• Anonym (Movie­man)
    Äldre 3 Aug 09:11
    120962 visningar
    32 svar
    32
    120962

    Filmer med äkta sexscener

    Har snöat in på filmer som inte är porr menhar riktiga sexscener. Som Ken Park, Shortbus osv. Någon som har tips på fler?
    Min favorit är nog italienska dramat Guardami.
    Lie with med är också bra fast det bara är naket med och inget riktigt sex.

    Kom med tips eller fråga om tips. Också var man kan få tag på dessa filmer. Finns väldigt många har jag märkt.

  • Svar på tråden Filmer med äkta sexscener
  • Äldre 29 Aug 22:10
    #21

    Man kan hitta sexscener från Bertoluccis Dreamers på nätet och när jag kollade in en av dem slog mig en sak som retade mig när jag såg filmen första gången. Handlingen utspelar sig 1968 och tjejen har silikonbröst. Sånt fanns inte då!

  • Stinky
    Äldre 29 Aug 22:11
    #22
    Rikard skrev 2011-08-21 17:46:07 följande:
    Enligt Bill så är det hans alldeles egen kuk man ser i bild och det råder ingen tvekan om att det är tjejens egen mun som den hamnar i, så: jo Himlen är oskyldigt blå inleds med en riktig avsugning.
    Stämmer inte. Det är en löskuk.
    Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
  • Trust me
    Äldre 29 Aug 22:22
    #23
    Anonym (Movieman) skrev 2011-08-21 17:23:54 följande:
    Lust och fägring stor. Med Marika Lagerkrantz.
    Jag menar inte en liten patte eller bra fejkad sex utan riktig rå riktig sex.
    Hmmm. Handlar inte det om en äldre kvinna och en pojke? Kanske lite olämpliga sexscener att ha med i en film. Som att önska fler sexscener i Lolita ungefär. Obestämd
  • Äldre 31 Aug 21:25
    #24

    Jag hyrde Himlen är oskyldigt blå av Hannes Holm häromdagen.
    En film jag förövrigt kan rekommendera.
    I början är det en kort sexscen med ett ungt par där hon slickar på hans kuk.

  • Äldre 1 Sep 08:12
    #25

    Men..återigen. Det är fake!

  • Äldre 1 Sep 08:16
    #26

    Hittade en ny igår. Eller inte ny men. La donna lupo. !

  • Äldre 1 Sep 16:44
    #27
    Badabing skrev 2011-09-01 08:12:09 följande:
    Men..återigen. Det är fake!
    Okej, det låter högst sannolikt men det SER i alla fall jävligt realistiskt ut.
  • Anonym
    Äldre 1 Sep 17:02
    #28
    Tom Araya skrev 2011-09-01 16:44:32 följande:
    Okej, det låter högst sannolikt men det SER i alla fall jävligt realistiskt ut.
    Orcherna, olifanterna och alla andra sagoväsen i Sagan om ringen ser också jävligt realistiska ut!
  • Äldre 1 Sep 17:09
    #29

    Wild Orchid med en mycket yngre Mickey Rourke ryktas ha äkta sexscener. Kan ej bekräfta dock


    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Äldre 1 Sep 17:11
    #30
    Anonym skrev 2011-09-01 17:02:31 följande:
    Orcherna, olifanterna och alla andra sagoväsen i Sagan om ringen ser också jävligt realistiska ut!
    Menar då betydligt mer realistiskt än något sagoväsen överhuvudtaget kan göra på film, oavsett hur välgjort det än är.
  • Anonym
    Äldre 1 Sep 17:29
    #31
    Tom Araya skrev 2011-09-01 17:11:57 följande:
    Menar då betydligt mer realistiskt än något sagoväsen överhuvudtaget kan göra på film, oavsett hur välgjort det än är.
    Jo, eftersom dessa sagoväsen inte existerar så kan man ju egentligen inte tala om realism i det sammanhanget, men du förstår säkert vad min poäng är, nämligen att man kan idag göra vafan som helst på film och lura oss med.
  • Äldre 1 Sep 19:07
    #32

    Baise-moi fransk rulle, inte så bra. B-action.. Men sexet är äkta

Svar på tråden Filmer med äkta sexscener