• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-01-12 21:02:25 följande:
    Ja det står fortfarande gravid på testet.. Hade stora tjejej med upp till K-holm.. Har inte varit själv än..

    Ska nog berätta när vi ska lägga oss=) Nervöst   
    Lägg det på kudden hans =)
  • Hoppas 2012
    Jaha då började den berömda ömheten i underlivet som alltid innan mens....fy f'n

    Spännande Nellie, jag gillar Jennies idé :) 
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-12 21:22:54 följande:
    Fru2011: men kan det inte va grav då? Symtomen är ju så lika... Bim?
    Bim ca 18/1, BIM-5 ca
    Nja graviditet vet jag inte...brukar få ont i underlivet innan mens så har ont i magen nu...

    Någon som fått Plus och haft ont i underlivet som innan mens?
  • Kickioh

    Jag kunde inte låta bli att ta ett kvällstest också efter jobbet för att det skulle kännas lite mer verkligt, och till min stora förvåning är det ännu starkare nu - med kvällspink! :D

    Någon som vet på vilken sida senaste listan finns? Tror jag törs flytta mig på den nu :)


  • Kickioh
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-12 22:02:00 följande:
    Bim ca 18/1, BIM-5 ca
    Nja graviditet vet jag inte...brukar få ont i underlivet innan mens så har ont i magen nu...

    Någon som fått Plus och haft ont i underlivet som innan mens?
    Jag kände faktiskt av liiite lite ont för någon dag sen, väldigt kort dock och sedan inge mer efter det. Svårt att säga men nog tror jag du kan få ont i underlivet och vara gravid ändå, precis som alla andra "menssymptom" man kan få :)
    Håller tummarna för dig i alla fall!
  • Hoppas 2012
    Kickioh skrev 2012-01-12 22:10:58 följande:
    Jag kände faktiskt av liiite lite ont för någon dag sen, väldigt kort dock och sedan inge mer efter det. Svårt att säga men nog tror jag du kan få ont i underlivet och vara gravid ändå, precis som alla andra "menssymptom" man kan få :)
    Håller tummarna för dig i alla fall!
    Tack snälla, tyvärr ömmar det/som träningsvärk som jag känner inför men...fy vad trist, kändes ju så bra.

    Stort grattis till dig! Fint test Flört
  • Kickioh
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-12 22:12:32 följande:
    Tack snälla, tyvärr ömmar det/som träningsvärk som jag känner inför men...fy vad trist, kändes ju så bra.

    Stort grattis till dig! Fint test Flört
    Nää vad tråkigt! Jag hoppas du har fel ändå ;) Annars ska jag hejja på dig extra nästa månad!

    Tack så jättemycket, känns sjukt overkligt än :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester