• Äldre 30 Jul 19:35
    124018 visningar
    14 svar
    14
    124018

    Finns det någon bra app då man vill veta hur långt man sprungit mm

    Är helt ny på det här med appar.... Finns det någon bra app så man kan se hur långt man har gått eller sprunigt?  jag har en sony eriksson.  Finns det i så fall någon gratis eller vad kostar de?  är bara intresserad av att veta hur lång rundan är inte kalorier mm

  • Svar på tråden Finns det någon bra app då man vill veta hur långt man sprungit mm
  • Äldre 30 Jul 19:37
    #1

    endomondo är bra.

  • Fideli­s ad urnam
    Äldre 30 Jul 19:37
    #2

    jag har sports tracker till min smartphone.

  • Carro W
    Äldre 30 Jul 19:43
    #3

    Jag använder mig av Runkeeper


    Det är inte lätt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • Äldre 30 Jul 19:56
    #4

    Hur får jag tag på dessa då?  

    Är pinsamt dålig på sånt här nu.....   Kostar de pengar eller är dessa gratis?   betalar man vid eett tillfälle när man skaffar den eller varje gång man använder den.?

  • Carro W
    Äldre 30 Jul 20:05
    #5

    Runkeeper hittar du på Market, den är gratis. Man skapar sig ett konto och loggar in från en dator för att göra inställningar. Du kan även posta som till facebook o.s.v.

    Jag har en Sony Ericsson X10i och den funkar utmärkt. 


    Det är inte lätt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • Tant Green
    Äldre 30 Jul 20:56
    #6

    Jag har Nike+ GPS på min iPhone, den funkar bra. Tror den kostar några kronor (ca 15 kr) som en engångskostnad.

  • Äldre 30 Jul 20:57
    #7

    Endomondo är bra. Gratis, kostar bara uppkopplingen medan du använder.
    Med den finns massor funktioner.

  • Äldre 30 Jul 21:00
    #8

    Någon svensk sådan app?

  • Äldre 30 Jul 21:11
    #9

    Förlåt att ja kapar tråden, har runkeeper hur fan postar man till Fb? De står att de inte är tillgängligt o att ja måste fixa de genom att logga in på runkeeper på datorn, men ja får de inte att funka..

  • Carro W
    Äldre 30 Jul 23:16
    #10

    Har du ändrat dina inställningar på runkeeper.com? För där finns alternativet var man ska posta.


    Det är inte lätt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • Äldre 31 Jul 10:40
    #11

    Jag använder cardiotrainer. Helt OK app


    Milea 080217 Lucas 100202
  • Äldre 31 Jul 21:15
    #12

    Ja finns det nån svensk app hade det varit super.... nån som vet?   även om den inte är gratis alltså.

  • Äldre 31 Jul 21:32
    #13

    Läste om en app som heter runstar, som tydligen ska vara svensk. Googla och se vad du hittar.


    Milea 080217 Lucas 100202
  • Äldre 31 Jul 22:45
    #14
    Tullemi skrev 2011-07-31 21:32:40 följande:
    Läste om en app som heter runstar, som tydligen ska vara svensk. Googla och se vad du hittar.
    Allt jag hittade på google om den va på engelska så jag fick inte uppfattnignen att den är på svenska.... har jag fel?
Svar på tråden Finns det någon bra app då man vill veta hur långt man sprungit mm