• Anonym (Snupp­an)
    Äldre 8 Sep 08:06
    1069813 visningar
    724 svar
    724
    1069813

    Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

    Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

  • Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym
    Äldre 8 Sep 08:34
    #1
    +2

    Om man har haft sex med sin bästa kompis partner så är man fan ingen bra kompis och borde då inte ens få kalla sig kompis. Mina vänner skulle aldrig göra en sån sak. inte min sambo heller för den delen!

  • Trust me
    Äldre 8 Sep 08:43
    #2

    Med min fd bästa kompis flickvän.

  • Anonym
    Äldre 8 Sep 08:46
    #3
    +1

    Med min sons biologiska pappas kusin.

  • Anonym
    Äldre 8 Sep 08:47
    #4
    Trust me skrev 2011-09-08 08:43:53 följande:
    Med min fd bästa kompis flickvän.
    ja jag förstår att han/hon är en föredetta bästa kompis. vem vill vara kompis med en som knullar ens partner? Inte jag iallafall.
  • Anonym (pulla­t)
    Äldre 8 Sep 08:57
    #5

    Kanske inte räknas som sex....men ändå!!

    När jag var yngre så var min sambo å jag ute på krogen med ett annat par.....rätt som det var så stod vi alla i baren å drack drinkar....min hand "råkade" komma innanför trosorna på fel tjej!! Var riktigt spännande....eftersom hennes kille stod bredvid henne å min tjej stod bredvid mig!!

  • Anonym
    Äldre 8 Sep 09:02
    #7

    Min lillebrors exfru har blottat sig för mig, vete 17 om det räknas som sex men....

  • Anonym (pulla­t)
    Äldre 8 Sep 09:05
    #8
    +1
    Anonym skrev 2011-09-08 08:59:54 följande:
    Vadå "råkade"? Jävla gris. och du fortsatte pulla henne. Du var ju otrogen fattar du itne det?
    Hahaha...ja vilken jäkla gris man va.....var otrogen mot henne flera gånger.....så e en stor jäkla gris!!!
    Men hon va ett stort jäkla svin......hon försökte ta självmord engång då jag försökte göra slut å de var innan jag började vara otrogen!!
  • Anonym
    Äldre 8 Sep 09:06
    #9
    -1
    Anonym (pullat) skrev 2011-09-08 09:05:04 följande:
    Hahaha...ja vilken jäkla gris man va.....var otrogen mot henne flera gånger.....så e en stor jäkla gris!!!
    Men hon va ett stort jäkla svin......hon försökte ta självmord engång då jag försökte göra slut å de var innan jag började vara otrogen!!
    Jaha så hon var ett svin för att hon mådde skit? DU är grisen här kan jag säga. Tur hon inte har dig i sitt liv längre.
  • Trust me
    Äldre 8 Sep 09:12
    #10
    Anonym skrev 2011-09-08 08:47:22 följande:
    ja jag förstår att han/hon är en föredetta bästa kompis. vem vill vara kompis med en som knullar ens partner? Inte jag iallafall.
    Inte han heller. Förvånade mig inte alls men det är inte alltid jag agerar klokt,
  • Anonym (pulla­t)
    Äldre 8 Sep 09:12
    #11
    +1
    Anonym skrev 2011-09-08 09:06:20 följande:
    Jaha så hon var ett svin för att hon mådde skit? DU är grisen här kan jag säga. Tur hon inte har dig i sitt liv längre.
    Japp...e jäkle ego svin är hon som drog ner mig i skiten!!!
    Mmm...e finaste grisen av dem alla!!  "nöff nöff"

    Å e glad att jag inte har henne i mitt liv!!!
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?