• josmo
    Äldre 10 Aug 14:38
    165171 visningar
    24 svar
    24
    165171

    Nu Skin - bluff eller äkta?

    Någon med erfarenhet av att "arbeta" för Nu Skin.
    Låter för bra för att vara sant i mina öron, men undrar om någon tjänat pengar på detta?

  • Svar på tråden Nu Skin - bluff eller äkta?
  • Äldre 10 Aug 15:31
    #1

    Nu skin?

    Är det där "galvanic spa"?

  • josmo
    Äldre 10 Aug 15:36
    #2

    Ja precis!

  • josmo
    Äldre 10 Aug 16:55
    #3

    Någon???

  • Äldre 10 Aug 20:16
    #4

    Min svärmor brukar göra det på mig. I ansiktet. Speciellt då jag var gravid och fick sämre hy. Gjorde det även innan vårt bröllop.
    Jag tycker det funkar bra, iallafall de ggr jag gjort det. Huden har fått en annan lyster dagarna efter behandling. Samt att jag upplevde att ansiktet fick ett litet lyft :).
    Tror dock det är viktigt med kontinuerlig behandling för att resultatet ska bibehållas.

    Vet att hon har någon kund som blivit av med sin acne, hon har blekt bristningar och hjälp någon bli lite mindre rynkig :)

  • Äldre 25 Aug 13:52
    #5

    Jag har använt Nu Skin sina produkter i över 2 år, jag är supernöjd:) Blev rekommendera deras acne serie clear action samt maskinen. Efter min mening det bästa som finns på markanden, jag har testat allt möjligt innan.
    Nu tänker jag börja jobba som distributör för Nu Skin, huvudsaklingen för att jag tycker att deras produkter är superbra samt att jag gillar affärsiden.
    Jag känner flera som nu jobbar deltid på sina "vanliga" jobb då de tjänar såpass bra på Nu Skin. Det är nog min plan oxå; forsätta på mitt vanliga jobb samt jobba deltid med Nu Skin. Ska bli så roligt att jobba med något som jag verkligen kan stå för och vet att är bra produkter:)

  • dirpow­er
    Äldre 14 Oct 00:45
    #6

    Något som intygar styrkan i företaget är:

    Både CNN och Fox News, stora nyhetskanaler, rapporterar om Nu Skin's produkter.

    Forbes, som är en mycket stor tidning i affärsvärlden, har placerat Nu SKin inom topp-hundra bland de mest trovärdiga.

    Stevie award är affärsvärldens motsvarighet till filmindustrins Oscar. Nu Skin vann detta år 2010 "Most Innovative Company of the Year".

    Länkar som bekräftar detta.
    video.foxbusiness.com/v/3951517/anti-aging-product-company-stock-surges-142/
    www.stevieawards.com/pubs/awards/403_2634_20592.cfm

    Eftersom att det krävs enormt mycket av ett företag som är börsnoterat och har det högsta möjliga kreditbetyget så finns också en mängd fakta att läsa.

    Om du är ute efter att tjäna pengar så kommer det krävas en stor prestation av dig. Tar du del av affärsträningen som finns tillgänglig och faktiskt tar den på allvar så kommer du att tillsammans med Nu Skin, som erbjuder den absolut bästa kompensationsplanen i hela industrin, att kunna bli ekonomiskt oberoende.

    Pengarna finns där. Det är bara att göra vad kompensationsplanen säger så kommer du att få pengarna.

  • lomlim
    Äldre 5 Jul 09:43
    #7

    Hej! jag funderar på att bli distributör för Nu skin. Jag undrar hur det går för er därute som är distributörer. Tjänar ni n¨gra pengar? Lägger ni ner mycket tid och energi på jobbet? Berätta hur det går! Tycker ni att det är värt att bli distributör? Går det att tjäna pengar? Vad är reaktionerna från er familj och omgivning?

    Tacksam för all feedback!

  • dirpow­er
    Äldre 7 Sep 12:13
    #8

    Du har kompensationsplanen. Där ser du vad du ska göra.

  • Äldre 15 Feb 21:35
    #9
    dirpower skrev 2011-10-14 00:45:34 följande:
    Något som intygar styrkan i företaget är:

    Både CNN och Fox News, stora nyhetskanaler, rapporterar om Nu Skin's produkter.

    Forbes, som är en mycket stor tidning i affärsvärlden, har placerat Nu SKin inom topp-hundra bland de mest trovärdiga.

    Stevie award är affärsvärldens motsvarighet till filmindustrins Oscar. Nu Skin vann detta år 2010 "Most Innovative Company of the Year".

    Länkar som bekräftar detta.
    video.foxbusiness.com/v/3951517/anti-aging-pr.../
    www.stevieawards.com/pubs/awards/403_2634_205...

    Eftersom att det krävs enormt mycket av ett företag som är börsnoterat och har det högsta möjliga kreditbetyget så finns också en mängd fakta att läsa.

    Om du är ute efter att tjäna pengar så kommer det krävas en stor prestation av dig. Tar du del av affärsträningen som finns tillgänglig och faktiskt tar den på allvar så kommer du att tillsammans med Nu Skin, som erbjuder den absolut bästa kompensationsplanen i hela industrin, att kunna bli ekonomiskt oberoende.

    Pengarna finns där. Det är bara att göra vad kompensationsplanen säger så kommer du att få pengarna.
    Inläggen pratar om affärs-framgångarna, inte produkterna, egentligen... Väl?
  • dirpow­er
    Äldre 16 Feb 00:59
    #10

    BioPhotonic scanner används i flera stora tv-shower, exempelvis "Doctors" på TV4. Det finns många uppladdade klipp på youtube där privatpersoner visar sina skillnader när de använt galvanic spa. På Biggest Loser i USA så sponsrades en deltagare som hade åkt ut med ett galvanic-spa system och resultatet var så stort att Biggest looser inte ville visa detta när de gamla deltagarna som fortsatt sitt deltagande hemifrån skulle tas in i programmet igen.

    Det finns en grupp på facebook med drygt 12000 medlemmar som pratar om produkterna. Man brukar bli inbjuden dit av sin vän. Finns otroligt mycket tips, resultat och användningsområden att läsa om där eftersom att vanliga användare skriver där.

    Jag är själv en användare av produkterna. De är verkligen något extra. 

Svar på tråden Nu Skin - bluff eller äkta?