• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Ljushuvudet
    TheFamily skrev 2012-01-13 07:00:33 följande:

     


    Nu får jag äntligen lägga upp en bild...efter att ha följt denna tråden sen mars förra året så har det hänt!
    Nu vet jag att det inte är oklart om det är nåt plus eller så, men jag har inte ens fått ett spökplus nån gång inte ens en skugga...även om jag kollat på testet lååångt efter utsatt tid.....

    Tror nog att jag kan vara rätt säker på detta resultatet va??? (Bilden är inte redigerad, var mörkt i badrummet bara)
    Hmm nja gumman jag vet inte, tycker det är svårt att se på det testet så vänta ett par dagar och se om strecket blir starkare

    NOT du är så gravid som man kan bli och det syns på testet med! Inget att fundera på där inte. Stort grattis gumman!!
  • Ljushuvudet
    Kickioh skrev 2012-01-13 07:02:45 följande:
    Det är ju ett solklart plus! GRATTIS :D

    Jag tog mitt digitala idag och nu känns det massor mer verkligt, wiii :))

     


    Underbar syn. Stort grattis
  • Soffiie
    Gummsan skrev 2012-01-13 07:32:06 följande:
    Grattis till alla plus!!!
    har du testat något mer?jag är på äl+11 idag och MINUS känner mig ledsen
  • Nilee

    Jag följer er bara, tycker det är så kul att läsa allt ni skriver :) nu jäklar börjar de plusas i tråden, och stort grattis till alla er :)

  • sweasmamma

    Vilka hääärliga plus... nu får ni allt smitta av er på oss rävar =)

    här kan man börja testa om 6 dagar !! he he..fast kommer nog inte göra det ,bim-7 känns ändå liiite tidigt !men jag köpte ju ett gäng test för att dom ska användas ju =) 

  • Kickioh
    TheFamily skrev 2012-01-13 07:08:25 följande:

    Wiiiiiiiiiii!!!!!

    Jag har ett digitalt hemma jag med....väntar nog nån dag till......

    KRAM PÅ ER!!!


    Ditt streck var betydligt starkare än mitt så jag tror du törs ta digitala ;)

    Jag tycker digitala är skitläskiga, för det blir så himla definitivt. Men jag är såå glad att jag vågade i morse :D

    Tuuuusen TACK för alla grattis!! Känns overkligt och underbart :)))
  • Kickioh
    Knasten83 skrev 2012-01-13 07:06:57 följande:
    Nice flickor! Hoppas jag kan dela med mig av liknande snart!!
    Håller tummarna! {#emotions_dlg.flower}
  • Nilee
    sweasmamma skrev 2012-01-13 07:36:14 följande:
    Vilka hääärliga plus... nu får ni allt smitta av er på oss rävar =)

    här kan man börja testa om 6 dagar !! he he..fast kommer nog inte göra det ,bim-7 känns ändå liiite tidigt !men jag köpte ju ett gäng test för att dom ska användas ju =) 
    Dig håller jag tummarna för lite extra =) Hoppas plusen smittar ! haha
  • Kickioh
    sweasmamma skrev 2012-01-13 07:36:14 följande:
    Vilka hääärliga plus... nu får ni allt smitta av er på oss rävar =)
    Jag ska verkligen göra mitt bästa! ;) *kastar gravidbaciller åt ditt håll*
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester