• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • echida

    Jennie83

    Jag hade Bim för en vecka sen..
     Sist jag blev gravid plussa ja rätt sent med Bim + 8..
    Men tycker att det bodde visats något på stickan..

  • LindaMagnusson

    Jag har bara mens varannan månad enl gyn jag va hos inte bm. Hon sa även att min äl inte var varje mån.. Och att det inte va lönt att jag körde med äl sticker

  • Liten Léonie
    LindaMagnusson skrev 2012-01-12 11:19:44 följande:
    Jag har bara mens varannan månad enl gyn jag va hos inte bm. Hon sa även att min äl inte var varje mån.. Och att det inte va lönt att jag körde med äl sticker
    Tempa istället.. Det har stämt exakt för mig...
  • Loouiiisee

    Dom här Clearblue graviditetstest som det ska komma upp ett plus på.
    Kommer det alltid ett starkt plus upp för alla som sen försvinner? Fattade nada av testet.
    Första gången jag testade med det hahahaha  

  • Liten Léonie

    Jag vaknade i natt av en smärta som gick från höger sida en bit ovanför ljumsken och sen runt bak på ryggen och den höll i sig kanske en halv minut. Samma som jag kände en lättare variant av häromdagen på samma ställe... I morse hade tempen stigit så nu har ägget släppt.. Om det nu inte va två ägg som fick för sig att släppa av alla hormoner som va helt ur balans Tungan ute

    Idag är "värken from hell" som jag har haft sen i Lördags är som bortblåst. Coolt men ändå inte att känna så tydligt vad som sker där inne...

    Spännande...

  • Liten Léonie
    LindaMagnusson skrev 2012-01-12 11:33:42 följande:
    Fattar inget hur de me tempa funkar...
    Ska jag förklara? :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester