien är väl i så fall för att det blir så tråkigt för tittare att läsa de senaste uppdateringarna.

    Bara min teori, men jag är redo att ändra min åsikt om någon kommer med något bättre! Tungan ute
    så har mina tankar oxå gått
    111002
  • Äldre 22 May 18:37
    #18

    Spoilervarning!
    Jag kommer nu skriva vem so  är gossip girl så läs inte längre om ni inte vill veta! Så klaga inte på att jag skrev för ni behöver inte läsa. Så nu kommer det! Gossip girl är DAN! Fast dom kom typ på det i slutet för Dan är med flera gånger det kommer inlägg och blir ofta chockad av dom. Det finns flera scener då han int eäns är vaken som gg lägger ut något! 


    Så, nu vet ni!
Svar på tråden VEM är Gossip Girl??