• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Kickioh
    Knasten83 skrev 2012-01-12 22:47:03 följande:
    Kickioh: växtvärken känns som lätt mensvärk. Åh så spännande! Första och allt!! :)
    Men då har jag nog haft lite växtvärk ändå :D

    Sov gott brudar! Håller också mina tummar för många plus imorrn :)
  • TheFamily


    Nu får jag äntligen lägga upp en bild...efter att ha följt denna tråden sen mars förra året så har det hänt!
    Nu vet jag att det inte är oklart om det är nåt plus eller så, men jag har inte ens fått ett spökplus nån gång inte ens en skugga...även om jag kollat på testet lååångt efter utsatt tid.....

    Tror nog att jag kan vara rätt säker på detta resultatet va??? (Bilden är inte redigerad, var mörkt i badrummet bara)
  • Kickioh
    TheFamily skrev 2012-01-13 07:00:33 följande:

     


    Nu får jag äntligen lägga upp en bild...efter att ha följt denna tråden sen mars förra året så har det hänt!
    Nu vet jag att det inte är oklart om det är nåt plus eller så, men jag har inte ens fått ett spökplus nån gång inte ens en skugga...även om jag kollat på testet lååångt efter utsatt tid.....

    Tror nog att jag kan vara rätt säker på detta resultatet va??? (Bilden är inte redigerad, var mörkt i badrummet bara)
    Det är ju ett solklart plus! GRATTIS :D

    Jag tog mitt digitala idag och nu känns det massor mer verkligt, wiii :))

  • Soffiie

    Grattis till er fina plus,,,

    Tyvärr blev det inget för mig denna gång,, blä känns tråkkigt.. men men kroppen är väl inte redo

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester