• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Soffiie
    Sara 216 skrev 2012-03-04 10:11:24 följande:
    Ladda ju upp fel bilder förut. Måste nog vila ett tag Obestämd



    Jag vågar nog säga Grattis strecket ser brett och jämn färg så tror det är ett plus =)
  • Kickioh
    Knasten83 skrev 2012-03-03 20:01:09 följande:
    Kickioh: kul att du tittade in! Mår du bra?
    Njäe har fått utskrivet piller mot illamående som jag ätit några veckor, men nu håller de på ta slut så jag är precis i fasen att jag försöker avvänja mig vid dom. Går väl sådär, men jag är så glad ändå så lite illamående och nån pizza här och där tar jag så gärna :P

    Hur går det för dig? Jag har inte hunnit läsa ikapp riktigt, ni skriver ju som dårar här inne fortfarande ;)
  • Hoppas 2012
    safini skrev 2012-03-04 10:11:19 följande:
    men då låter de ju som att de kan vara äl :) den brukar kännas kraftigare när de inte va så länge sen man slutade med piller med ;) hoppas på glad gubbe :)
    Tror du kanske menade detta till Wassan? :)
    Det var länge sen jag slutade med piller :)

    Hoppas Wassan på glad gubbe!
  • angie91

    jennie : testat idag ? ska du ta digitalt??

    hoppas : ja hon e fan int dålig hon int!! hon har allti vart min förebild såå hoppas ja tar efter henne :) 

    Hörde btw att syrran funderade på att eventuellt skaffa en regnbågsbebis med sin fru! :) 

  • safini
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-04 10:30:05 följande:
    Tror du kanske menade detta till Wassan? :)
    Det var länge sen jag slutade med piller :)

    Hoppas Wassan på glad gubbe!
    ja de stämmer ;) haha blev lite fel..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester