• kokos11

    Gravida i Umeå BF höst/vinter -11

    Är beräknad till 14e december, skulle vara kul om det fanns fler gravida i Umeå som är ungefär i samma månad!Glad

  • Svar på tråden Gravida i Umeå BF höst/vinter -11
  • silper

    Ja precis, med åldern på oss alltså, hur bra som helst ju..!Glad
    Jag jobbar oxå heltid till 18 men e ledig helger. Kan annars när som helst eg, kan fika vardagkväll men kanske blir bättre lör/sön..? Hur har ni det till helgen?

  • silper

    Fast om vardag blir bättre för er så var det ju träffande att tre av fyra bor nära universitetet. Isf skulle vi ju kunna ses här omkring nånstans en stund.. Lite lättare med en prommis än en tur till stan tänkte jag. Sen ifall nån(typ jag iaf, ofta) e lite trött efter jobb.Tungan ute
    Inte för att räkna bort dej, kokos11 såklart! Du jobbar ju oxå länge..Foten i munnen
    Vad tycks alla?

  • zoe1

    hej!

    åh vad spännande och roligt att vi blivit ett gäng nu som gärna träffas! och jättekul att vi är i ungefär samma ålder och att flera verkar vara förstagångsmammor  
    för mig är det ganska öppet när jag kan ses för jag är student, så jag kan i princip närsom, vardag som helg! kokos 11: du som jobbar varannan lördag hur ser det ut nu på lördag den 17:e? är du ledig?
     

  • julia09

    Om kokos 11 kan den 17:e och alla andra så har vi ett datum Glad annars gå ju lika bra mitt i veckan nån gång efter kl.16 eller 17.

  • zoe1

    men.. annars kan vi ju ses senare på eftermiddan om du kokos 11 orkar. annars kanske på söndan? vad säger ni andra?

  • julia09

    Det funkar för mig, båda lördag eftermiddag och söndagKaffe

  • bebis3

    Kikar också in på den här tråden Glad
    Bebisen är beräknad till början av november och jag är 28 år och jag har barn sedan tidigare.

  • kokos11

    Blev det någon träff i helgen? jag har tyvärr varit sjuk så kunde inte följa med iaf,,,men hoppas på att det blir fler gånger!Glad

  • julia09
    kokos83 skrev 2011-09-19 18:50:09 följande:

    Blev det någon träff i helgen? jag har tyvärr varit sjuk så kunde inte följa med iaf,,,men hoppas på att det blir fler gånger!Glad



    Det blev ingen träffa i helgen så vi får hitta på nån annan dag Glad
Svar på tråden Gravida i Umeå BF höst/vinter -11