• Anonym (blomm­an)
    Äldre 16 Aug 17:22
    33734 visningar
    27 svar
    27
    33734

    Vad blir ni kåt av

    Ja som rubriken lyder.. vad blir nu kåt av:
    vilka ställningar/beröringar/leksaker gör er extra kåta

    Ja tänder väldigt mycket på när min man kysser mina öronsnibbar
    tar strypgrepp
    kalar mig slyna
    tar mig hårt i håret och mun knullar mig
    gillar även att ha en dildo i analen och manens kuk i fittan...

    så tips på vad vi kan göra för att öka det ännu mera

  • Svar på tråden Vad blir ni kåt av
  • Nyfike­n gul
    Äldre 7 Sep 17:31
    #11

    djurisk lusta tänder jag på - när passionen är öronbedövande och åtrån kan skäras med kniv

    och jag älskar när båda två är 100% närvarande - sexet behöver inte alls vara särskilt himlastormande men att man använder hela sin kropp och älskar med mig från minsta hårstrå ner till minsta fiber i lilltån - hela jag ska glöda av åtrå - det hetsar mig att se HONOM upphetsad av mig

    Jag avskyr att man är hårdhänt men man får gärna vara bestämd och ta för sig - ge mig kyssar som jag tappar andan av

    Och jag älskar när man är tyst -  jag älskar en kille som tar för sig av mig utan att hela tiden avbryta för att fråga om det är skönt eller om jag är kåt ... Kör på för fan!


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Maddex
    Äldre 7 Sep 17:36
    #12
    Nyfiken gul skrev 2011-09-07 17:31:50 följande:
    djurisk lusta tänder jag på - när passionen är öronbedövande och åtrån kan skäras med kniv

    och jag älskar när båda två är 100% närvarande - sexet behöver inte alls vara särskilt himlastormande men att man använder hela sin kropp och älskar med mig från minsta hårstrå ner till minsta fiber i lilltån - hela jag ska glöda av åtrå - det hetsar mig att se HONOM upphetsad av mig

    Jag avskyr att man är hårdhänt men man får gärna vara bestämd och ta för sig - ge mig kyssar som jag tappar andan av

    Och jag älskar när man är tyst -  jag älskar en kille som tar för sig av mig utan att hela tiden avbryta för att fråga om det är skönt eller om jag är kåt ... Kör på för fan!
    håller med dig, finns det något värre, ständiga frågan "är det skönt" knip käft och gör det du ska göra, inte raket forskning.;)
  • Eriko3
    Äldre 14 Sep 05:46
    #13

    När jag får min fru riktigt kåt.

  • lille Birger
    Äldre 14 Sep 12:41
    #14

    Jag kom nu på en till sak som jag gillar, när mogna kvinnor sitter på huk. Deras rumpor är ju oftast ganska sladdriga och degiga, men när knäna åker upp mot bröstet så sträcks ju skinkorna ut och det är väldigt snyggt.

  • Äldre 23 Sep 15:36
    #15

    Blir kåt av min fru

  • Anonym
    Äldre 23 Sep 15:58
    #16

    En sån som jag som är singel och inte får så mycket Jag blir kåt av män jag möter på stan eller när män på mitt jobb tittar på mig och ler ..Krävs inte mycket just nu..he he

  • Anonym
    Äldre 23 Sep 16:00
    #17

    En sån som jag som är singel och inte får så mycket Jag blir kåt av män jag möter på stan eller när män på mitt jobb tittar på mig och ler ..Krävs inte mycket just nu..he he

  • Anonym (Jag)
    Äldre 23 Sep 16:02
    #18
    Ermenegildo skrev 2011-09-06 14:18:12 följande:
    Helgmålsringningen på TV
    Ha ha ha
  • Johnby­sto
    Äldre 23 Sep 16:03
    #19

    Gillar mina kuk-ringar när jag är ensam och runkar...orgasmen och sprutet blir anorlunda när jag har dom...  sperman rinner mer ut som en flod i lugn takt..ibland i nästan en minut....härlig orgasm!!

  • Anonym
    Äldre 23 Sep 16:04
    #20

    Jag gillar att bli lite dominerad. Att tjejen tar för sig av mig och säger åt mig vad jag ska göra för att sedan vända på det och jag tar för mig av henne. Gillar också att spruta över bröst och ansikte.
        

  • Anonym
    Äldre 23 Sep 16:05
    #21
    Johnbysto skrev 2011-09-23 16:03:21 följande:

    Gillar mina kuk-ringar när jag är ensam och runkar...orgasmen och sprutet blir anorlunda när jag har dom...  sperman rinner mer ut som en flod i lugn takt..ibland i nästan en minut....härlig orgasm!!



    Ja vid ensamma stunder är dom kanon.
  • Anonym
    Äldre 23 Sep 16:07
    #22

    Bestämda män.. Jag är en liten tjej men som lätt kör över och behöver någon som kan sätta mig på plats.. Hårda tag, älskar att bli dragen i håret och gärna en hand runt halsen så jag inte kommer nånvart, och älskar att få en sm'll på rumpan.. Är smällen tafatt och försiktig så tappar jag lusten ganska snabbt.  :D

    Dock tänder jag bara på riktigt sexiga män, och gärna män som inte är allt för snällla pojkar vanligvis.  

  • Anonym (Jag)
    Äldre 23 Sep 16:09
    #23
    Anonym skrev 2011-09-23 16:07:58 följande:

    Bestämda män.. Jag är en liten tjej men som lätt kör över och behöver någon som kan sätta mig på plats.. Hårda tag, älskar att bli dragen i håret och gärna en hand runt halsen så jag inte kommer nånvart, och älskar att få en sm'll på rumpan.. Är smällen tafatt och försiktig så tappar jag lusten ganska snabbt.  :D

    Dock tänder jag bara på riktigt sexiga män, och gärna män som inte är allt för snällla pojkar vanligvis.  


    Skulle nog inte vara några problem att sätta dig på Flörtplats
  • lille Birger
    Äldre 23 Sep 16:17
    #24

    40 åriga kvinnor som lapdansar och gnuggar rumpan mot småpojkar. Jag skojar inte, skulle gärna se detta skådespelet.

  • Anonym
    Äldre 23 Sep 16:46
    #25
    Anonym (Jag) skrev 2011-09-23 16:09:32 följande:
    Skulle nog inte vara några problem att sätta dig på Flörtplats

    Tro mig, det är svårare än man få intryck av haha
  • Sabbi
    Äldre 23 Sep 16:50
    #26

    Inget??

  • Anonym (Jag)
    Äldre 26 Sep 09:10
    #27
    Anonym skrev 2011-09-23 16:46:43 följande:

    Tro mig, det är svårare än man få intryck av haha

    Låter som en utmaning {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Vad blir ni kåt av