• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Odella
    Isabelle14 skrev 2012-05-29 09:16:41 följande:
    Hej allihop! Jag testade mig med testlagrets stickor nu i morse BIM -2, har kommit små blödningar under sex den senaste veckan, inte varje gång men två..

    Iallafall. Nu ser jag ett svagt streck ifrån alla vinklar men vågar inte hoppas för mycket, vad tror ni?

    Lycka till allihop!! :)     
    Ser definitivt positivt ut!
    7 michelingodingar skrev 2012-05-29 11:07:02 följande:
    Hej!

    läser tråden med jämna mellanrum och tycker det är såroligt att få kolla på alla tester

    Nu är det så att jag har en vän som gjort ett test, det är apotekets egna och både jag och hon tycker oss se ett streck och så kom jag o tänka på denna tråd, skulle ni vilja tolka lite och kanske någon som kan ändra kontrasten eller färgen??     

     


    Är inte så duktig på att fixa, men jag tycker jag ser ett tunt streck:

  • Odetta
    Odella skrev 2012-05-29 15:25:04 följande:
    Ser definitivt positivt ut!

    Är inte så duktig på att fixa, men jag tycker jag ser ett tunt streck:


    Hajade till när ja såg ditt nick, vi har ju nästan likadant (ser i alla fall lika ut om man tittar snabbt)
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odella
    Madelonen1 skrev 2012-05-29 12:42:23 följande:
    Tjejer! Jag tog mod till mig och gjorde ett digitalt! Här är resultatet :D
    Men min fråga är.. Beräknad ÄL skulle varit mellan 1-2 maj, men jag tror jag hade ÄL en vecka senare, för flytningarna och de kom inte förens då på den 9:e. Så stämmer resultatet på det digitala då? Eller ska jag oroa mig för att det är för lite!? :o
    Grattis! Tror inte du behöver oroa dig, flytningarna kan väl bero på att du var gravid redan då?
    Odetta skrev 2012-05-29 15:26:16 följande:
    Hajade till när ja såg ditt nick, vi har ju nästan likadant (ser i alla fall lika ut om man tittar snabbt)
    Oj crazy ju :D 
  • ak15

    angie91: åh tack :) himmla va synligt de blev när du trixade :) de där måste väl ändå vara positivt eller?

  • Noomi81
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-29 15:28:35 följande:
    noomi... trixade lite- tycker mig ana något extreeeemt svagt

     


    Tack! Ja, svagt var ordet.
  • Odella

    BIM+3 idag, inte ett spår av mens i sikte. Ska nog försöka mig på ett test på torsdag om den inte kommit då, då är jag BIM+5. Vad kan det finnas för andra orsaker till att mensen inte kommer? Har haft extremt regelbunden mens i flera år nu, kan klocka in nästan på minuten när den ska komma. Är inte stressad eller nåt sånt heller :/

  • Odella
    Noomi81 skrev 2012-05-29 15:22:30 följande:
    Någon som vill trixa?

     


    Tror det är ett spök men jag ser något tunt i alla fall:

  • Noomi81

    Tack Odella!
    Skulle det vara nån vits att testa med ett digitalt nu, eller är det för svagt för att det skulle kunna ge utslag?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester